
Stříbrný vlku, nikdy zpočátku nezvedej haubnu, pokud pod ní hoří!

Jen trochu přizvednout a škvírou se pokusit hasit. Jak to hned zvedneš, pustíš k tomu kyslík a je to v
A už opravdu konec OT! (omluva moderátorům).
Mimochodem - často vídám DRL pootočená poněkud do strany. Většina z nich je totiž konstruovaná tak, že tělo světla je kolmé na osu svícení a nerespektuje zakřivení čelních stěn vozidel. Najdou se samozřejmě i hezké výjimky, ale většinou to lidi řeší tak, že aby to vypadalo hezky a nečumělo to z mřížek, pootočí i to světlo. Jenže stranový vyzařovací úhel není největší a viditelnost z přímého směru pak rozhodně není ideální (je fakt, že to zase je trochu lépe vidět v zatáčce nebo na křižovatce). Bohužel výrobci na to zatím docela pečou, přestože řešení už jsou dávno vymyšlená - optiky výstražných diodových světel, buď používaných samostatně nebo ve výstražných rampách jsou docela sofistikované, ale úhlová viditelnost je vynikající. Docela slušně to mají vymyšlené i některé automobilky, montující LED DRL jako součást světlometů nebo alespoň jako sériovou výbavu.
Zkusím s tím provést nějaké experimenty a nafotit.