Ale teraz konkretne vysledky. Urobil som 2 jazdy 40 km tam a potom 40km naspat. Teplota vyliezla na 83°, potom otvoril termostat, kleslo to na 77° a za par sekund to vyslo na 80° a na osemdesiatke to zostalo. Po vyradeni rychlosti na 30-60 sekund to kleslo na 76-77°. Po zaradeni sa za par sekund vratila teplota na stabilnu osemdesiatku. Takze vykyv pocas jazdy bol iba 76-80 stupnov. Vonkajsia teplota bola na prvej ceste 6° a na spiatocnej 3°. Kurenie som mal nastavene na 19°. Na chvilu som ho aj vypol, ale na teplotu motora to nemalo ziadny vyrazny vplyv. A aby som nezabudol, isiel som dediny 50-60 a okresky 90.
A najlepsie nakoniec. Budik ukazoval 90 stupnov a PP ukazoval 80. Rozdiel celych 10 stupnov.

Neviem, co si mam o tom mysliet.
A jedna otazka na zofliho: kolko ti prosim ta ukazuje budik, ked mas podla palubaka 80? Vdaka