Hvízdání v motoru

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 03.07.2007 21:52

Tak to moje hvízdání bych asi nenahrál...neni tak silný aby to šlo nahrát!!!
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
bjuty
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 987
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od bjuty » 03.07.2007 22:00

Tak mo jde :evil: Zítra to sem dám a uvidíš že je asi něco v ...
Mondeo GHIA, kombi, black, 2.0 TDCi, 96kW, 2005

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 03.07.2007 22:04

Jsem na to zvědavej....zejtra si to poslechnu!!
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
bjuty
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 987
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od bjuty » 05.07.2007 11:24

Tak jsem to zkusil nahrát - telefonem, no nevím, ale já to slyším.
Jinak jsem byl u mechanika a ten hned osahal turbo a řekl OK. Poradil, ale abych si radši dojel do Fordu. Tam také osahali turbo (a nejdříve mě vyděsili cenou 43000,-), ale také potvrdili že to turbo není. Únik vzduchu také ne. Podlaková nebo tlaková hadička také ne. Napínák řemenu také ne. Tak zavolali nějakého mechanika a ten s klidným svědomím řekl, že některé TDdi motory to po určitém čase začnou dělat. Je to prý v konstrukci naklápěcích protiklapek u turba. Není to závada, ale konstrukční vada. Nemám se bát a klidně jezdit. Jen kdyby se to moc zhoršilo, nebo mě to začlo štvát, tak ať přijedu a vyměníme celé trubo 8O
Sakra, nejde mi připojit ten wav a to má jen 214kb.
Mondeo GHIA, kombi, black, 2.0 TDCi, 96kW, 2005

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 05.07.2007 22:11

No snad se Ti to nezhorší......já to dneska schválně při jízdě poslouchal, ale asi to přece jen bude trochu jiný než u Tebe !!! Tak přeji ať se nic nezhoršuje a na tohle pískání si snad brzy zvykneš!! :wink:
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
bjuty
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 987
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od bjuty » 06.07.2007 10:26

Ale já si nechci zvyknout, předtím to nedělalo, ale když odborný servis řekl že je to OK :wink:
Mondeo GHIA, kombi, black, 2.0 TDCi, 96kW, 2005

Uživatelský avatar
bjuty
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 987
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od bjuty » 13.07.2007 07:18

Tak to dělá asi netěsnost ve spoji mezi katalizátorem a vlnovcem :roll:
Mondeo GHIA, kombi, black, 2.0 TDCi, 96kW, 2005

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 13.07.2007 19:38

bjuty píše:Tak jsem to zkusil nahrát - telefonem, no nevím, ale já to slyším.
Jinak jsem byl u mechanika a ten hned osahal turbo a řekl OK. Poradil, ale abych si radši dojel do Fordu. Tam také osahali turbo (a nejdříve mě vyděsili cenou 43000,-), ale také potvrdili že to turbo není. Únik vzduchu také ne. Podlaková nebo tlaková hadička také ne. Napínák řemenu také ne. Tak zavolali nějakého mechanika a ten s klidným svědomím řekl, že některé TDdi motory to po určitém čase začnou dělat. Je to prý v konstrukci naklápěcích protiklapek u turba. Není to závada, ale konstrukční vada. Nemám se bát a klidně jezdit. Jen kdyby se to moc zhoršilo, nebo mě to začlo štvát, tak ať přijedu a vyměníme celé trubo 8O
Sakra, nejde mi připojit ten wav a to má jen 214kb.
Ale TDDi nema zadne naklapeci klapky u turba. 8O
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
bofo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od bofo » 15.07.2007 14:36

Ahoj, ja jsem zpozoroval, také takové cvrlikání při sešlápnutí plynu. Zdá se mi to na Turbo. Ale zdá se mi, že to původně nedělalo nebo jen méně, ale těžko hodnotit s odstupem půl roku jak to dělalo :-)

FF 1,8 TD r.v. 1999

Uživatelský avatar
volod
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od volod » 23.07.2007 13:26

Zdar hoši mne to dělá od 2000 otáček , ale jenom po delší trase a jenom někdy.Je to dost nepříjemný zvuk ( hlasitý ). Rozvody jsem nechal měnit v servisu FOFO asi před měsícem tak předpokládám,že to rozvody nejsou.Před výměnou rozvodů to nedělalo,tak nevím.
HELP

Uživatelský avatar
SHI
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od SHI » 23.07.2007 15:57

Píská Vám to i na volnoběh když hodně přidáte? Taky na to nemůžu přijít proč to dělá.
TDCi 89kW/2003

Uživatelský avatar
tapa
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1089
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tapa » 23.07.2007 16:32

Bjuty me to dela taky pri zvyseni otacek tak to vis piska.Kamik rekl ze by to mohly byt loziska na altiku!
Ford Focus 2,0 16v 1999,Goodyear Eagle F1 Asymmetric † † †



Obrázek

Uživatelský avatar
volod
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od volod » 23.07.2007 21:48

jo dělá mne to i u volnoběhu když přidám plyn,taky nevím co to je.
Možná to bude blbá otázka , při jakých otáčkách zapíná turbo?
:oops:

Uživatelský avatar
Jenda25
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 538
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trebic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jenda25 » 23.07.2007 21:52

Mám pocit že turbo spíná od 1800 otáček, ale nevim to jistě, jestli ti to ale dělá ložisko altíku, tak to rychle vyměň než se ti to kousne, škoda by byla několikanásobná. Mě ho měnili pře měsícem a oprava stála celkem 2000, a to mě měnili i diodový můstek s ložiskama.
Ford focus 1.8 TDDi 10/99 66kW/90PS
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 23.07.2007 22:15

Turbo nezapina, ani nespina, ani nic jineho. Je to dmychadlo pohanene vyfukovymi plyny, ktere se toci porad a neustale. Pri vetsim mnozstvi vyfukovych plynu, neboli kdyz slapnes na plyn, tak se turbo vice roztoci, zvysi plnici tlak motoru a citis znatelnejsi zrychleni. U nasich aut je to vetsinou okolo 1800ot., kolem 2000 + - to ma nejvetsi plnici tlak a tim padem motor nejvetsi tocivy moment. Pokud ale budes pomalicku postupne pridavat plyn, nebo udrzovat rychlost, tak turbo tolik netlaci.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host