Hvízdání v motoru
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Tak to moje hvízdání bych asi nenahrál...neni tak silný aby to šlo nahrát!!!
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Jsem na to zvědavej....zejtra si to poslechnu!!
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- bjuty
- Pokročilý
- Příspěvky: 987
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Tak jsem to zkusil nahrát - telefonem, no nevím, ale já to slyším.
Jinak jsem byl u mechanika a ten hned osahal turbo a řekl OK. Poradil, ale abych si radši dojel do Fordu. Tam také osahali turbo (a nejdříve mě vyděsili cenou 43000,-), ale také potvrdili že to turbo není. Únik vzduchu také ne. Podlaková nebo tlaková hadička také ne. Napínák řemenu také ne. Tak zavolali nějakého mechanika a ten s klidným svědomím řekl, že některé TDdi motory to po určitém čase začnou dělat. Je to prý v konstrukci naklápěcích protiklapek u turba. Není to závada, ale konstrukční vada. Nemám se bát a klidně jezdit. Jen kdyby se to moc zhoršilo, nebo mě to začlo štvát, tak ať přijedu a vyměníme celé trubo
Sakra, nejde mi připojit ten wav a to má jen 214kb.
Jinak jsem byl u mechanika a ten hned osahal turbo a řekl OK. Poradil, ale abych si radši dojel do Fordu. Tam také osahali turbo (a nejdříve mě vyděsili cenou 43000,-), ale také potvrdili že to turbo není. Únik vzduchu také ne. Podlaková nebo tlaková hadička také ne. Napínák řemenu také ne. Tak zavolali nějakého mechanika a ten s klidným svědomím řekl, že některé TDdi motory to po určitém čase začnou dělat. Je to prý v konstrukci naklápěcích protiklapek u turba. Není to závada, ale konstrukční vada. Nemám se bát a klidně jezdit. Jen kdyby se to moc zhoršilo, nebo mě to začlo štvát, tak ať přijedu a vyměníme celé trubo

Sakra, nejde mi připojit ten wav a to má jen 214kb.
Mondeo GHIA, kombi, black, 2.0 TDCi, 96kW, 2005
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
No snad se Ti to nezhorší......já to dneska schválně při jízdě poslouchal, ale asi to přece jen bude trochu jiný než u Tebe !!! Tak přeji ať se nic nezhoršuje a na tohle pískání si snad brzy zvykneš!! 

Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Ale TDDi nema zadne naklapeci klapky u turba.bjuty píše:Tak jsem to zkusil nahrát - telefonem, no nevím, ale já to slyším.
Jinak jsem byl u mechanika a ten hned osahal turbo a řekl OK. Poradil, ale abych si radši dojel do Fordu. Tam také osahali turbo (a nejdříve mě vyděsili cenou 43000,-), ale také potvrdili že to turbo není. Únik vzduchu také ne. Podlaková nebo tlaková hadička také ne. Napínák řemenu také ne. Tak zavolali nějakého mechanika a ten s klidným svědomím řekl, že některé TDdi motory to po určitém čase začnou dělat. Je to prý v konstrukci naklápěcích protiklapek u turba. Není to závada, ale konstrukční vada. Nemám se bát a klidně jezdit. Jen kdyby se to moc zhoršilo, nebo mě to začlo štvát, tak ať přijedu a vyměníme celé trubo
Sakra, nejde mi připojit ten wav a to má jen 214kb.

- volod
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- tapa
- Zkušený
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
- Jenda25
- Pokročilý
- Příspěvky: 538
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trebic
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Turbo nezapina, ani nespina, ani nic jineho. Je to dmychadlo pohanene vyfukovymi plyny, ktere se toci porad a neustale. Pri vetsim mnozstvi vyfukovych plynu, neboli kdyz slapnes na plyn, tak se turbo vice roztoci, zvysi plnici tlak motoru a citis znatelnejsi zrychleni. U nasich aut je to vetsinou okolo 1800ot., kolem 2000 + - to ma nejvetsi plnici tlak a tim padem motor nejvetsi tocivy moment. Pokud ale budes pomalicku postupne pridavat plyn, nebo udrzovat rychlost, tak turbo tolik netlaci.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host