GO motoru Duratec HE

Odpovědět
Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od Yeshterr » 19.07.2012 17:26

Musim mrknout k Mazďákům a S-Maxákům, jestli se s tím taky perou :)
Jinak tahle sranda vyjde tak na 13-20tis. včetně práce. Kdybych měl kde, tak shodím rozvody, palici odvezu na repas, mezitím vytahám písty, překroužkuju, našoupu zpátky a zajedu pro hotovou hlavu. Jenže doba, kdy jsem na tohle měl kousek za Prahou vybavené prostory je dávno fuč a na ulici už toto dělat tak trochu nelze :mrgreen:
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

Uživatelský avatar
Systemofamondeo
Junior
Junior
Příspěvky: 442
Registrován: 06.05.2011 08:10

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od Systemofamondeo » 19.07.2012 17:29

To je mazec twl :nunu: no Yeši budu držet palce a dobře to dopadne neboj jsme s tebou :palec_nahoru:
Ford Mondeo 2001 1,8 Duratec 92kW GHIA Liftback

Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od Yeshterr » 19.07.2012 18:14

Jo, díky za podporu :gott:
Přál bych si, ať to tady postihne co nejmíň lidí...
Nejvíc mě na tom nakrklo, že to udělalo auto s dvakrát nezávisle na sobě ověřenými kilometry a v době kdy to začínalo, mělo najeto lehce přes 140tis. :puke_r:
Kdyby to byla stočenka z 300 tak ani neceknu. Jinak o motor jsem se vždycky staral víc než o luxování, takže zanedbanou údržbou od koupě auta ve 130tis. to rozhodně nebylo :|
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od buceek07 » 19.07.2012 19:41

jojo, to by si holt musel koupit člověk fungláča a hýčkat si ho od nova a bylo by to cajk, ale za prve ten cash na fungl a za druhé, když vidím ty nový auta, jak je to jenom elektrika, plast a pičoviny...mmm ne e díky, zůstanu u mk3 .... :cooler:

Ale je to poděl u těhle kilometrů :?
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od Yeshterr » 22.07.2012 19:26

Dneska jsem kontroloval hladinu oleje, po ujetí 350km od posledního dolití. Většinou jsem po těchto kilometrech už tak 2 deci doléval, ale teď neubyla ani kapka...že by živá voda začala fungovat? Trochu jsem gůglil a několik lidí psalo, že největší zlepšení spotřeby oleje při jízdě na receptuře 560 poznalo až po ujetí cca 2500km. Tato receptura má uvolňovat karbon z kroužků postupně, aby nedošlo k ucpání odtokových kanálků pod stíracími kroužky. Tak nevím, svitla ve mě jiskřička naděje ale zatím to nechci zakřiknout. Na živou vodu k dnešku odjeto teprv1000km, prvních cca 650dolito 4 deci a zbylých 350 v cajku :gott:
Hladinu jsem měřil vždy na stejném místě a při studeném motoru.
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od buceek07 » 22.07.2012 19:43

to zní dobře kámo, sleduj dál, třeba to bude nakonec cajk a jsou kroužky jen zapeklé a povolí, to by bylo sjůůůpr :cooler: ...já budu teď dělat olejíček, tak před tím udělám tu vodní decarbonizaci :wink:
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od Yeshterr » 22.07.2012 19:53

Je mi jasné, že teď je ještě brzo se radovat, natož počítat o kolik spotřeba padla dolů. Každopádně ty 2deci by už chyběly a nechybí. Třeba fakt nakonec povolí, to by bylo boží :gott:
A nad vodní dekarbonizací taky uvažuju, nicméně teď nechám duratec, ať zkusí rozdejchat kroužky a pak mu dám kdyžtak sodu :mrgreen:
A Buči, zkus přitom prosím udělat videjko na klapku jak to tam posíláš a druhý co bude lítat z veyfucku :)

EDIT: našel jsem toto :arrow: http://www.bishops-original.cz/testy/08.htm :nixw:
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od buceek07 » 22.07.2012 21:09

Videjka budou kámo, jasná věc :wink: a ten odkaz pecka draku, začíná mě to taky lákat čím dál víc . Dobrá Prace krutore :gott:
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od Yeshterr » 22.07.2012 21:39

Sám jsem zvědav, jak to dopadne. Na jednom pažouťáckým fóru je o aditivech rozjetá dobrá debata a asi 4 lidi tam ten Bishops používají a chválí si ho. Když si vezmu, že dva z nich budou dealeři, tak další 2 jsou lidi, co to nalili do auta a nejspíš to nic nepohnojilo a možná vylepšilo, tak snad budu další s pozitivní zkušeností. Možná jsem se jen unáhlil, hodnotil jsem že to nic nedělá po necelém tis. km, těžko teď odhadnout, kde je pravda. Tady jeden dlouhý, leč zajímavý článek, kde se dá vyčíst, jak to vlastně celé funguje. S chemií jsem byl vždycky na štíru, tak tomu popisu chem. procesů navazování atd. můžu jen věřit, páč si to moc dobře představit nedokážu. Každopádně jsem pochopil, že tyto přípravky slouží jako médium, na kterých se dobře drží olej :arrow:
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=411
A tady stránky výrobce s testy, certifikáty a bla bla bla... http://www.bishopsoriginal.cz/
Jinak videjka z dekarbonizace budou asi mazec :twisted: , ať to vyjde :cooler:
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od Ma.rt » 23.07.2012 09:03

