Focus 3 v roku 2011
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus 3 v roku 2011
Za tychto okolnosti beriem radsej Golf:
Golf 1,2 TSI - 77kW (105k) - Comfort Edition - 5d
- 6stupňová
- Asistent pro rozjezd do kopce
- Automatická klimatizace "Climatronic"
- Rádio RCD 210 s CD-MP3 přehrávačem, výkon 2 x 20 Wattů, 4 reproduktory
- Tempomat
- 12V zásuvka v zavazadlovém prostoru
- 4 kola z lehkých slitin "Wellington" 6 1/2 J x 15, pneumatiky 195/65 R15/ "Pescara" - 4 kola z lehkých slitin 6 1/2 J x 16 se zajištěním proti krádeži, pneumatiky 205/55 R16=13 000 Kč
- Sedadlo řidiče a spolujezdce výškově nastavitelné
- Tříramenný kožený volant, výškově i podélně nastavitelný, hlavice řadící páky a madlo ruční brzdy v kůži
- Loketní opěrka vpředu s odkládacím prostorem a výdechy ventilace dozadu, 2 držáky nápojů vzadu
- Loketní opěrka vzadu včetně průvlaku pro transport dlouhých předmětů
- Dvě čtecí lampičky s chromovým orámováním vpředu s dvě vzadu
- Přihrádka spolujezdce s osvětlením, zamykatelná
- Odkládací přihrádka ve stropě
353 900 Kč + priplatky (13 000 Kč) = 366900 Kč
Focus 1.6tivct 105 k (77 kW) - Trend - 5d
- 5stupňová
- Manuální klimatizace / Automatická dvouzónová klimatizace=12900
- Kožený volant nastavitelný ve 4 směrech
- 16“ kola se 7paprskovými kryty
- Tempomat a nastavitelný omezovač rychlosti=9000
- Systém stranového přesměrovávání točivého momentu TVC
- Prémiová středová konzola - loketní opěrka s velkou úložnou přihrádkou (5 l), ruční brzda ve tvaru Z, dva držáky nápojů, odkládací přihrádka, dvě elektrické zásuvky 12V=6400
- Prémiová stropní konzola s držákem na brýle, rozptýlené osvětlení interiéru, prémiové čalounění stropu=neda sa
- Elektrická zásuvka 12 V v zavazadlovém prostoru=pouze kombi
- 16“ x 6.5 ocelová kola s kryty kol se 7 paprsky, pneu 205/55 R16
339 990 Kč + priplatky (28300) = 368290 Kč
Golf 1,2 TSI - 77kW (105k) - Comfort Edition - 5d
- 6stupňová
- Asistent pro rozjezd do kopce
- Automatická klimatizace "Climatronic"
- Rádio RCD 210 s CD-MP3 přehrávačem, výkon 2 x 20 Wattů, 4 reproduktory
- Tempomat
- 12V zásuvka v zavazadlovém prostoru
- 4 kola z lehkých slitin "Wellington" 6 1/2 J x 15, pneumatiky 195/65 R15/ "Pescara" - 4 kola z lehkých slitin 6 1/2 J x 16 se zajištěním proti krádeži, pneumatiky 205/55 R16=13 000 Kč
- Sedadlo řidiče a spolujezdce výškově nastavitelné
- Tříramenný kožený volant, výškově i podélně nastavitelný, hlavice řadící páky a madlo ruční brzdy v kůži
- Loketní opěrka vpředu s odkládacím prostorem a výdechy ventilace dozadu, 2 držáky nápojů vzadu
- Loketní opěrka vzadu včetně průvlaku pro transport dlouhých předmětů
- Dvě čtecí lampičky s chromovým orámováním vpředu s dvě vzadu
- Přihrádka spolujezdce s osvětlením, zamykatelná
- Odkládací přihrádka ve stropě
353 900 Kč + priplatky (13 000 Kč) = 366900 Kč
Focus 1.6tivct 105 k (77 kW) - Trend - 5d
- 5stupňová
- Manuální klimatizace / Automatická dvouzónová klimatizace=12900
- Kožený volant nastavitelný ve 4 směrech
- 16“ kola se 7paprskovými kryty
- Tempomat a nastavitelný omezovač rychlosti=9000
- Systém stranového přesměrovávání točivého momentu TVC
- Prémiová středová konzola - loketní opěrka s velkou úložnou přihrádkou (5 l), ruční brzda ve tvaru Z, dva držáky nápojů, odkládací přihrádka, dvě elektrické zásuvky 12V=6400
- Prémiová stropní konzola s držákem na brýle, rozptýlené osvětlení interiéru, prémiové čalounění stropu=neda sa
- Elektrická zásuvka 12 V v zavazadlovém prostoru=pouze kombi
- 16“ x 6.5 ocelová kola s kryty kol se 7 paprsky, pneu 205/55 R16
339 990 Kč + priplatky (28300) = 368290 Kč
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Hal9000
- Test driver
- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: Focus 3 v roku 2011
Radši nejistá spolehlivost malého obsahu než osvědčená atmosféra 

