Příspěvek
od Drobek » 20.10.2012 20:57
Tak ja taky něco přidám. Hádáte se tady a ostátních maturitách.Měla jsme tu čest být průkopníkem teto frašky, napsali jsme dvě úplně stejné písemky z matiky a výsledek? každý jine ohodnocení což je ukázkou toho jak ten system funguje. Teď válčím druhým rokem dálkově vysokou a to UTB ve Zlíně Fakultu technologickou obor Procesní inženýrství. Mé dojmy s profesorů?Máme profesorku fyziky na které je vidět že ji to baví a děla vše proto, aby nám své vědomosti předala, stejně tak profesor co nás má počítače, kde nás učí kreslící program - teď nějaký solid a je super, když nam to nejde ochotně mezi náma běha a vše trpělivě vysvětluje opakuje, když to srovnam s tím co nas učil autocad tak je to sakra rozdíl u teho když jsme nevěděli měli jsme smulu. Nestíhaš máš smulu nenaučil nás nic leda tak jak to zapnout a vypnout jinak o tom nemam ani paru a vlastně nikdo , krom těch co v tom dělají.O hodnocení jeho zkoušky radši nemluvit.A tak bych mohla pokračovat.Takových jako paní fyzikářka kdyby tam bylo víc asi by se všem i jinak studovalo.Studuju dálkově a nedělám to proto, že by mě snad v práci nutili, dělám to proto že chci.A co se týká školného, tak ikdyž pracuju, tak platit si školné opravdu nemůžu dovolit.Můj názor? Státní školy by měl dotovat stát na to si snad platíme daně, školné jedině na soukromých školách.
byl
Focus 1,6 16v 74Kw 10/98
Je: Focus 1,6 16V 77Kw 2011