Právě je 20.09.2019 05:17



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW) 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18.06.2012 23:35
Příspěvky: 56
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
O tom, ze se k tomu neda dostat jinak nez sundanim turba a ze to je na rozborku pulky motoru, se tu vi uz dlouho. Jen mi unika pointa cisteni EGR a nasledne jeho zaslepeni??? Podle me to uplne stacilo zaslepit a mohl sis usetrit hodiny prace :) vysledek stejnej. Logika vyndam to, vycistim to, uz to tam nedam a jezdim bez toho, mi jaksi unika? Jinak ano, na emisich to projde i se zaslepkou uplne v pohode, uz jsem psal vyse...

_________________
Ford Mondeo MK IV ... 1,8 TDCi 92 kW/125k EGR OFF
Kladno a přilehlé okolí...


15.06.2016 11:34
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 06.03.2016 11:11
Příspěvky: 36
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
mě by zajímalo, jestli očekávat nějaké velké úsady bordelu ještě někde jinde než je v EGRu (Mě pomohl sprej, turbo začalo zabírat, ale to je provizorní řešení).
Nechal jste si to někdo někde vyčistit? Resp. na kolik to tak vyšlo...?


15.06.2016 14:05
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 21.10.2011 10:42
Příspěvky: 472
Bydliště: Praha 8
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Joest: Mno logika jaksi vychází z toho obrázku, který jsem postnul pár komentářů zpět. Pokud ti úsady z karbonu a oleje zanesou sání, zmenšuje se jeho průměr kudy se musí vzduch "protáhnout". To znamená, že po zaslepení to sání musíš stejně vyčistit. Zaslepil jsi totiž jenom větev, která přivádí splodiny zpět do motoru. Vyčistit musíš tu rouru(y) kudy jde do motoru standardně už směs výfukových plynů s čerstvým vzduchem.

_________________
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA


15.06.2016 15:37
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 21.10.2011 10:42
Příspěvky: 472
Bydliště: Praha 8
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
To Karlost: Jak jsem to viděl, tak nejhorší humus je v místě kde ústí větev co přivádí splodiny zpět do sání. Tam je ten karbon doslova napečený v pevnou tvrdou hmotu, která vytvoří jakousi hranu. Ta se musí mechanicky odrbat. Jak jsou splodiny strhávány čerstvým (studeným) vzduchem dál do sání a chladnou, není už ta hmota tolik pevná, ale spíše kašovitá. Ta se rozpustila po aplikaci čističe a sání bylo zcela čisté - stříbrné. Mám tedy pocit, že dále už to rozebírat nepotřebuje. Tady na začátku se to dá strhnout a vyluxovat a vzadu to rozpustí čistič.

_________________
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA


15.06.2016 15:45
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 06.03.2016 11:11
Příspěvky: 36
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
čistič jsem aplikoval 2x, obyčejný sprej z kelly. Pokaždé rozdíl k lepšímu. nejsem si ale jistý, jak moc je to pro motor škodlivé, je to bohatá směs, takže "kucká"... a smrdí to z výfuku. Přemýšlel jsem o použití něčeho "značkového" ale nejlepší by to bylo rozebrat. Rozum mi ale velí, že co funguje, do toho se raději nesrat.
Kdybych věděl, jací vykukové jsou ty opraváři, tak bych se vykašlal i na ty vstřiky! stejná banda jako ten turbař :) stačilo vyčistit, opravit čerpadlo ( koupil bych na vrakárně) a bylo by to za 10tku komplet a né 40k vyhozenejch z okna :wallbash:


15.06.2016 16:52
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11.12.2013 20:12
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Kde prosim shanite ty zaslepky? Nemuzu sehnat na mondeo MK4 2.0 TDCi 103 kw. Vsude nabizej jen koncernovy :/

