Piskani turba
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 06.05.2011 19:27
Piskani turba
Omlouvám se pokud, už to tu někdo řešil ale nenašel jsem stejný problém. Turbo mi dříve trochu pískalo ale to myslím, že je normální, akorát teď je ten zvuk asi tak 3x hlasitější a píská pouze, když jedu a je motor v zaběru, při pozvolné jízdě nepístkne. A také přišla ztráta výkonu od 3 tis. pak jako by turbo foukalo vzduch někam mimo motor, ale na prasklou hadici jsem nenarazil.
Naposledy upravil(a) limberger dne 28.08.2011 11:55, celkem upraveno 1 x.
focus hatchback r.v.2003, 85kW TDCI 1.8
-
- Junior
- Příspěvky: 282
- Registrován: 27.03.2010 21:46
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Milano
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Piskani turba
a nebo přicpaný kat...Pokud ti to nežere olej, zaměřil bych se spíš na ten katík. A nebo se i může stát, že ti praskne cooler a to pak dělá tu ztrátu výkonu a pískání - vyndat a prohlídnout, je to hračka...
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 06.05.2011 19:27
Re: Piskani turba
nalitano ma neco kolem 190tis. ale turbo bylo pred mesicem venku kvuli tomu ze se tam nenataceli lopatky. Bylo bez vule a mechanik rikal ze je v dobrem stavu. Je novejsi nez auto, uz bylo menene bouzel nevim kdy. To by chtelo ale ten intercooler natlakovat a to nevim jak
Na stenach olej je, ale olej neubiva.

Naposledy upravil(a) limberger dne 28.08.2011 11:57, celkem upraveno 1 x.
focus hatchback r.v.2003, 85kW TDCI 1.8
- Milano
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Piskani turba
to, že je trošku oleje v cooleru je normální, spíš si ho vyndej a podívej se, jestli není taky někde z venku, někdy praskne trubička a pod tlakem se dostává olejová emulze ven a jde to na něm i vidět. Turbo to asi nebude, když ti to nežere olej, turba u Fofana vydrží celkem dost, teda to moje je asi nezničitelný
Prohlídni taky všechny spoje hadic, jestli někde není olej. Pískání turba taky dělá to, když netěsní dobře výfuk, ale to by zas nemá vliv na ztrátu výkonu. Já mám v plánu ještě vykuchat kat, při mým nájezdu už je pěkně ucpanej a piští mi to taky a ztrátu výkonu už taky pocit'uju. Opravdu všechny ty výdobytky kolem emisí stojí pěkně za h....o, akorát způsobují problémy, jedině vše odstavit a jede se dál

Prohlídni taky všechny spoje hadic, jestli někde není olej. Pískání turba taky dělá to, když netěsní dobře výfuk, ale to by zas nemá vliv na ztrátu výkonu. Já mám v plánu ještě vykuchat kat, při mým nájezdu už je pěkně ucpanej a piští mi to taky a ztrátu výkonu už taky pocit'uju. Opravdu všechny ty výdobytky kolem emisí stojí pěkně za h....o, akorát způsobují problémy, jedině vše odstavit a jede se dál

Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 06.05.2011 19:27
Re: Piskani turba
http://www.youtube.com/watch?v=Ge4WuANJr9E
nahrál jsem video. Intercooler jsem vymenil tim to nejni hadice jsem kontroloval a taky nic nevidim. Kolem EGR ventilu je spousta oleje a to tim asi nebude. Myslíte, že turbo umírá ? Má to takový zvuk? olej nak hodne neubyva a v intercooler u byla tak kapka oleje
nahrál jsem video. Intercooler jsem vymenil tim to nejni hadice jsem kontroloval a taky nic nevidim. Kolem EGR ventilu je spousta oleje a to tim asi nebude. Myslíte, že turbo umírá ? Má to takový zvuk? olej nak hodne neubyva a v intercooler u byla tak kapka oleje

