Koukám, že jsem to špatně formuloval ;o) Rozhodně se jimi nekochám ;o)))))Nepér píše:Morbidní úchyleeejack-3d píše:kochám se krajinou (a teď na jaře navíc přejetými zvířátky...).
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- jack-3d
- Pokročilý
- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
- davefrost69
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 31.03.2011 14:26
- Bydliště: Chomutov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Focuse s 1.6 Ti-Vct mam teprve od minulé středy, ale jsem převelice spokojen, mam FoFo II v kombíku a jsem moc spokojen - ale je to možná tím, že ho mám chvilku a že jsem přesedlal z Peugeota 206 1.1i 44 kw.
Ano, v nižších otáčkách je línější, ale který benzín 1.6 není? To už asi musí být jó motor, 2.0 a vejš, ale nevím, nechci posuzovat, zas s tolika vozy této kategorie jsem nejel...
Spotřeba? Vezl jsem si to z Jihlavy do Chomutova a v momentu vjíždění do Chomutova to ukazovalo 6.5l/100 km. Jel jsem předpisově, na D1 130, chvílemi 140-150, když jsem předjížděl v levém pruhu kamion a někdo se vzadu mohl "po", že ho zdržuju...
A pak z Prágy do Chomutova 90...
Jízdní vlastnosti? S ničím lepším jsem doposud nejel...
Hudba? Sony MP3 a 8 repro, slast pro má rocková ouška
Po pár tis. najetých km přidám další poznatky, teď jsem v euforii a můj názor může být neadekvátní.

Ano, v nižších otáčkách je línější, ale který benzín 1.6 není? To už asi musí být jó motor, 2.0 a vejš, ale nevím, nechci posuzovat, zas s tolika vozy této kategorie jsem nejel...

Spotřeba? Vezl jsem si to z Jihlavy do Chomutova a v momentu vjíždění do Chomutova to ukazovalo 6.5l/100 km. Jel jsem předpisově, na D1 130, chvílemi 140-150, když jsem předjížděl v levém pruhu kamion a někdo se vzadu mohl "po", že ho zdržuju...

Jízdní vlastnosti? S ničím lepším jsem doposud nejel...

Hudba? Sony MP3 a 8 repro, slast pro má rocková ouška

Po pár tis. najetých km přidám další poznatky, teď jsem v euforii a můj názor může být neadekvátní.

- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Pozor, za chvíli bude reagovat V12, že lepší je 1.8i a že tohle je crap...
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Kupil si ho novy alebo jazdeny ? Kolko kilometrov ma v kolesach ?davefrost69 píše:Focuse s 1.6 Ti-Vct mam teprve od minulé středy
U atmosfery objem nicim nenahradis, toto je vseobecne znamy fakt.davefrost69 píše:Ano, v nižších otáčkách je línější, ale který benzín 1.6 není?
Ano, toto je 100% -na pravda. Myslim si to ja, povedalo mi to viacero ludi, ktorym som natolko doveroval, ze som im zveril volant svojho Plechaca. Jeden z nich bol zaryty Golfista, po par mimoriadne ostrych prejazdoch zakrutami zahlasil, ze "Tak toto by Golf uz nezvladol", myslim, ze to hovori za vsetko. Pritom mam standardny podvozok, standardne 205/55 R16 GY F1 Eagle GSD3 a hodne vymlete tlmicedavefrost69 píše: Jízdní vlastnosti? S ničím lepším jsem doposud nejel...
Po pár tis. najetých km přidám další poznatky, teď jsem v euforii a můj názor může být neadekvátní.

TiVCT je pre FFII velmi dobry motor - idealny kompromis medzi vykonom a spotrebou - pokial ho nenahanas, jazdi usporne a ked mu sliapnes na krk a drzis ho nad 4000 rpm, vie aj poriadne potiahnut. Treba pouzivat kvalitny olej a origo olejovy filter, aby si sa vyhol problemom s TiVCT mechanikou.
Neryp, tu sa neriesi 1.6i ale TiVCTNepér píše:Pozor, za chvíli bude reagovat V12, že lepší je 1.8i a že tohle je crap...

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Tak já mám doma ještě natuněný OHV 8V, víšcoV12 píše:Neryp, tu sa neriesi 1.6i ale TiVCT

Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ten osemventil v lahkej kasni odvadzal skvelu pracu. Rozhodne lepsiu, ako HTP pod kapotou Fabie. Ale to sme uz hodne OT.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Do HTP by som sa zbytocne nenavazal. Na tych svojich 40 resp. 47 kw ide pocitovo celkom dobre. Do mesta a medzimesto v pohode staci na presun z bodu A do bodu B - svoju ulohu plni rovnako dobre ako ktorakolvek ina 40kw 1.2 

Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Zatim mam najeto jen 2000 km oproti peugeotu 206 co jsem mel neskutecny rozdil svezeni na jinaci urovni pohodlí,atd. a motorove jako pod 3000 otacek strasne slabe pak uz je to lepsi
čekal jsem vice ale zas takove hruza to není určite to jede ohodne lepe než 206.A po dalnici 160-170 rychlost je tam hned a vklidecku to jede touhle rychlosti furt 


- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
tak pravdepodobne sa aj ja hlasim k chrcajucim tivct-ckarom
uz mi to par krat po starte zachrcalo... vravel som to aj v servise a ze o tom vedia, je to tak ako v tom vlakne kde sa o tom pisalo ze treba vymenit nieco v tom tivct module spolu s vymenou rozvodov. povedali mi ze je to "kozmeticka" vada a netreba to riesit, ze staci az pri vymene rozvodov... tak uvidim, ako velmi mi to bude vadit, ak hej, pojdem na rozvody skorej. pri mojom najazde to nebude za 10 rokov, ale uz za 5 rokov !! 


- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
misoo :
Kolko km mas najazdenych ?
Kolko km mas najazdenych ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Kua, to snad nie je normalne. Bol by som zvedavy, ako by reagovlal Ford, keby si to zobral na zarucnu opravu (ak mas predlzenu zaruku). Pretoze ja by som tam siel a neodisiel, kym by nevymenili komplet rozvod. Aj S105L s kvalitnym duplexom vydrzala nehrkotat dlhsie, nez TiVCT. Interval na rozvod je 160 tisic, ked teraz mas 69, urcite by som to siel riesit.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 4974
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Tady jsem dostal odkaz na rachotící přesuvník u Meganu III.Docela pakárna,musel to nahrát,ale vyreklamoval to a má to i s novejma rozvodama.http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=84&t=43940
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
no povedal ze v zaruke by nebol problem to vymenit...
ale jednym dychom dodal a ja v podstate suhlasim, ze ide len o kozmeticku vadu, ktora sa prejavuje len tym zvukom sekundu po nastartovani a aj to len zriedka... inac je ten motor v pohode a som s nim (az na vykon samozrejme) maximalne spokojny




- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
TiVCT, ktory som pred casom skusal, mal na tacho nejakych 120 tisic, ak si dobre pamatam. A startoval s tym istym kovovym rachotom, ktory do 2 sekund prestal. Bolo to iba rusive. Kdesi sa ale preberalo, ze ked sa to nebude riesit, moze to viest az k rozsvieteniu MIL. Po opatovnom pokuse o nastartovanie je ale vsetko OK. Takze az tak velmi by som to ako kozmeticku zavadu nebral.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti