Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání
- ST Max
- Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 10.06.2012 21:45
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání
Podle toho jaky mam ja rok vyroby 12/2007 a zadne cerpadlo respektive podtlakovy spinac tam nemam soudim ze ta nejlevnejsi varianta bude jen plastova trubka co mam ja. Otazka je jestli je vadny ten spinac a nebo je nekde drobna netesnost v tom potrubi.
S-Max 2,5T,
Performance Chip Stage 3, DeCat, FMIC, otevřené sání CodeRed + filtr Simota, downpipe Moongose Focus RS, Spojka RS, Millers Oil CFS, EBC brzdy, 20" MS Design
Performance Chip Stage 3, DeCat, FMIC, otevřené sání CodeRed + filtr Simota, downpipe Moongose Focus RS, Spojka RS, Millers Oil CFS, EBC brzdy, 20" MS Design
- bruno1
- Nováček
- Příspěvky: 72
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání
To by vypadalo logicky...takže je tam jenom čistě hadice ze sání do posilovače? Docela by mě zajímalo, jetli je potom jiný i posilovač, nebo jen tu vývěvu "odstranili"
Co jsem pochopil z netu, tak u benzíňáků se používá normálně jen podtlak ze sání. A vývěvy jsou jen u dieselů (ale mechanické).
Jinak podtlak to drží, i když to dva dny stálo, tak prvních několik šlápnutí i bez zapnutí klíčku bylo posilovaných. Předpokádám, že kdyby byla netěsnost, tak by se neudržel??...ale možná je to špatný předpoklad.. Jakmile se pak zapne zapalování začne čerpadlo pracovat, dokud nedotlakuje. Když se pumpuje brzdou se zhasnutým motorem, tak beží skoro pořád. Když motor běží, tak vždycky jen krátce, při prudším nebo táhlém brzdění.. A právě při vypnutém motoru se mi to podařilo dnes zase vyvolat...běželo pořád..nechal sem to skoro minutu a nevypnulo..zajímavé je, že po VYP/ZAP zapalování to přestane a zas funguje normálně....
Holt reset 

Jinak podtlak to drží, i když to dva dny stálo, tak prvních několik šlápnutí i bez zapnutí klíčku bylo posilovaných. Předpokádám, že kdyby byla netěsnost, tak by se neudržel??...ale možná je to špatný předpoklad.. Jakmile se pak zapne zapalování začne čerpadlo pracovat, dokud nedotlakuje. Když se pumpuje brzdou se zhasnutým motorem, tak beží skoro pořád. Když motor běží, tak vždycky jen krátce, při prudším nebo táhlém brzdění.. A právě při vypnutém motoru se mi to podařilo dnes zase vyvolat...běželo pořád..nechal sem to skoro minutu a nevypnulo..zajímavé je, že po VYP/ZAP zapalování to přestane a zas funguje normálně....