focus hatchback r.v.2003, 85kW TDCI 1.8
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Piskani turba
Asi turbo opravdu umírá,když moje auto takhle prošlápnu tak se musím celkem soustředit abych turbo zaslech a to je původní a má přes 220 k.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 109
- Registrován: 21.04.2011 17:58
Re: Piskani turba
co je to ten kat a ako ho royoberiem a vzcistim dakujem
Ford Focus kombi 1.8 TDdi 66kw 90PS ghia 1999
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Piskani turba
Taky mě tak hvízdalo . No a nebyla to smrt turba . Měl sem vlasovou trhlinu v rezonátoru vzduchu někde jsem tady dával i fotku .
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
To neříkám že je tvůj případ já jen že ten zvuk byl stejný na chlup ! tak zkus no
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
To neříkám že je tvůj případ já jen že ten zvuk byl stejný na chlup ! tak zkus no

Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Piskani turba
Zkus si změřit, kolik ti dává alternátor (mohl by to být i končící altík a světe div se - bez nějakého svícení kontrolky, ta blikla až už byl total kaput). Nevím přesně jak u FoFo I, měl by snad dávat také14,5 V. Nedávno jsem řešil něco podobného a je zde něco podobného i ve vlákně :
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=195
a odkaz na video :
http://www.youtube.com/watch?v=iaLmtUCf ... re=related
a hlavně si všimni komentář pod :
actually it wasn't turbo. Alternator was dying hence this weard noise. -£300 anyway
---------------------
had the same problem with the same noise. after the noise appeared, in 200 miles the alternator diodes got screwed -> engine got no electricity from the alternator -> hence no electricity, the engine sucked on the battery's juice until it got dried out -> lost power steering, all the error lights on the dash blinked, engine stopped - in this order - > went to a car electrician - he fixed it - replaced the diodes and whatnot - total bill around 100 euros ~ £90 + new battery
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=195
a odkaz na video :
http://www.youtube.com/watch?v=iaLmtUCf ... re=related
a hlavně si všimni komentář pod :
actually it wasn't turbo. Alternator was dying hence this weard noise. -£300 anyway

---------------------
had the same problem with the same noise. after the noise appeared, in 200 miles the alternator diodes got screwed -> engine got no electricity from the alternator -> hence no electricity, the engine sucked on the battery's juice until it got dried out -> lost power steering, all the error lights on the dash blinked, engine stopped - in this order - > went to a car electrician - he fixed it - replaced the diodes and whatnot - total bill around 100 euros ~ £90 + new battery
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
- rafael
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 27.06.2011 21:49
Re: Piskani turba
Vcera som tu nasiel jeden zaujmavy topic, pozri si iba BOD 12 ( ostatne ta nemusia zaujmat ) mozno ze to pomoze http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 55#p610855
Ford Focus II , 1.6 Ti - VCT ( 85 KW ) GHIA, 2005
-
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 25.12.2009 15:53
Re: Piskani turba
Ahoj nevím jestli ti to pomůže ,ale mě to dělalo ze začátku něco co tobě a v servisu a po známích automechanicích jsem byl ujištěn,že je to turbo před smrtí.Nicméně jsem na jiné (nové,repas)neměl a tak jsem jezdil,že až se to vys..re tak to dám opravit.Asi po roce ježdění ten zvuk tak zesílil,že už to dělalo i při jemném přidání plynu asi 1900 ot. i na volnoběh.Tak jsem se dal do rozborky ,že milé turbo nechám ve Velké Býteši zrepasovat.Po demontáži výfukového potrubí jsem však zjistil,že je vyfouklé plechové těsnění a po následné kontrole turba jsem žádné velé vůle , ulámané lopatky a velký únik oleje nezjistil.Koupil jsem tedy jen nové těsnění a jediné co jsem nechal udělat ,ale možná zbytečně jsem nechal přebrousit dosedací plochy na potrubí k hlavě.Po zpětné montáži je vše O.K.a i výkon se o hodně zvednul.Šla tím pádem dolů i spotřeba a zase jezdím jak za mlada.Najeto mám asi 260 tis.To těsnění je ze tří tenoučkých plechů a ten prostřední vlivem proudění výfukových plyný slabě chvěl a vyluzoval ten pískavý a později až skřípající zvuk.
- malond
- Junior
- Příspěvky: 490
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4 - Modřany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Piskani turba
Můžete si někdo poslechnout a zkusit identifikovat hvízdání, které vyluzuje moje auto MP3 ? Turbo jsem měnil cca před 11000km, tak doufám, že se neozývá znovu, protože jsem kupoval repasované. Auto snad jede dobře (nemám to s čím porovnat) a nijak zvlášť nekouří (pouze při prudkém přidání plynu). To hvízdání se ozývá v podstatě od volnoběhu a s přibývajícími otáčkami se zvyšuje i frekvence až není slyšet vůbec. Ještě mě napadl intercooler, protože ten jsem také měnil a je z vrakáče. Teoreticky mohl být už taky načatej. Nedoporučil by mi někdo případně nějakého mechanika v Praze nebo okolí, který by mi na to koukl, popř. zkontroloval všechni hadičky a hadice a nestálo mě to majlant? Díky předem za rady.
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 06.05.2011 19:27
Re: Piskani turba
Tak turbo pořád píská stejně, výkon oka a žádnej únik oleje
takže to stále řešit nebudu
akorát ted mam problem se startama
studeny to chytit nechce kdyz to dyl stoji ... a pak chvilku kolisaji otacka kolem cca o 50otacek vic asi ani ne :/ dalsi kazdy start potom nebo v celem dni je napoprve a bez kolisani :/



focus hatchback r.v.2003, 85kW TDCI 1.8
- Milano
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Piskani turba
No já vykuchal kat, jede to o moc líp, ale pískání zůstalo, sice ne tak velký, jak před vykucháním, ale ten zvuk jde přímo z turba, tak tam bude cosi v pr..., ale těžko říct co. Pač vůle nemá žádný, olej nežere vůbec a vše chodí jak má - najeto 272500 km.
Mechoši v servisu říkali, že jednomu jejich známýmu turbo píská už 100t. km a je pořád ok, kromě toho zvuku a že to zatím nemám řešit, jen kdyby to začalo brát olej. Co by to ještě mohlo způsobovat?? Výkon je v pohodě, nikde nic neuniká - ani na hadicích, ani na výfuku.
to Limberger: jak se ti začne po startu hádat motor, budou to pravděpodobně vstřiky...sleduj kouř z výfuku a ještě zvuk hned po nastartování. Jak bude takovej jakoby hodně kovovej, není co řešit...
No v záložkách mám furt link na repas vstřiky za 12 400kč za všechny 4, ale doufám, že ho ještě dlouho nevyužiju. Stejně se divím, že já na ně najel už tolik a starty mám furt super, takže si myslím, že 300t. km pokořím určitě a to jsem motor (za tepla) nikdy moc nešetřil...
Mechoši v servisu říkali, že jednomu jejich známýmu turbo píská už 100t. km a je pořád ok, kromě toho zvuku a že to zatím nemám řešit, jen kdyby to začalo brát olej. Co by to ještě mohlo způsobovat?? Výkon je v pohodě, nikde nic neuniká - ani na hadicích, ani na výfuku.
to Limberger: jak se ti začne po startu hádat motor, budou to pravděpodobně vstřiky...sleduj kouř z výfuku a ještě zvuk hned po nastartování. Jak bude takovej jakoby hodně kovovej, není co řešit...
No v záložkách mám furt link na repas vstřiky za 12 400kč za všechny 4, ale doufám, že ho ještě dlouho nevyužiju. Stejně se divím, že já na ně najel už tolik a starty mám furt super, takže si myslím, že 300t. km pokořím určitě a to jsem motor (za tepla) nikdy moc nešetřil...
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů