Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
varianta remen remen
1201255 1201255 Sada - Rozvodový Řemen 2574.00 1.00 CN % 2574.00 2574.00 540.54 3114.54
1562244 1562244 Kazeta - Řetěz Časovače
Kazeta s řemenem 4231.00 1.00 BA % 4231.00 4231.00 888.51 5119.51
1562232 1562232 Napĺnák - řemen časovače 2469.00 1.00 BA % 2469.00 2469.00 518.49 2987.49
1810619 1810619 Těsněnĺ 922.00 1.00 BA % 922.00 922.00 193.62 1115.62
1198045 1198045 Těsněnĺ - olej.klik.hřĺdele - před. 279.00 1.00 BA % 279.00 279.00 58.59 337.59
1078524 1078524 Těsnicĺ vložka 921.00 1.00 BA % 921.00 921.00 193.41 1114.41
1113202 1113202 Těsnicĺ vložka 564.00 1.00 BA % 564.00 564.00 118.44 682.44
1139286 1139286 Šroub - šestiúhelná hlava 144.00 1.00 BA % 144.00 144.00 30.24 174.24
Díly celkem: 12104.00 12104.00 2541.84 14645.84
varianta remen retez
1201255 1201255 Sada - Rozvodový Řemen 2574.00 1.00 CN % 2574.00 2574.00 540.54 3114.54
1810619 1810619 Těsněnĺ 922.00 1.00 BA % 922.00 922.00 193.62 1115.62
1198045 1198045 Těsněnĺ - olej.klik.hřĺdele - před. 279.00 1.00 BA % 279.00 279.00 58.59 337.59
1078524 1078524 Těsnicĺ vložka 921.00 1.00 BA % 921.00 921.00 193.41 1114.41
1113202 1113202 Těsnicĺ vložka 564.00 1.00 BA % 564.00 564.00 118.44 682.44
1139286 1139286 Šroub - šestiúhelná hlava 144.00 1.00 BA % 144.00 144.00 30.24 174.24
1105977 1105977 Napĺnák - řemen časovače 2571.00 1.00 BA % 2571.00 2571.00 539.91 3110.91
1198056 1198056 Kazeta - Řetěz Časovače
Kazeta s řetězem 7555.00 1.00 BA % 7555.00 7555.00 1586.55 9141.55
Díly celkem: 15530.00 15530.00 3261.30 18791.30
1201255 1201255 Sada - Rozvodový Řemen 2574.00 1.00 CN % 2574.00 2574.00 540.54 3114.54
1562244 1562244 Kazeta - Řetěz Časovače
Kazeta s řemenem 4231.00 1.00 BA % 4231.00 4231.00 888.51 5119.51
1562232 1562232 Napĺnák - řemen časovače 2469.00 1.00 BA % 2469.00 2469.00 518.49 2987.49
1810619 1810619 Těsněnĺ 922.00 1.00 BA % 922.00 922.00 193.62 1115.62
1198045 1198045 Těsněnĺ - olej.klik.hřĺdele - před. 279.00 1.00 BA % 279.00 279.00 58.59 337.59
1078524 1078524 Těsnicĺ vložka 921.00 1.00 BA % 921.00 921.00 193.41 1114.41
1113202 1113202 Těsnicĺ vložka 564.00 1.00 BA % 564.00 564.00 118.44 682.44
1139286 1139286 Šroub - šestiúhelná hlava 144.00 1.00 BA % 144.00 144.00 30.24 174.24
Díly celkem: 12104.00 12104.00 2541.84 14645.84
varianta remen retez
1201255 1201255 Sada - Rozvodový Řemen 2574.00 1.00 CN % 2574.00 2574.00 540.54 3114.54
1810619 1810619 Těsněnĺ 922.00 1.00 BA % 922.00 922.00 193.62 1115.62
1198045 1198045 Těsněnĺ - olej.klik.hřĺdele - před. 279.00 1.00 BA % 279.00 279.00 58.59 337.59
1078524 1078524 Těsnicĺ vložka 921.00 1.00 BA % 921.00 921.00 193.41 1114.41
1113202 1113202 Těsnicĺ vložka 564.00 1.00 BA % 564.00 564.00 118.44 682.44
1139286 1139286 Šroub - šestiúhelná hlava 144.00 1.00 BA % 144.00 144.00 30.24 174.24
1105977 1105977 Napĺnák - řemen časovače 2571.00 1.00 BA % 2571.00 2571.00 539.91 3110.91
1198056 1198056 Kazeta - Řetěz Časovače