Je: S-MAX 2.5T DuratecST 220PS, 2007, Titanium, Nav NX, LPG BRC
Byl: FF II Combi 2.0i 145PS DuratecHE, 2007, Titanium, Xenony, DENSO nav.
Byl: - FF I Combi 1.8i 115PS ZetecE, 1999, orig. sport. podvozek
Byl: FF II Combi 2.0i 145PS DuratecHE, 2007, Titanium, Xenony, DENSO nav.
Byl: - FF I Combi 1.8i 115PS ZetecE, 1999, orig. sport. podvozek
-
- Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 23.07.2013 03:24
Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání
Hledam ventil a podtlakovou hadicku na odvetravani klikove skrine(hridele) na Ford Mondeu ST220 r.v. 2004 je to jedna s techto hadicek nebo jsem uplne mimo misu ? diky za odpoved
- ST Max
- Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 10.06.2012 21:45
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání
Malinko si dovolim ozivit tohle tema. Jak si uz nekteri vsimli dlouhou dobe se trapim s cukanim motoru pri zatahu turba. Vzdy jen jedno cuknuti pri 3500ot a pak zase jede dal..............
Pri predelavce vzduchoveho filtru jsem si vsiml ze je nadrzka odvetrani klikovky hodne spinava a pritom na motoru nemam nikde unik oleje. Celou jsem ji krasne vycistil a tesil se ze je zase jako nova. Jenze mi to nedalo zacal jsem resit proc tomu nastalo. Na nemeckem RS foru jsem nasel ze si jeden uzivatel stezoval na piskani turba pri zatahu a natocil to mobilem. Hmm mam stejny zvuk ale myslel jsem ze je to jen proto ze jsem mel pres zimu otevreny filtr KN a zvuky to melo jak vysavač
Turbo piskalo, odfukovalo, strely do vyfuku pri razeni no nadhera pro usi. Az na to obcasne silne cuknuti. Ten nemec na fotce ukazal ze mel unik oleje taky pres tu nadrzku. A pritom ten charakteristicky zvuk na volnobeh nebo silny podtlak z merky to vubec nemelo. A tak jsem vubec neresil ze by tam mohl byt nejaky problem.
Presto jsem to rozdelal. Membrana byla jen spinava ale neposkozena. tesneni pod vickem bylo uz od pohledu znat ze je na x mistech netesne a pri zvyseni tlaku v sani se ten olej tlacil ven. Kompletne jsem to tesneni potrel tmelem na motory nechal den zaschnout a slozil. Svete div se. Auto necuka, hlasite piskani turba je pryc, odfuk turba vyrazne slabsi a pritom mam dle budiku vyssi tlak (ted uz konecne hezky tlaci 1bar, predtim jsem nebyl schopny to dostat pres 0,9), pri vypnuti motoru zadne odfouknuti do vyfuku a uplne to prestalo hlasite strilet do vyfuku behem razeni. A to jsem to jen pretesnil! Auto jede o poznani lepe a bez cukani az do 6500ot coz take predtim moc neslo, vzdy to zvadlo pred 6tis.
Pri predelavce vzduchoveho filtru jsem si vsiml ze je nadrzka odvetrani klikovky hodne spinava a pritom na motoru nemam nikde unik oleje. Celou jsem ji krasne vycistil a tesil se ze je zase jako nova. Jenze mi to nedalo zacal jsem resit proc tomu nastalo. Na nemeckem RS foru jsem nasel ze si jeden uzivatel stezoval na piskani turba pri zatahu a natocil to mobilem. Hmm mam stejny zvuk ale myslel jsem ze je to jen proto ze jsem mel pres zimu otevreny filtr KN a zvuky to melo jak vysavač