_________________
Mondeo 2008, 2.0 TDCI


21.09.2016 06:26
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18.06.2012 23:35
Příspěvky: 56
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
No, nevím jakou "koncernovou" záslepku myslíš? To jakože by prodávali přímo u fordu? Na to asi rovnou zapomeň. Pokud myslíš záslepku na EGR, nejlepší je asi projet eBay.com, tam jsou k sehnání. Stojí tak do stovky. Případně se asi nechá i vyrobit když je člověk trošku zručnej a má na to techniku podle těch rozměrů (ale to je asi na delší lokte). :cooler:

Dopňuji: každopádně tady běží debata nad 1,8TDCi (Lynx) a nikoliv tvým 2.0 TDCi... a protože v tom autě máš úplně jinej motor, dost možná záslepku neseženeš = protože ti to následně rozsvítí chybovou kontrolku na palubce... Ale možná že něco na to taky někde dělaj, ale spíš si myslim že ne podle posledních reakcí...V podstatě v tom máš Peugeoťácký HDi... Na to budeš muset najít jiný vlákno... :nixw:

_________________
Ford Mondeo MK IV ... 1,8 TDCi 92 kW/125k EGR OFF
Kladno a přilehlé okolí...


21.09.2016 11:47
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11.12.2013 20:12
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
na ceskejch e-shopech jsou hlavne na skodovky a vw, to jsem myslel. Jinak diky za info, jeste poctu nekde dal.

_________________
Mondeo 2008, 2.0 TDCI


21.09.2016 12:38
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 19.11.2013 00:53
Příspěvky: 51
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Záslepku máš např. tady:
http://www.ebay.de/itm/19A-AGR-Verschlu ... Sw8d9Uzdgm
Je s dírou. Bez ní by to hlásilo chybu. Ale přiznám se, že sám moc nechápu, jaký to má potom smysl. Další věc je, že pokud máš FAP, tak zaslepování není moc dobré řešení kvůli jeho rychlejšímu zanášení.


21.09.2016 21:55
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11.12.2013 20:12
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Dobre, pokusim se nejdrive jit cestou vycisteni. Na 90% se nikdy necistil, ocekavam tedy bordel za 8 let provozu. S tim mam spojene 2 otazky:

1) kde ventil najdu?
2) postaci cisteni ventilu, nebo jsou nutne i hadice ci trubky kolem?

Moc dekuju :)

_________________
Mondeo 2008, 2.0 TDCI


22.09.2016 11:01
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 19.11.2013 00:53
Příspěvky: 51
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Tak ideální by určitě bylo vyčistit celé saní, ale pokud máš s EGRem problémy a chceš se pokusit je odstranit, tak by to mělo stačit.
Kde je u 2,0 nevím. Na mé 2,2 je hned vpředu před motorem. Když otevřeš kapotu, tak na něj koukáš. Ale není stejný, takže i umístění může být jiné.


22.09.2016 20:26
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 06.03.2016 11:11
Příspěvky: 36
Odeslat Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Takže překvapení se konalo. Nechal jsem mechanika rozhodit auto, protože to moc nejede. Bez záslepky EGR je problém se rozjet - otáčky musejí být na můj vkus až moc vysoké.
Před rozebráním jsem aplikoval (po koupi auta) 1l BG 245(?) do nádrže a pak 2x sprej na čištění vstupu do turba, tedy směrem sání. Pohled do EGR byl hrozný, ale to je tak vše. Jinak absolutně čisté! turbo hýbe s nastavováním lopatek lehce prstem šlo až do maxima. Foukala tam taková příruba na sání a bylo to i slyšitelné. Stálo mě to i se všemi těsněními 4000 Kč což je fakt slušné, protože parohy dole, turbo a vyčištěný EGR. Opět jsem zaslepil. Podle mě tedy není nutné rozebírat, doporučuju BG za 1400,- a je klid. Koupil sem si auto, který nejede - takže buď prodat (což se mi nechce) a nebo decentní chiptuning od ne-nalejvačů softu.


18.10.2016 15:24
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
[ Time : 0.114s | 12 Queries | GZIP : Off ]