Kazeta s řetězem 7555.00 1.00 BA % 7555.00 7555.00 1586.55 9141.55
Díly celkem: 15530.00 15530.00 3261.30 18791.30
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Lubak
- Junior
- Příspěvky: 405
- Registrován: 02.09.2008 15:46
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
Tomason - že napínák nikdo nemění se na mě nezlob, ale to je argument krapet zvláštní tedy. Měnit se rozhodně má dle mého názoru tedy
Ford Galaxy 2.0TDCi
Ford Escort RS 2000 - r.v. 1991 - dědeček
Ford Escort RS 2000 - r.v. 1991 - dědeček
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
Možná má ,ale nikdo kdo o tom psal že má rozvody udělané ho neměnil.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
pak takovy obvolavaji vrakoviste a shani motor , znamy rikal ze jich moc neni a da se vydrazit kolem 35000kc protoze kdyz se to potka tak to stoji za to
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Lubak
- Junior
- Příspěvky: 405
- Registrován: 02.09.2008 15:46
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
KAzdeho vec co si na aute meni nebo ne. PAk se to posere a lidi nadavaj jaky jsou fordy sracky. KDo chce kam
Ford Galaxy 2.0TDCi
Ford Escort RS 2000 - r.v. 1991 - dědeček
Ford Escort RS 2000 - r.v. 1991 - dědeček
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 26.11.2012 09:11
Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
Manželka má fofa s motorom ako píšeš,,, len toľko_som veľmi rád že mám octu, je to síce iné vozenie no to co som si vytrpel s opravami neprajem ani najhoršiemu nepriateľovi, a keď by som zrátal kolko sme doňho už vrazili....nikdy viac :ugeek::?
Ford Focus kombi, 1.8TDCi 85kw r.v.2002
Embéčka, 1.9TDi 81kw r.v.1999
Embéčka, 1.9TDi 81kw r.v.1999
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13092
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
Předpokládám, že koupeno jako nové.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 31.03.2015 21:59
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
Děkuji všem za komentáře.
Asi dám na vaše rady a půjdu do benzínu 1,6 74kW.
Můžu se zeptat, co se na tomto motoru kazí nejvíce?
Jaká je životnost toho motoru? 200k, 300k, 400k, 500k kilometrů?
A co spotřeba (město, mimo město, dálnice)?
Na netu se našel velmi rozdílné čísla 5,5 - 8 l/100km.
Asi dám na vaše rady a půjdu do benzínu 1,6 74kW.
Můžu se zeptat, co se na tomto motoru kazí nejvíce?
Jaká je životnost toho motoru? 200k, 300k, 400k, 500k kilometrů?
A co spotřeba (město, mimo město, dálnice)?
Na netu se našel velmi rozdílné čísla 5,5 - 8 l/100km.
- Zizass
- Pokročilý
- Příspěvky: 552
- Registrován: 13.11.2008 16:51
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
o motoru 1,6i 74kw je tady toho napsáno mraky...
Spotřeba je přesně jak píšeš od 5,5-8 litru podle toho za jakých okolností a jak s tím jezdíš.
tady si vyber vlákno:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewforu ... &sk=t&sd=d
Spotřeba je přesně jak píšeš od 5,5-8 litru podle toho za jakých okolností a jak s tím jezdíš.