- madbugie
- Zkušený
- Příspěvky: 1637
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SK - Trnava
Re: Focus 3 v roku 2011
veru tak... s 1,2 hyperturbom má koncern relatívne velké problémy... pomerne dosť áut má v rozpätí 0 - 80 000 km existenčné problémy s týmto motorčekom...
ved popozeraj nejaké VW/Škoda fóra a uvidíš... jediná zaujímavá vec je tá 6-stupňovka ale to je tým že je tam "slabý" motor...
ved popozeraj nejaké VW/Škoda fóra a uvidíš... jediná zaujímavá vec je tá 6-stupňovka ale to je tým že je tam "slabý" motor...
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta
+ 100 fordích koníkov


modrá je dobrá ale iba ako farba auta


- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus 3 v roku 2011
1.2ka ma problemy s rozvodami, ale auto je v zaruke, takze pohoda - len aby to neprislo po zaruke. Potom sa to riesi kulanciou v zavyslosti na pocte najazdenych kilometrov - v mojom nizkom kilometrovom pripade, by mi to urobili zdarma asi do 3och rokov, ale z principu je to zlodejina, to ano.
V reale sa tento problem prejavuje rovnako ako variabilne casovanie Delphi na tivct - hlukom pri nastartovani studeneho motora, kym sa natlakuje olej, akurat u tivct sa tomu da predchadzat vcasnou vymenou oleja, kdezto TSI ma konstrukcny problem, no da sa podchytit hned v zaciatkoch, naviac sa uz montuje akasi plechova fixacna sada, ktora to riesi. Samozrejme takyto maly turbomotor nevydrzi 300tkm, ale je to motor pre tych, co jazdia 15tisic rocne, takze pohoda.
S turbom sa ale jazdi prijemnejsie, pri rozjazde to pekne zatahuje a na dialnici to ma tocivy moment uz v nizkych otackach, takze dlha 6ka a maly hluk (snad aj spotreba) to isti - toto je najvacsia vytka proti 1.6i (alebo aj 1.8 a 2.0) - hluk na dialnici a otacky ako na superbiku, ked potrebujem predbiehat...
Apropo, este nekupujem, len tak sondujem trhy
V reale sa tento problem prejavuje rovnako ako variabilne casovanie Delphi na tivct - hlukom pri nastartovani studeneho motora, kym sa natlakuje olej, akurat u tivct sa tomu da predchadzat vcasnou vymenou oleja, kdezto TSI ma konstrukcny problem, no da sa podchytit hned v zaciatkoch, naviac sa uz montuje akasi plechova fixacna sada, ktora to riesi. Samozrejme takyto maly turbomotor nevydrzi 300tkm, ale je to motor pre tych, co jazdia 15tisic rocne, takze pohoda.
S turbom sa ale jazdi prijemnejsie, pri rozjazde to pekne zatahuje a na dialnici to ma tocivy moment uz v nizkych otackach, takze dlha 6ka a maly hluk (snad aj spotreba) to isti - toto je najvacsia vytka proti 1.6i (alebo aj 1.8 a 2.0) - hluk na dialnici a otacky ako na superbiku, ked potrebujem predbiehat...
Apropo, este nekupujem, len tak sondujem trhy

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Focus 3 v roku 2011
no, na tvym miste bych se s tou 1.2 nejdriv projel. Mne prislo ze to proste nejde. Akcelerace ve meste docela ujde, ale dalnice hruza. 77kW papirovych je sice peknych, ale na mne z toho vykonu koukala spis ta 1.2. No ale aspon je to ctyrvalec, ze 

- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus 3 v roku 2011
Priznam sa, nesiel som v tom. Len co mam echo od znamych a ludi co mali ine auta aj FFII1.6i. Pocit dynamiky je tam lepsi a spotreba o 1l mensia, pri rovnakom style jazdenia, ale vlastna skusenost, je vlastna skusenost.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Focus 3 v roku 2011
Jezdil jsem nejaky ten den v 77kW FF3, tedy to, co mas v porovnani. Neni to nic moc.. Proti memu FF2 74kW mi to prislo znatelne horsi. Na vine jsou mozna delsi prevody, nez u FF2 a/nebo emisni normy. Kazdopadne to ale jede hur, jak FF2. Aspon takove jsou moje poznatky - s tim autem jsem najel par desitek kilometru, nebyla to jen testovaci jizda kolem komina. Kdyz jsem pak sedl do sveho, prislo mi, ze mam o rad silnejsi motor.
Osobne bych po teto zkusenosti volil u FF3 jiny motor..min. tu 92kW verzi, ale s tou jsem nejel, tak nevim, jestli to je podstatne zlepseni za ty prachy. Ale tento motor uz pomalu vytlaci litrovy ecoboost.
Osobne bych po teto zkusenosti volil u FF3 jiny motor..min. tu 92kW verzi, ale s tou jsem nejel, tak nevim, jestli to je podstatne zlepseni za ty prachy. Ale tento motor uz pomalu vytlaci litrovy ecoboost.
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus 3 v roku 2011
Ano, to sa snazim povedat. Turbo je prijemnejsie na jazdu, nez maly atmosfericky stvorvalec. Samozrejme najdu sa vynimky, ale v tomto mojom porovnani asi ten TSI bude lepsi.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Focus 3 v roku 2011
Ac nerad, tak souhlasim 
Druha vec je pak ta poruchovost TSI. Fordi motor je uz lety provereny.

Druha vec je pak ta poruchovost TSI. Fordi motor je uz lety provereny.
- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus 3 v roku 2011
Nicco , co dodat, asi len vela stastnych km
a tvoj argument, vsak je to v zaruke je troska kratkozraky , neviem , ci si chcel auto na jazdenie , alebo nato , aby vysedavalo v servise 


FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
-
- Nováček
- Příspěvky: 102
- Registrován: 02.01.2009 18:42
- Bydliště: Přerov
Re: Focus 3 v roku 2011
Když to tady čtu ,tak nejlepší 1.6 byla v FI ty emise z ní dělají, čím dál horší motor a tak když 1.6 tak v FIII jedině turbo, ale jedině, když vychytají dětské nemoci viz VW.Za chvíli budou dávat motůrky z modelářských letadel do aut 

FOCUS 1.6 16V kombi modrá metalíza 2001
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus 3 v roku 2011
Ako som uz pisal, je to znama zavada a existuje na nu opravna sada a nove motory uz ju budu mat od vyroby, takze MAX jedno zastavenie v servise, ak vobec. Su to detske choroby a taky 1.0 EB este len bude pacient, takze sa to snazim nedramatizovat, ale beriem to iba z pohladu jazdneho zazitku.
Ako pise Kombík, tak 1.6 yamaha skvely motor, ale nove Euro a hmotnost FFII mu zobrali dych, aj ked stale lepsie, nez napr 1.6FSI alebo niektore 1.2ky a 1.4ky v malych autach.
Ako pise Kombík, tak 1.6 yamaha skvely motor, ale nove Euro a hmotnost FFII mu zobrali dych, aj ked stale lepsie, nez napr 1.6FSI alebo niektore 1.2ky a 1.4ky v malych autach.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Focus 3 v roku 2011
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- postak
- Test driver
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 22.11.2008 15:55
- Bydliště: Třinec
Re: Focus 3 v roku 2011
Nicco a kolik je příplatek za TSI 1.4 90kW
Ten bych ti doporučil spíš. Tu 1.2 asi nebrat pokud chceš Golfa. Jinak ta výbava a cena je pěkná. Viděl jsem na to reklamu v časopise 


- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus 3 v roku 2011
Akcne ceny ma iba Comfort Edition a ten obsahuje iba 1.2TSI a 1.6TDI. 1.4TSI zacina na 421 200 Kč vo vybave Trendline a ta ma zase ine prvky, napriklad nema tempomat, automaticku klimu ani ALU kolesa a ma 3 dvere, takze klasicky VW cennik 

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti