1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy

suflikant
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 20.01.2012 11:07

Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy

Příspěvek od suflikant » 02.05.2012 10:15

vítek píše:
mirke píše:Ahoj dík, no a škubání? Prostě šlapeš na plyn a najednou ztratíš víkon a na vteřinu a pak ho zase máš a pak zase na vteřinu.Takhle se to opakuje dokola. Mě napadlo jestli neni bordel v nádrži. začlo mi to dělat po tom co jsem jel skoro na doraz rezervy.( A když škube tak mi připadá jako kdyby neměl palivo) Proto jsem se ptal ještě na adetiva? JEstli s tim má někdo zkušenosti? Jak vyčistí nadrž a jestli neškodí motoru.
Dík Míra
Ahoj, přišels na něco, mě to dnes začalo dělat taky, nádrž jsem měl vyjetou skoro celou, pak jsem tankoval plnou, dnes mi to při předjíždění chcíplo (bylo to hodně zajímavé), po nastartování vše ok, pak mi to cukalo při akceleraci kolem 110km/h, tedy přesně jako tobě, já bych řekl, že palivový filtr, jak to dopadlo u tebe?

Díky V.
Vcera som menil turbo, olej, vzduchovy, olejovy filter a aj palivovy filter. Palivovy filter som menil preto, ze vyhodilo chybu tlaku paliva. Stary filter som opatrne rozpilil a pozrel sa mu do criev. Vysledok:motorizacia -1,6tdci 80kW, palivovy filter sa sklada z troch casti filtracie-papierova, filcova a mikrositko. Takze ziadna ani mikroskopicka necistota sa nemoze dostat do vysokotlakeho cerpadla. Necistoty, ktore sa dostanu do filtra z narze a su tazsie ako palivo, zostavaju na dne filtra a nedostanu sa von ani cez odkalovaci-odvodnovaci ventil pretoze vypust je cca 5mm od spodu filtra.Nasavanie paliva do vysokotlakeho cerpadla je cez mikroskopicke sitko cca 30mm od spodu filtra, cim je zabezpecene, aby sa nenasala voda/nezabudat na odvodnovanie filtra/.
Zaver je taky ze Necistotami z nadrze mozes filter upchat, ale nie poskodit vysokotlake cerpadlo. Vymen filter a mas o jednu moznost komlikacie menej a motor ti urcite podakuje.

vítek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 04.02.2012 14:59

Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy

Příspěvek od vítek » 02.05.2012 10:37

já mám DPF cca 25000km nový a nemám s tím problém, cukání a chcípání způsoboval ucpaný pal. filtr poté, co jsem jel nádrž nadoraz...

Uživatelský avatar
petik01
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 03.03.2009 21:48

Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy

Příspěvek od petik01 » 27.05.2012 13:04

Ahoj,tak mě to podkalo taky.Dneska při jízdě mi to auto chcíplo za jízdy a po zastavení už to nešlo nastartovat.Psalo to esp system faulty ,engine system fault.
Už delší dobu jsem měl problémy ze škubnutím za jízdy.Dělalo to někdy 500km nic a pak to jednou škubne.
Byl jsem ve Fordu na diagnostiku a ta nic nezjistila vše OK.Zitra budu volat do servisu CRU Servis(Bosch servis) objednám se na opravu.Co by to mohlo být?
Naftový filtr byl měněn před 10000 km,takuju vervu a mam najeto 110000km
Ford Focus II 1.6 TDCI 80kw 2005 combi Ghia :-(

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy

Příspěvek od V12 » 27.05.2012 15:20

Na mojich kachliach som sa tiez niekolkokrat dopracoval k chybe ESP system Fault, hlasku Engine system Fault som ale nevidel ani raz. Vzdy to bolo po vytoceni motora az k obmedzovacu. Podla mojho mechanika to sposoboval zaneseny a pravdepodobne viaznuci regulacny ventil tlaku na CR cerpadle. Po vyjazdeni par nadrzi premiovej nafty s vysokou davkou aditiv to prestalo.
Ked si s tym bol na diagnostike - aky startovaci tlak nafty v raile namerali ? Minimum je 120 barov (12 MPa), ked je menej, nenatoci...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
petik01
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 03.03.2009 21:48

Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy

Příspěvek od petik01 » 27.05.2012 16:26

Na diagnostice jsem byl jak mi to škubalo,ale to už je dávno.Za poměl jsem napsat, že než mi chcipnul motor tak mi do během jízdy 2x cuklo.
Auto jsem zkoušel po 3 hod. nastartovat chytlo bez problémů a nic nesvítí.
Ford Focus II 1.6 TDCI 80kw 2005 combi Ghia :-(

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy

Příspěvek od V12 » 27.05.2012 19:12

Ak to bolo za jazdy, treba sa sustredit na cidla - poloha vacky / klukovky, skontrolovat kable a konektory. Taktiez treba pozriet konektor a kablovanie snimaca tlaku paliva v raile. Toto by ale autorizovany servis vediet mal...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
petik01
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 03.03.2009 21:48

Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy

Příspěvek od petik01 » 05.06.2012 20:14

Auto už mám doma ze servisu :) .Diagnostika paměti závad P0021 , P0335,P1632
Byl vyměněn regulátor tlaku vstřikovacího čerpadla MEA 9187
Najeto 300km závada se už neprojevila.
Ford Focus II 1.6 TDCI 80kw 2005 combi Ghia :-(

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy

Příspěvek od V12 » 05.06.2012 22:31

Co si dal za ten regulator ? Ked som to chcel riesit vymenou, dozvedel som sa hrozivu spravu, ze sa to opravit neda a treba vymenit komplet CR cerpadlo za cca 700 - 800 EUR :bebng: Skusil som to ale s tou premiovou naftou a regulator to rozchodil :hhura:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
petik01
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 03.03.2009 21:48

Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy

Příspěvek od petik01 » 06.06.2012 15:34

Dal jsem 4100 za spinač 500 diagnostika 400 prace + 20 DPH
Regulátor tlaku vstřikovacího čerpadla FORD+PSA 1,6DHi/TDCi
http://www.pop-art.cz/AhxPagPrdDet.aspx?PrdRc=40078
Ford Focus II 1.6 TDCI 80kw 2005 combi Ghia :-(

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host