Cece,ja ti nevim, o tom Bishops jsem cetl uz kdysi hodne davno a myslim,ze kdyz clovek kupuje nejaky lepsi cistici a vice mazaci benzin (staci podle me Ultra95 u Globusu), mozna jsou to lepe investovane penize. Ale je to jen muj nazor. Ja jezdim ted na U95 dlouhodobe a rekl bych, ze motor je minimalne trosku tissi, jestli nahodou setrim dve desetinky,to nepoznam. Fakt je, ze rekordni nizkou spotrebu (6,0 na 400km) jsem mel uz s U95. Ale jsem zvedavej na vysledky.
Jinak clanky J. Cecha znam,asi jeho nazor bude nejblize pravde, motoru to asi pomuze, ale zazrak to neni. A ono je taky neco jineho lit do S120 a do Duratecu :lol:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od Yeshterr » 23.07.2012 10:21

Jasan, zázraky nečekám, osobě jsem příznivcem klasické metody, kdy by šla palice dolů, vyškrábal by se karbon z drážek pro kroužky a tradá, na nový a lepší olej by to běhalo zase pěkně. Bohužel to je celkem dost drahá sranda a když vím, že se to teď začalo lepšit, mám z toho celkem radost. Neříkám, že mě to nemine, ale mohlo by se to celkem na dlouho oddálit. Taky jsem uvažoval nad životností gufírek - připadá mi, že motor z r. 05 a nájezdem do 150tis nemá na spuchření a vytvrdnutí gufer nárok, když někteří kluci tady s motory co mají natočíno přes 200tis. a r.v. 01 s tím nemají problémy. U svého auta bych to viděl spíš u špatného servisu (bohužel autorizáku, což víme jak to tam funguje), neboť se zvýšenou spotřebou oleje jsem se potýkal už od koupě. Ne tedy tak velkou ale postupně to narůstalo. Celkem mě to zarazilo a hned od začátku jsem to hlídal, protože proti Zetecu v escu, co jsem měl předtím to byl poměrně šok. Možná i slitina pístů už je u posledních durateců jiná, kdo ví.
Jinak s tím palivem máš nejspíš pravdu, teď jsem toho taky dost přečetl o aditivech. Bohužel jezdím na LPG a tam je to dost složité, přisávání aditiv podtlakem má dost velké mouchy a mám takový pocit, že to jistou měrou k tomu přispělo.
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od buceek07 » 23.07.2012 15:48

jestli ten olej dříve měnili stylem povolit výpustný šroub, napočítat do 5, zase ho zatáhnou, filtr prcat a olej dolít, ta je to pěknej průser pro motory...zvlášť pokud by se fakt neměnil ten filtr :?

S těmi gufírky a jejich zpuchřením u tebe mám stejný názor...7 let starý motor na to nemůže mít nárok, ale zase je to o tom oleji....
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

krenda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2663
Registrován: 25.12.2011 16:56
Bydliště: Novojičínsko

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od krenda » 23.07.2012 21:43

Koukám, že máš dobré zprávy Yeši :palec_nahoru: Snad živá voda opravdu zabrala a odvykační kůra motoru závislého na oleji bude úspěšná :wink:
je: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz

Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od Yeshterr » 24.07.2012 07:17

Je to tak, Křendo, už jsem ani nedoufal, že budu moct něco takového napsat. Dneska jsem šel ráno do práce, parkuju zase na stejném místě, tak jsem vytáhl měrku a změřím olej. Ubylo cca 1-2mm za 400km, počítám tak necelá decka. Předtím to žralo na těch 400km tak 2-3 deci. Postupně se to má ještě uvolňovat, včera jsem si psal s p. Čechem, tak zatím jsem na začátku uvolňovací fáze, nejlepší výsledky mám čekat po 5tis. km, takže mám ještě 4tis.km čas. Pak už se spotřeba oleje měnit nebude. Napíšu sem report, jak to bude vypadat po další tisícovce :palec_nahoru:
Tak mě napadá, že jsem sice založil pěkný vlákno ohledně GO Duratecu, ale přitom by tyto příspěvky měli jít spíš do vlákna zvýšené spotřeby oleje...ale fakt jsem netušil, že se z toho ten motor možná vykřeše :lol:
No nic, hodím tam klukům odkaz :cooler:
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od Ma.rt » 24.07.2012 09:56

no jsem celkem rad,ze to jsou zkusenosti se zaracnou vodickou od nekoho duveryhodneho, teda jestli jsi to nezacal prodavat :mrgreen:
podle me ty problemy jsou asi blbym servisem a ja osobne k LPG taky nemam moc duveru. No jsem jeden z tech, co ma stary auto, relativne uz dost najeto (170tkm) a s motorem nastesti problemy nemam...tuktuk.. tak treba ti ten bishops pomuze, byla by to urcite uspora za GO
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů