Reset nepomohl, občas se chyby objeví, ale na funkci žádný vliv nemají. Mohl by na to mít vliv pokles napětí třeba startu nebo obecně? Chyba o nízkém napětí žádná zapsaná není.Jemar píše:===RKE DTC B2AE3-60===
Kód: B2AE3 - Pravý přední spínač západky spojky/odblokování tahem - korelace
Stav:
- DTC přítomno v okamžiku požadavku
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
Jednotka: Bezklíčový vstup
===END RKE DTC B2AE3-60===
===RKE DTC B2AE7-20===
Kód: B2AE7 - Levý přední spínač západky spojky/odblokování tahem - korelace
Stav:
- Uložené DTC - v okamžiku požadavku se nevyskytují
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
Jednotka: Bezklíčový vstup
===END RKE DTC B2AE7-20===
Nesetkal jste se s tím někdo? Na funkci jednotky se nic nezměnilo, alespoň jsem si ničeho nevšiml. Ani hledání těchto chyb na netu nepřineslo žádný výsledek. Zatím zkusím reset modulu, třeba si dá říct
Vyčtené chyby z diagnostiky
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24546
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
po odmazani se hned vraci zpet nebo az po case? (zamceni/jizde/... ?)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Nejsou to tvrdé chyby, neobjeví se hned po vymazání. Detailně kdy se chyba objeví to zatím nevím.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 30.06.2015 13:25
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Zdravím,
chtěl bych poprosit o radu někoho znalejšího:
Včera večer při návratu domů, mi auto spadlo do nouzáku. Zastavil jsem, vypnul motor a znovu nastartoval. Na palubovce se už nic neukazovalo ale cca 5 km jsem jel totálně bez výkonu. Po příjezdu jsem vyčetl chybové kódy, s jejichž interpretací bych potřeboval pomoc. Samozřejmě jsem na internetu dohledal co by měli znamenat, ale že by se porouchalo vše najednou mi moc nedává smysl, spíše bych tipoval nějaký špatný kontakt, nebo porušená kabeláž? Ale nevím na co se zaměřit...
Načtené chyby:
P0645 A/C Relé spojky ovládacího obvodu
P0134 Lambda sonda Obvod snímače Ne zjištěna činnost (Bank 1 Sensor 1)
P2290 ???
P0001 regulace průtoku paliva ovládací obvod Open
P0202 Injector Porucha obvodu – válec 2
P0257 Vstřikovací čerpadlo paliva Měření Control „B“ Rozsah/výkon (Cam/Rotor/
Vstřikovač)
Chyby jsem ještě večer smazal, a dnes ujel cca 10km bez problému a bez jakéhokoliv chybového kódu.
Děkuji za každou radu.
chtěl bych poprosit o radu někoho znalejšího:
Včera večer při návratu domů, mi auto spadlo do nouzáku. Zastavil jsem, vypnul motor a znovu nastartoval. Na palubovce se už nic neukazovalo ale cca 5 km jsem jel totálně bez výkonu. Po příjezdu jsem vyčetl chybové kódy, s jejichž interpretací bych potřeboval pomoc. Samozřejmě jsem na internetu dohledal co by měli znamenat, ale že by se porouchalo vše najednou mi moc nedává smysl, spíše bych tipoval nějaký špatný kontakt, nebo porušená kabeláž? Ale nevím na co se zaměřit...
Načtené chyby:
P0645 A/C Relé spojky ovládacího obvodu
P0134 Lambda sonda Obvod snímače Ne zjištěna činnost (Bank 1 Sensor 1)
P2290 ???
P0001 regulace průtoku paliva ovládací obvod Open
P0202 Injector Porucha obvodu – válec 2
P0257 Vstřikovací čerpadlo paliva Měření Control „B“ Rozsah/výkon (Cam/Rotor/
Vstřikovač)
Chyby jsem ještě večer smazal, a dnes ujel cca 10km bez problému a bez jakéhokoliv chybového kódu.
Děkuji za každou radu.
Ford Focus ii combi 1.6 TDCI 66kw - 11/2010
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24546
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
P2290 - Injector Control Pressure Too Low
... nektere chybove kody tam mohou byt uz roky; kdyz vycitac diagnostikou, je vhodne pouzit takovou, ktera Ti i rekne v kolika kilometrech byla chyba zaznamenana, abys vedel, co je aktualni ... ted Ti nezbyvanez cekat, az se to vrati bude opakovat
-----------
tipoval bych to na tlak paliva
... nektere chybove kody tam mohou byt uz roky; kdyz vycitac diagnostikou, je vhodne pouzit takovou, ktera Ti i rekne v kolika kilometrech byla chyba zaznamenana, abys vedel, co je aktualni ... ted Ti nezbyvanez cekat, az se to vrati bude opakovat
-----------
tipoval bych to na tlak paliva
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 30.06.2015 13:25
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
No o víkendu jsem dělal světlo v interiéru, doplňoval špatné žárovky a nějakou drobnou údržbu a krom toho jsem i sjížděl chyby v DTC (jednou za čas prostě mrknu jestli mi tam něco nevyskočilo, bluetooth adaptér tam mám stále) a žádné chyb tam nebyli...
Ford Focus ii combi 1.6 TDCI 66kw - 11/2010
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13485
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Pokracovanie http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 2#p1143712
Po konzultacii s Tominom a preskumani zahranicnych for to skutocne vyzera tak, ze ten Duratec ma LOAD iba do 50%. Je to normalne.
Co ale nie je normalne su tie adaptacie v cervenom.
Lambda vyzera ok. FIlter vzduchu novy. Sanie rozobrane, virive klapky a klapka upravy dlzky sania ok. Odpojenie je hned citit na prejave motora. Adaptacie to sice kusok posunie, ale prisudzujem to priskrtenemu saniu (virive klapky su pri odpojeni zatvorene, motor je duseny vo vyssich otackach).
Live data som presiel vsetky, zdali sa mi ok - ale mozno sa mylim. Tip co presne sledovat? Takisto pamat chyb prazdna.
Kedze ide o Returnless system (bez vracacky, na listu ide iba 1 trubka, ako maju aj STcka) a lista nema autoventil, cakali sme na objednany tlakomer s Tckom na spojky palivovych hadic. Budik bohuzial nema pamat najvyssej hodnoty, vedeli sme merat iba pri stojacom aute. Vysledok je 3,8bar pri otackach od volnobehu az k 4500. Ani sa nepohla.
Druha, tenka hadica k nadrzi ustiaca v sani, je predpokladam odvetranie nadrze (je tak?). Rozpojenie nic nezmenilo.
Je 3,8bar spravna hodnota? Podla neustaleho obohacovania je to mozno malo - zeby pokazeny regulator tlaku? Pripchane sitka alebo vydrane cerpadlo asi nebude. Kedze to taha pod plnym plynom aj vo vysokych rychlostiach - nema problem so zasobovanim benzinu ani pod max zatazou.
Po konzultacii s Tominom a preskumani zahranicnych for to skutocne vyzera tak, ze ten Duratec ma LOAD iba do 50%. Je to normalne.
Co ale nie je normalne su tie adaptacie v cervenom.
Lambda vyzera ok. FIlter vzduchu novy. Sanie rozobrane, virive klapky a klapka upravy dlzky sania ok. Odpojenie je hned citit na prejave motora. Adaptacie to sice kusok posunie, ale prisudzujem to priskrtenemu saniu (virive klapky su pri odpojeni zatvorene, motor je duseny vo vyssich otackach).
Live data som presiel vsetky, zdali sa mi ok - ale mozno sa mylim. Tip co presne sledovat? Takisto pamat chyb prazdna.
Kedze ide o Returnless system (bez vracacky, na listu ide iba 1 trubka, ako maju aj STcka) a lista nema autoventil, cakali sme na objednany tlakomer s Tckom na spojky palivovych hadic. Budik bohuzial nema pamat najvyssej hodnoty, vedeli sme merat iba pri stojacom aute. Vysledok je 3,8bar pri otackach od volnobehu az k 4500. Ani sa nepohla.
Druha, tenka hadica k nadrzi ustiaca v sani, je predpokladam odvetranie nadrze (je tak?). Rozpojenie nic nezmenilo.
Je 3,8bar spravna hodnota? Podla neustaleho obohacovania je to mozno malo - zeby pokazeny regulator tlaku? Pripchane sitka alebo vydrane cerpadlo asi nebude. Kedze to taha pod plnym plynom aj vo vysokych rychlostiach - nema problem so zasobovanim benzinu ani pod max zatazou.
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Tlak by měl být v rozmezí 3,6 - 4,0 bary a měl by být konstantní v celém spektru otáček. Ručička tlakoměru může mít nepatrný rychlý rozkmit při otevírání vstřikovačů.
Můj motor na tom v adaptacích také není úplně dobře, ale já mám tlak hraniční, 3,6 baru. Motor startuje bez problému, má klidný volnoběh, není problém s akcelerací, prostě běží úplně normálně a žádný problém nepociťuji. Proto přemýšlím, jestli jít do výměny kompletního čerpadla (samozřejmě aftermarket, originál je někde kolem 18t Kč). Právě nevím, jestli to pomůže, nerad bych zbytečně investoval.....
Adaptace jsem měl už i horší, po chybě P0420 se měnil katalyzátor.
Ještě jsem neprověřoval MAP, přece jen je špatně přístupný, a když si uvědomím že přes něj prochází i plyny z EGRu, raději bych ho ještě vyčistil, než přistoupím k výměně čerpadla. To samé platí i o možnosti problémů s odvětráváním bloku, k hadicím je šílený přístup.
Můj motor na tom v adaptacích také není úplně dobře, ale já mám tlak hraniční, 3,6 baru. Motor startuje bez problému, má klidný volnoběh, není problém s akcelerací, prostě běží úplně normálně a žádný problém nepociťuji. Proto přemýšlím, jestli jít do výměny kompletního čerpadla (samozřejmě aftermarket, originál je někde kolem 18t Kč). Právě nevím, jestli to pomůže, nerad bych zbytečně investoval.....
Adaptace jsem měl už i horší, po chybě P0420 se měnil katalyzátor.
Ještě jsem neprověřoval MAP, přece jen je špatně přístupný, a když si uvědomím že přes něj prochází i plyny z EGRu, raději bych ho ještě vyčistil, než přistoupím k výměně čerpadla. To samé platí i o možnosti problémů s odvětráváním bloku, k hadicím je šílený přístup.
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
To vyčitění T-MAP vřele doporučuju, je to teda šílená práce, ale dá se vydolovat a i namontovat zpět s trochou nadávání a zrcátkem na tyčce.
Nehodlám se stresovat vyčtením adaptací, takže jsem na našem aplikoval takovou tu "rozšířenou" údržbu stylu svíčky, škrtící klapka a naposled T-MAP.
Úplně jiný motor.
Jo a vysledoval jsem, že úplně nejvíc mu chutná benzín on ONO a potom Optimal 95, v tomto pořadí
Nehodlám se stresovat vyčtením adaptací, takže jsem na našem aplikoval takovou tu "rozšířenou" údržbu stylu svíčky, škrtící klapka a naposled T-MAP.
Úplně jiný motor.
Jo a vysledoval jsem, že úplně nejvíc mu chutná benzín on ONO a potom Optimal 95, v tomto pořadí

Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13485
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Jemar, ty to mas tiez pekne cervene...
MAP vycisteny (ako bolo dole sanie) - hodnoty by mal davat dobre, pri vypnutom motore dava atmosfericky tlak. Hadica odvetravania skontrolovana. Klapka vycistena. Sviecky menene nedavno. Taketo zakladne veci su spravene.
Motor sa sprava uplne ok. Len tie adaptacie su tak uletene. A neviem, ze coho sa chytit.
MAP vycisteny (ako bolo dole sanie) - hodnoty by mal davat dobre, pri vypnutom motore dava atmosfericky tlak. Hadica odvetravania skontrolovana. Klapka vycistena. Sviecky menene nedavno. Taketo zakladne veci su spravene.
Motor sa sprava uplne ok. Len tie adaptacie su tak uletene. A neviem, ze coho sa chytit.
- jirkaj
- Člen klubu
- Příspěvky: 865
- Registrován: 28.04.2013 20:47
- Bydliště: Vsetín
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Když mi občas přestane fungovat tempomat a v
PCM je chyba P1696,61 CAN Link Engine Control Modul/Cruise Control Modul Circuit/Network
GEM P0579,0F Cruise Control Multi-Function input A Circuit Range/Performance
asi to bude problém s čudlíkama tempomatu, že?
Při testu tlačítek (vyhřívání + zapnutí zapalování) to pípá, takže to bude asi někde krátkodobý výpadek... tak až bude teplo, budu asi muset destičku s čudlíkama znova přeletovat, překontrolovat napojení do volantu.
PCM je chyba P1696,61 CAN Link Engine Control Modul/Cruise Control Modul Circuit/Network
GEM P0579,0F Cruise Control Multi-Function input A Circuit Range/Performance
asi to bude problém s čudlíkama tempomatu, že?
Při testu tlačítek (vyhřívání + zapnutí zapalování) to pípá, takže to bude asi někde krátkodobý výpadek... tak až bude teplo, budu asi muset destičku s čudlíkama znova přeletovat, překontrolovat napojení do volantu.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24546
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
presne, tlacitka davaji hodnotu mimo toleranci - koukni i na konektory, jestli maji pruzny kontakt
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 23.03.2014 11:48
chybovy kod P0213
Zdravim,
Dnes mi auto vyhlásilo poruchu s chybovým kódem P0213 Cold Start Injector 1 Malfunction.
přešlo do nouzového režimu.
Prosim o popis chyby a tipy k jejímu vyřešení.
Děkuji
--Doplnění--
Auto jsem dnes projel a objevili se další chyby: P1000 Pohonná jednotka, P0500 Pohonná jednotka, P1934 Pohonná jednotka, U0073 Síť, P0210 Pohonná jednotka Injector Circuit - Cylinder 10, C2111 Podvozek, P0410 - Pohonná jednotka Secondary Air Injection System. C2116 Podvozek
Po zahřátí auta se objeví tyto problémy, při jízdě kdy chci zrychlit vyskočí Engine system Fault auto se bud přepne do nouzaku a nebo okamžitě chcípne. Ještě se při jízdě bezdůvodně hýbe ručička tachometru z 0 - na požadovanou rychlost ale jen výjmečně.
Ford Focus II 2004, 1.6. TDci 80 kW, 215 000 km
Dnes mi auto vyhlásilo poruchu s chybovým kódem P0213 Cold Start Injector 1 Malfunction.
přešlo do nouzového režimu.
Prosim o popis chyby a tipy k jejímu vyřešení.
Děkuji
--Doplnění--
Auto jsem dnes projel a objevili se další chyby: P1000 Pohonná jednotka, P0500 Pohonná jednotka, P1934 Pohonná jednotka, U0073 Síť, P0210 Pohonná jednotka Injector Circuit - Cylinder 10, C2111 Podvozek, P0410 - Pohonná jednotka Secondary Air Injection System. C2116 Podvozek
Po zahřátí auta se objeví tyto problémy, při jízdě kdy chci zrychlit vyskočí Engine system Fault auto se bud přepne do nouzaku a nebo okamžitě chcípne. Ještě se při jízdě bezdůvodně hýbe ručička tachometru z 0 - na požadovanou rychlost ale jen výjmečně.
Ford Focus II 2004, 1.6. TDci 80 kW, 215 000 km
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13485
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Smax 2012, 2.0 TDCi
Diagnostika pise chybu P0130 (O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 1), Open circuit)
Po vymazani sa objavi az po nejakych 10km.
Je to urcite niekde preruseny kabel? Preco to nevypise hned? Kontrolka motora nesvieti.
Este otazka na Tomina, na ForDiag: Ako si vykreslim pre tento motor signal z lambdy? Na osciloskope v podporovanych PIDoch som nic pouzitene nenasiel.
Diagnostika pise chybu P0130 (O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 1), Open circuit)
Po vymazani sa objavi az po nejakych 10km.
Je to urcite niekde preruseny kabel? Preco to nevypise hned? Kontrolka motora nesvieti.