tady si vyber vlákno:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewforu ... &sk=t&sd=d
Ford Focus II FL kombi 1.8 16V Duratec HE ,92kw, r.v.2009
byl: Ford Focus I hatchback 1.8 16V ZETEC-E ,85kw, r.v.1999
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=39836
byl: Ford Focus I hatchback 1.8 16V ZETEC-E ,85kw, r.v.1999
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=39836
- rofek
- Nováček
- Příspěvky: 102
- Registrován: 05.11.2011 10:31
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
. . . ked uz bola uspesne vylucena dizlova motorizacia (hoci asi ta najspolahlivejsia), co osobne tiez kvitujem - tak namiesto nej vybrat tu najslabsiu (ok 1.4 je este slabsia, ale o nej sa neda vazne uvazovat) - aspon mne osobne to nedava zmysel...
motor Zetec-SE 1.6_100k kt. ford zacal montovat do focusu 1. gen., bol pre tieto vozy velmi vhodna motorizacia, kt. ho dokazala slusne rozhybat a pri rozumnej spotrebe. Ten isty motor, iba s kozmetickými upravami bol prevzaty do 2. generacie - oznacuje sa uz trochu zmatocne ako duratec, a tam uz bol iba ako zakladny motor. Kedze focus II pribral citelne na vahe oproti predchodcovi, tak dostal kratsie sprevodovanie, ale holt dynamika a spotreba je iba priemerna, resp. podpriemerna. Jeho vylepsena verzia Ti-Vct ma 85 kW, trochu lepsi krut.moment a jeho vylepseny priebeh. z prvých rokov vyroby ale boli problemy s dost slabou zivotnostou kolies variabil.rozvodu (nedostatocne mazanie olejom, je ich treba menit) a navyse motory mali 2 katalyzatory a 4 lambda sondy ...
z toho mne osobne vyplyva - aj vzhladom na povodne zvazovany dizel - ze ma zmysel hladat motor 1.8 alebo 2.0 - tzv. duretec HE.
je tu o nich dost popisaneho, sam mam 2.0 uz cez 2 roky takze viem o com pisem - a len pred par dnami tu iny uzivatel tiez pytal rady ohladom vyberu benzin.motora :
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 6#p1041256 a http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 0#p1039310
Su omnoho menej rozsirene v CR/SK, lebo boli v case predaja boli citelne drahsie oproti 1.6 - ale napr. v DE je ich v ponuke stale celkom dost.
foki pred tyzdnom v casti Bazar dal do ponuky 4 vozy s týmito motormi, tak snad odkaz na jeho inzerat nebude brany ako nedovolena "reklama" http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 1#p1040101
motor Zetec-SE 1.6_100k kt. ford zacal montovat do focusu 1. gen., bol pre tieto vozy velmi vhodna motorizacia, kt. ho dokazala slusne rozhybat a pri rozumnej spotrebe. Ten isty motor, iba s kozmetickými upravami bol prevzaty do 2. generacie - oznacuje sa uz trochu zmatocne ako duratec, a tam uz bol iba ako zakladny motor. Kedze focus II pribral citelne na vahe oproti predchodcovi, tak dostal kratsie sprevodovanie, ale holt dynamika a spotreba je iba priemerna, resp. podpriemerna. Jeho vylepsena verzia Ti-Vct ma 85 kW, trochu lepsi krut.moment a jeho vylepseny priebeh. z prvých rokov vyroby ale boli problemy s dost slabou zivotnostou kolies variabil.rozvodu (nedostatocne mazanie olejom, je ich treba menit) a navyse motory mali 2 katalyzatory a 4 lambda sondy ...
z toho mne osobne vyplyva - aj vzhladom na povodne zvazovany dizel - ze ma zmysel hladat motor 1.8 alebo 2.0 - tzv. duretec HE.
je tu o nich dost popisaneho, sam mam 2.0 uz cez 2 roky takze viem o com pisem - a len pred par dnami tu iny uzivatel tiez pytal rady ohladom vyberu benzin.motora :
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 6#p1041256 a http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 0#p1039310
Su omnoho menej rozsirene v CR/SK, lebo boli v case predaja boli citelne drahsie oproti 1.6 - ale napr. v DE je ich v ponuke stale celkom dost.
foki pred tyzdnom v casti Bazar dal do ponuky 4 vozy s týmito motormi, tak snad odkaz na jeho inzerat nebude brany ako nedovolena "reklama" http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 1#p1040101
4dv_12-2008_he-2.0-107kw_strieborno-hrdzavy_ghia
- finsa
- Pokročilý
- Příspěvky: 658
- Registrován: 22.01.2013 13:58
- Bydliště: KönigGratz
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
Ono záleží k čemu to auto využíváš, Když nevyžaduješ sportovní jízdu, časté předjíždění nebo netrávíš spoustu km na dálnici tak ta 1.6 74kw bohatě stačí. Já s kombíkem jezdím 35% město a 65% okresky a spotřeba se dlouhodobě drží na 6,9 l/100.
