Teplota u 1,8TDdi
- motokuba
- Nováček
- Příspěvky: 101
- Registrován: 04.10.2008 13:39
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Teplota u 1,8TDdi
Ahoj focusáci, nevím proč ale mě se zdá že mám malou teplotu motoru a tím i fakt že auto nějak míň topí, přikládám foto teploty, ručička se mi nikdy nedostane za tuto hranici, je to normální? nebo je něco špatně?
Díky předem
Díky předem
https://motokuba.wz.cz
My car hstory:Fiat Tipo, Fiat Marea, BMW 735i, BMW 316i,BMW 320i VANOS,Ford FOCUS 1,8 TDDi
My moto history:Jawa 250, GS 500, GSX600F, GSF600, VFR 750, VTR 1000, YAMAHA FJ1100
My dream: HONDA VFR 800 V-TEC
My car hstory:Fiat Tipo, Fiat Marea, BMW 735i, BMW 316i,BMW 320i VANOS,Ford FOCUS 1,8 TDDi
My moto history:Jawa 250, GS 500, GSX600F, GSF600, VFR 750, VTR 1000, YAMAHA FJ1100
My dream: HONDA VFR 800 V-TEC
- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota u 1,8TDdi
Rucicka teplomera by mala byt po zahriati motora v strede zobrazovanej oblasti.
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- Jindrich
- Člen klubu
- Příspěvky: 170
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
Re: Teplota u 1,8TDdi
Motokuba: Ručička teploty chladící kapaliny alespoň u mého vozu (a myslím, že ti to tady potvrdí i ostatní fokusáci) je po zahřátí v provozu přesně uprostřed teplotního rozsahu, tedy zcela vertikálně. Auťák topí perfektně. Je možné, že se ti hlásí o výměnu termostat. Fotku ručičky ukazatele teploty chladící kapaliny dodám příští týden, pokud nebudou ostatní rychlejší.
Ford Focus 1 combi 2002, TDDi 66kw, základní červená Colorado
Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=10821
Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=10821
- toro
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Teplota u 1,8TDdi
to motokuba:
Nemám auto od new, ale po zkončeném leasingu. Od počátku ukazuje ručka teploměru na polovičku rozsahu, jak tady uvádějí ostatní. Řekl bych, že oba znaky, které uvádíš, nasvědčují tomu, že ti podchází termostat - tohle jsem řešil u P309. Nějak jsem polohu ručky nevnímal, protože je to věc zcejchování čidla a měřidla / zřejmě u fofa to umějí jednoznačně, to podle naší vzájemné shody, potvrzující polohu ručky /, ale kolem nuly jsem si v autu moc nazatopil.Termostat se kousal na dříku, ten byl mosazný a termostat neuzavíral. Předem zkontroluj hladinu chladící kapaliny a pokud je OK, pak urychleně vyměnit. Je to o opotřebení v režimu podchalzeného motoru, o spotřebě a v poslední řadě o tom, že se neohřeješ.
Nemám auto od new, ale po zkončeném leasingu. Od počátku ukazuje ručka teploměru na polovičku rozsahu, jak tady uvádějí ostatní. Řekl bych, že oba znaky, které uvádíš, nasvědčují tomu, že ti podchází termostat - tohle jsem řešil u P309. Nějak jsem polohu ručky nevnímal, protože je to věc zcejchování čidla a měřidla / zřejmě u fofa to umějí jednoznačně, to podle naší vzájemné shody, potvrzující polohu ručky /, ale kolem nuly jsem si v autu moc nazatopil.Termostat se kousal na dříku, ten byl mosazný a termostat neuzavíral. Předem zkontroluj hladinu chladící kapaliny a pokud je OK, pak urychleně vyměnit. Je to o opotřebení v režimu podchalzeného motoru, o spotřebě a v poslední řadě o tom, že se neohřeješ.
1,8 TDDI 66 kW - HB, red pipe met.
- KubaU
- Junior
- Příspěvky: 200
- Registrován: 19.10.2008 13:21
Re: Teplota u 1,8TDdi
Jj, to samé jsem měl u Terrana - skoro určitě termostat. Ukazovalo to studenej motor a vůbec to netopilo.
Jinak FoFo mi neukazuje přesný prostředek ("100 stupňů"), ale mírně doleva, tak 90. Dokonce bych řekl, že teď jak jsou mrazy tak je indikovaná teplota motoru trošku větší než když bylo teplo.
Tak nevím, jestli je to problém, nebo jestli to ve Fordu prostě jen tak úplně jednoznačně neuměj Každopádně ručka je blízko prostředka.
Jinak FoFo mi neukazuje přesný prostředek ("100 stupňů"), ale mírně doleva, tak 90. Dokonce bych řekl, že teď jak jsou mrazy tak je indikovaná teplota motoru trošku větší než když bylo teplo.
Tak nevím, jestli je to problém, nebo jestli to ve Fordu prostě jen tak úplně jednoznačně neuměj Každopádně ručka je blízko prostředka.
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: Teplota u 1,8TDdi
KubaU: u Fofo II je to trošku jinak. U I držela ručička uprostřed, u II poloviny nikdy nedosáhne, jenom těsně před a během jízdy klesá kousek nad druhou čárku = asi někde kolem 80°C. Navíc můžeš mít ještě nezávislé topení (a nevíš o tom), které ti tu teplotu udržuje.
- KubaU
- Junior
- Příspěvky: 200
- Registrován: 19.10.2008 13:21
Re: Teplota u 1,8TDdi
Ahmed: dík, člověk se stále dozvídá něco nového. Tak jak jsi to popsal to přesně odpovídá.
- motokuba
- Nováček
- Příspěvky: 101
- Registrován: 04.10.2008 13:39
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota u 1,8TDdi
No tak já vyměním termík a uvidíme co to rovede každopádně děkuji za rady pánové
https://motokuba.wz.cz
My car hstory:Fiat Tipo, Fiat Marea, BMW 735i, BMW 316i,BMW 320i VANOS,Ford FOCUS 1,8 TDDi
My moto history:Jawa 250, GS 500, GSX600F, GSF600, VFR 750, VTR 1000, YAMAHA FJ1100
My dream: HONDA VFR 800 V-TEC
My car hstory:Fiat Tipo, Fiat Marea, BMW 735i, BMW 316i,BMW 320i VANOS,Ford FOCUS 1,8 TDDi
My moto history:Jawa 250, GS 500, GSX600F, GSF600, VFR 750, VTR 1000, YAMAHA FJ1100
My dream: HONDA VFR 800 V-TEC
- motokuba
- Nováček
- Příspěvky: 101
- Registrován: 04.10.2008 13:39
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota u 1,8TDdi
Ták před malou chvílí proběhla výměna koupil jsem termík od firmy WAHLER tak uvidíme stál 285kč
Večer podam zprávu jak jsem dopadl
Večer podam zprávu jak jsem dopadl
https://motokuba.wz.cz
My car hstory:Fiat Tipo, Fiat Marea, BMW 735i, BMW 316i,BMW 320i VANOS,Ford FOCUS 1,8 TDDi
My moto history:Jawa 250, GS 500, GSX600F, GSF600, VFR 750, VTR 1000, YAMAHA FJ1100
My dream: HONDA VFR 800 V-TEC
My car hstory:Fiat Tipo, Fiat Marea, BMW 735i, BMW 316i,BMW 320i VANOS,Ford FOCUS 1,8 TDDi
My moto history:Jawa 250, GS 500, GSX600F, GSF600, VFR 750, VTR 1000, YAMAHA FJ1100
My dream: HONDA VFR 800 V-TEC
- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
- motokuba
- Nováček
- Příspěvky: 101
- Registrován: 04.10.2008 13:39
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota u 1,8TDdi
No jsem z toho na rozpacích najel jsem sice asi 20km ale teplota se moc rapidně nezvedla moudřejší budu v uterý jedu dále
https://motokuba.wz.cz
My car hstory:Fiat Tipo, Fiat Marea, BMW 735i, BMW 316i,BMW 320i VANOS,Ford FOCUS 1,8 TDDi
My moto history:Jawa 250, GS 500, GSX600F, GSF600, VFR 750, VTR 1000, YAMAHA FJ1100
My dream: HONDA VFR 800 V-TEC
My car hstory:Fiat Tipo, Fiat Marea, BMW 735i, BMW 316i,BMW 320i VANOS,Ford FOCUS 1,8 TDDi
My moto history:Jawa 250, GS 500, GSX600F, GSF600, VFR 750, VTR 1000, YAMAHA FJ1100
My dream: HONDA VFR 800 V-TEC
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: Teplota u 1,8TDdi
Můžeš tam mít bublinu nebo špatně daný ten termostat
- toro
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Teplota u 1,8TDdi
to motokuba:
Podrob to nyní delší zkoušce.Jen tak ze zkušenosti jsem ti to popsal, pak jsem večer sednul do auta a koukal jsem jako vejr. Klidnou a pomalou jízdou jsem ohřejval motor a přitom topil / takže jsem hnal studený vzduch přes výměník/ a ani po dvaceti km se tomu moc k té půlce nechtělo. Bylo v té době -5 st.C. To mě trochu rozhodilo, ale nechal jsem to rozležet jako na vojně 24 hod. před udělením trestu. Včera jsem jel klasickou jízdu Klatovy - Karlovy Vary a po cca 15 km šup a už to bylo těsně před půlkou.Tedy hodně závisí na způsobu jízdy. Couračkou ten motor moc neprohřeješ, zvlášť když na výměník ještě funíš chlad. Jinak ten kousnutej termostat nebylo potřeba zkoušet ve vodě a s teploměrem, ale jeho netěsnost byla vidět po demontáži!
Podrob to nyní delší zkoušce.Jen tak ze zkušenosti jsem ti to popsal, pak jsem večer sednul do auta a koukal jsem jako vejr. Klidnou a pomalou jízdou jsem ohřejval motor a přitom topil / takže jsem hnal studený vzduch přes výměník/ a ani po dvaceti km se tomu moc k té půlce nechtělo. Bylo v té době -5 st.C. To mě trochu rozhodilo, ale nechal jsem to rozležet jako na vojně 24 hod. před udělením trestu. Včera jsem jel klasickou jízdu Klatovy - Karlovy Vary a po cca 15 km šup a už to bylo těsně před půlkou.Tedy hodně závisí na způsobu jízdy. Couračkou ten motor moc neprohřeješ, zvlášť když na výměník ještě funíš chlad. Jinak ten kousnutej termostat nebylo potřeba zkoušet ve vodě a s teploměrem, ale jeho netěsnost byla vidět po demontáži!
1,8 TDDI 66 kW - HB, red pipe met.
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Teplota u 1,8TDdi
Topí (netopí) mi to podobně - 15km klidná jízda, venku pod nulou a jsem tak ve čtvrtině pole. Přitom cca 8km ostřejší jízdy za jinak stejných podmínek spolehlivě pošle ručičku do středu pole. Termostat se mi měnit nechce, přeci jen je to spíše vlastnost, než vada a práce kolem výměny by byla možná zbytečná.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8645
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota u 1,8TDdi
hosi, mrknete do temat jak vam topi focus, nebo jeste se to resilo ve zvysovani teploty, tam se termostat resil celkem dost
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host