Este otazka na Tomina, na ForDiag: Ako si vykreslim pre tento motor signal z lambdy? Na osciloskope v podporovanych PIDoch som nic pouzitene nenasiel.
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1011
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
(Tady to bude myslím už správně)
Potřebuji radu,podloženou zkušeností.
1. loni: P1103 - vadný EGR (k tomu P042F)
2. před měsícem: P0490 - MAF vysoká hodnota řídícího obvodu
3. a chvilku na to: P0299 (nedostatečné přeplňování turbodmychdlam
Chyby průběžně umazávám, objevovaly se kolem dokola do neděle, byť P1103 ne až tak často. Čtu je buď kabelem, nebo BT (NTB, nebo telefon). Ono se s tím jezdit dá.
Egr jsem vyměnil v neděli. Chybu P1103 tedy již nepředpokládám. Taky se od té doby neobjevila.
MAF jsem zaměnil dnes za jiný kus, chování je absolutně stejné - první se objeví chyba P0490, později P0299. Časový odstup je velmi různý. Takže to nedělá MAF.
Chování: při klidné jízdě si aktivace podmínek pro chybu 490 nevšimnu, prostě zjistím, že už to netáhne. Mimochodem zcela stejně se choval ten disfunkční egr, kde ale v tu dobu jiná závada nebyla. A když prošlápnu pedál na doraz, tak mně někde nad 2 tis. otáček jakoby někdo chytne za zadek a popotáhne, jako bych přibrzdil).
Jsem v řízení motoru lama. Hádám, že mám někde v sání díru (popis chyb to nabízí jako možnost). Nebo, že nefunguje krabička pro řízení podtlaku (ta s třemi vývody pro hadice a jedním konektorem na zadní části motoru). Jak můžu vyzkoušet funkčnost "krabičky"?
(turbo nemá naklápění lopatek; mám DPF - volnoběh max 0,4kPa spíše 0,2kPa, jízda do 15kPa)
Shrnu to: hledám příčinu, když už vím, že EGR je OK, MAF je OK... Co prohlédnout první? Co pomohlo vám?
(obrázky přidám, jakmile vyřeším, proč mi to nejde, byť je vkládám podle návodu v příslušném vláknu už moře let...)
Potřebuji radu,podloženou zkušeností.
1. loni: P1103 - vadný EGR (k tomu P042F)
2. před měsícem: P0490 - MAF vysoká hodnota řídícího obvodu
3. a chvilku na to: P0299 (nedostatečné přeplňování turbodmychdlam
Chyby průběžně umazávám, objevovaly se kolem dokola do neděle, byť P1103 ne až tak často. Čtu je buď kabelem, nebo BT (NTB, nebo telefon). Ono se s tím jezdit dá.
Egr jsem vyměnil v neděli. Chybu P1103 tedy již nepředpokládám. Taky se od té doby neobjevila.
MAF jsem zaměnil dnes za jiný kus, chování je absolutně stejné - první se objeví chyba P0490, později P0299. Časový odstup je velmi různý. Takže to nedělá MAF.
Chování: při klidné jízdě si aktivace podmínek pro chybu 490 nevšimnu, prostě zjistím, že už to netáhne. Mimochodem zcela stejně se choval ten disfunkční egr, kde ale v tu dobu jiná závada nebyla. A když prošlápnu pedál na doraz, tak mně někde nad 2 tis. otáček jakoby někdo chytne za zadek a popotáhne, jako bych přibrzdil).
Jsem v řízení motoru lama. Hádám, že mám někde v sání díru (popis chyb to nabízí jako možnost). Nebo, že nefunguje krabička pro řízení podtlaku (ta s třemi vývody pro hadice a jedním konektorem na zadní části motoru). Jak můžu vyzkoušet funkčnost "krabičky"?
(turbo nemá naklápění lopatek; mám DPF - volnoběh max 0,4kPa spíše 0,2kPa, jízda do 15kPa)
Shrnu to: hledám příčinu, když už vím, že EGR je OK, MAF je OK... Co prohlédnout první? Co pomohlo vám?
(obrázky přidám, jakmile vyřeším, proč mi to nejde, byť je vkládám podle návodu v příslušném vláknu už moře let...)
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host