Nepopírám že 1.8 je pro FF2 asi nejvhodnější, ale i ta 1.6 může dobře posloužit, když víš co od toho očekávat a proč jsi si takovou motorizaci koupil.
Nepopírám že 1.8 je pro FF2 asi nejvhodnější, ale i ta 1.6 může dobře posloužit, když víš co od toho očekávat a proč jsi si takovou motorizaci koupil.
FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
hehe...a ked si k tomu pridas automat...to uz potom vobec nedava zmysel
spotreba obrovska (9l/100km) a nejde to...a predsa to mam doma
takze asi tak, vsetko je to o preferenciach a moznostiach.
niekomu staci aj ta 1.4 a je spokojny...
samozrejme suhlasim s tym, ze 1.6 je pri ff2 menej dynamicka oproti ff1 (vacsia vaha), ze 1.4 je slabsia ako 1.6 a pod FAKTY.
ale vsetko ostatne su subjektivne preferencie.
spotreba obrovska (9l/100km) a nejde to...a predsa to mam doma
takze asi tak, vsetko je to o preferenciach a moznostiach.
niekomu staci aj ta 1.4 a je spokojny...
samozrejme suhlasim s tym, ze 1.6 je pri ff2 menej dynamicka oproti ff1 (vacsia vaha), ze 1.4 je slabsia ako 1.6 a pod FAKTY.
ale vsetko ostatne su subjektivne preferencie.
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- Mufin01
- Test driver
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 04.10.2010 15:32
- Bydliště: štatl jak sviňa
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
Chlapi, jste mimo téma
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
tak dam aj nieco k teme...mal som 1.8 tdci v ff2 (85 kW).
slo to pekne, hrubsi chod, bolo potrebne viac vytocit jednotku, proste to moc nevedelo tahat z nizkych otacok (pod 2000), hlucnejsie v porovnani s 1.6 tdci.
poruchovost ziadna, auto som kupil ako troj rocne sluzobne s 135000 km a predaval po 4 rokoch so 190 000. Menil som predne tlmice, jeden naboj, rozvody, tycky stabil., pri predaji na mna vyskakovala chyba motora, ale ako som sa od nasledujuceho majitela dozvedel, tak bola len prasknuta hadicka od turba a stacilo vymenit a bol pokoj. inac si na nic nespominam.
po presadnuti do 1.6i s automatom to bol trosku sok, ale ked som sa naucil jazdit s automatom, tak uz to bolo celkom ok. samozrejme vykon a pruznost 1.8 to nedosahuje, ale na normalne jazdenie s rodinou je to podla mna super (teda hlavne ten automat )
slo to pekne, hrubsi chod, bolo potrebne viac vytocit jednotku, proste to moc nevedelo tahat z nizkych otacok (pod 2000), hlucnejsie v porovnani s 1.6 tdci.
poruchovost ziadna, auto som kupil ako troj rocne sluzobne s 135000 km a predaval po 4 rokoch so 190 000. Menil som predne tlmice, jeden naboj, rozvody, tycky stabil., pri predaji na mna vyskakovala chyba motora, ale ako som sa od nasledujuceho majitela dozvedel, tak bola len prasknuta hadicka od turba a stacilo vymenit a bol pokoj. inac si na nic nespominam.
po presadnuti do 1.6i s automatom to bol trosku sok, ale ked som sa naucil jazdit s automatom, tak uz to bolo celkom ok. samozrejme vykon a pruznost 1.8 to nedosahuje, ale na normalne jazdenie s rodinou je to podla mna super (teda hlavne ten automat )
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host