Presto jsem to rozdelal. Membrana byla jen spinava ale neposkozena. tesneni pod vickem bylo uz od pohledu znat ze je na x mistech netesne a pri zvyseni tlaku v sani se ten olej tlacil ven. Kompletne jsem to tesneni potrel tmelem na motory nechal den zaschnout a slozil. Svete div se. Auto necuka, hlasite piskani turba je pryc, odfuk turba vyrazne slabsi a pritom mam dle budiku vyssi tlak (ted uz konecne hezky tlaci 1bar, predtim jsem nebyl schopny to dostat pres 0,9), pri vypnuti motoru zadne odfouknuti do vyfuku a uplne to prestalo hlasite strilet do vyfuku behem razeni. A to jsem to jen pretesnil! Auto jede o poznani lepe a bez cukani az do 6500ot coz take predtim moc neslo, vzdy to zvadlo pred 6tis.
- Přílohy
S-Max 2,5T,
Performance Chip Stage 3, DeCat, FMIC, otevřené sání CodeRed + filtr Simota, downpipe Moongose Focus RS, Spojka RS, Millers Oil CFS, EBC brzdy, 20" MS Design
Performance Chip Stage 3, DeCat, FMIC, otevřené sání CodeRed + filtr Simota, downpipe Moongose Focus RS, Spojka RS, Millers Oil CFS, EBC brzdy, 20" MS Design
- TomVany
- Člen klubu
- Příspěvky: 398
- Registrován: 07.11.2013 20:17
Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání
Ehm dotaz.
Jestli dobre chápu tak kdyz to víčko prisava tak je to špatne.
A co merka oleje ta taky nesmí prisavat.
Dik
Jestli dobre chápu tak kdyz to víčko prisava tak je to špatne.
A co merka oleje ta taky nesmí prisavat.
Dik
- ST Max
- Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 10.06.2012 21:45
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání
Na to by mel odpovedet nekdo kdo ma nadobku uplne novou. Ja jsem to zkousel a uplne nepatrny podtlak tam citim, ale netusim jestli je to spravne. Ten podtlak tam byl stejny i pred pretesnenim. To asi proto ze jsem tu kulatou membranu prasklou nemel a pri volnobehu to asi utesni. V zatahu turba kdy je v potrubi pretlak dostava se tim velkym tesnenim ven a to je spatne (predpokladam ze membrana je v zatahu otevrena).
S-Max 2,5T,
Performance Chip Stage 3, DeCat, FMIC, otevřené sání CodeRed + filtr Simota, downpipe Moongose Focus RS, Spojka RS, Millers Oil CFS, EBC brzdy, 20" MS Design
Performance Chip Stage 3, DeCat, FMIC, otevřené sání CodeRed + filtr Simota, downpipe Moongose Focus RS, Spojka RS, Millers Oil CFS, EBC brzdy, 20" MS Design
- TomVany
- Člen klubu
- Příspěvky: 398
- Registrován: 07.11.2013 20:17
Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání
No me to cca kolem 3400 jako by pocukne a pak uz nic.
A hlavne mi taky lehce piska od motoru.
A hlavne mi taky lehce piska od motoru.
-
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 06.12.2011 19:59
- Bydliště: Jablonec n.n.
Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání
Kolik momentalně stoji odvetrani klikove hřidele na focus st r.v.2006. musi se kouoit original nebo se da sehnat replika. potkala mne tato zavada.
Ford Focus ST Black Panther ,2006, camp performance 187 kw,
Ford Mondeo combi Titanium S, mk4, 2.2. tdci 147kw.Black Panther r.v. 2012
Ford Mondeo combi Titanium S, mk4, 2.2. tdci 147kw.Black Panther r.v. 2012
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání
cca 5000
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 06.12.2011 19:59
- Bydliště: Jablonec n.n.
Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání
Diky už jsem to zjistil. 

Ford Focus ST Black Panther ,2006, camp performance 187 kw,
Ford Mondeo combi Titanium S, mk4, 2.2. tdci 147kw.Black Panther r.v. 2012
Ford Mondeo combi Titanium S, mk4, 2.2. tdci 147kw.Black Panther r.v. 2012
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání
Aky plniaci tlak by malo davat seriove Mondeo 2.5T ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Robci
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 17.05.2012 11:39
Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání
chlapci mam podobný problem, pri zosliapnuti plneho plynu sa mi spolu s turbom ozve take divne piskanie alebo ako to opisat cca to zacina okolo 4000 otacok je to dost rusivý zvuk a, ziadna kontrolka nesvieti a auto tahav poriadku, ziadne cukanie strata vykonu a podobne. Ten zvuk ani neviem opisat ci je to syčanie alebo piskanie. Spominany separator oleja resp odvetrani kluky som vymenil za novy, dotiahol zvody, downpipe ale stale to robi, uz som z toho bezradny
jedna sa o RS MK2
ak mate niejake napady co by to mohlo robit budem velmi povdacny
dakujem

ak mate niejake napady co by to mohlo robit budem velmi povdacny
dakujem
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání
Takze aj ja :
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 64&t=43201
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 64&t=43201
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání
V12: takže další diskuze pls zde. THX.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání
OK. Bez namietok.
Objednane...
Objednane...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů