Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
- zdenek34
- Junior
- Příspěvky: 218
- Registrován: 14.03.2010 16:27
- Bydliště: Jeseník
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Foki,
samozřejmě je technicky nezpůsobilé, stejně jako další milión úprav, které lidi na autech dělají (nezapsané kola v TP, fólie, špatně namontované světla pro denní svícení atd.) Aby nedošlo k omylu, možná to tady vyznělo jinak, ale v žádném případě nejsem zastáncem kuchání DPF. Já jsem byl při výběru auta rozhodnutý koupit diesel bez DPF. Jenom jsem se tady zapojil, protože mě už sralo, jak tady někteří demagogové s benzínovým motorem plivou na diesely, bez ohledu na to jestli mají nebo nemají vykuchaný DPF. A jim vlastně z výfuku leze jen vodní pára a to ještě s vůní fialek. Mám známého na emisích a vím, že s emisními limity mají problémy jak naftové motory, tak benzínové. On je za to rád... To, že to u nás takhle funguje, to je už je jiná.
samozřejmě je technicky nezpůsobilé, stejně jako další milión úprav, které lidi na autech dělají (nezapsané kola v TP, fólie, špatně namontované světla pro denní svícení atd.) Aby nedošlo k omylu, možná to tady vyznělo jinak, ale v žádném případě nejsem zastáncem kuchání DPF. Já jsem byl při výběru auta rozhodnutý koupit diesel bez DPF. Jenom jsem se tady zapojil, protože mě už sralo, jak tady někteří demagogové s benzínovým motorem plivou na diesely, bez ohledu na to jestli mají nebo nemají vykuchaný DPF. A jim vlastně z výfuku leze jen vodní pára a to ještě s vůní fialek. Mám známého na emisích a vím, že s emisními limity mají problémy jak naftové motory, tak benzínové. On je za to rád... To, že to u nás takhle funguje, to je už je jiná.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
proto jsem u bodu 2 vyzval jen vitu , protoze vim ze 1,8 plni i bez DPF
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
ono je to mozna taky tim ze si lidi vysní nejaky vuz a ted se nedostanou do pozadovane sumy , tak hledaji nesmyslne pozadavky a aby bazarnici vydelali tak dovezou stoci a prodaji. , jenze clovek ktery musi cekat do vyplaty aby si mohl koupit zarovku , ktera mu praskla si poridil takovou past , tak v pripade neceho takoveho vedome to necha vykuchat a vlastne nese zodpovednost za vse sam , a pak se divi kdyz dostane za vykuchane DPF v nemecku treba 1000 euro pokutu
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- zdenek34
- Junior
- Příspěvky: 218
- Registrován: 14.03.2010 16:27
- Bydliště: Jeseník
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Pěkně jsi to napsal. Přesně proto jsem koupil 1.8 TDCi. Taky by se mi líbilo třeba zrovna těch 129 kW, ale nakonec u mě zvítězil rozum nad emocemi, jelikož na tom nejsem tak dobře finančně, abych si mohl dovolit drahé opravy a výběrem motoru jsem se snažil toto riziko minimalizovat...
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
1) ne.
2) ne.
3) Nemam důvod. Az bude,tak proc ne.
me furt uniká smysl tohoto tlachání. Vy se taky nechodíte udat, jedete li v dědině vic nez 50kmh-1. To je přece potencialne horší nez nesplnovat techničák ...
2) ne.
3) Nemam důvod. Az bude,tak proc ne.
me furt uniká smysl tohoto tlachání. Vy se taky nechodíte udat, jedete li v dědině vic nez 50kmh-1. To je přece potencialne horší nez nesplnovat techničák ...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Kdyz uz tu mlatime prázdnou slámu, tak by tu byl každý happy, kdyby si každý kdo vykuchal filtr nechal změnit techničák? K čemu by to bylo?
Pokud 1.8 ma euro IV nez dpf,o kolik je horší ma 1.6?Skoro o nic.nebo i lépe. možná u 1.6 byl hlavní duvod davat dpf jen marketing
Pokud 1.8 ma euro IV nez dpf,o kolik je horší ma 1.6?Skoro o nic.nebo i lépe. možná u 1.6 byl hlavní duvod davat dpf jen marketing
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
A nema 1.6HDI 80kW DPF preto, lebo po firemnom chiptuningu uz Euro IV bez DPD nezvlada ? 66kW verzia da Euro IV aj bez neho. Cisty marketing to asi nebude 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
je to mozne, ale bude to zrejme na hrane. Je to asi kvuli vice zhorsujicim se emisim v prubehu predpokladaneho provozu auta. Napr. ze do 100 tis v pohode - euro IV a pak to jde vinou opotrebeni vstriku dolu. ale to jen tipuju.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Motorari PSA sa niekde vychvalovali, ze ich motor dokaze plnit Euro IV az do 160k km. Len nenapisali, ci s DPF, alebo bez.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Ak niekto nema od vyroby DPF tak je len dosledok toho, ze sa tu umelo podporovali naftove motory a nemuseli splanat rovnake limity, ako mal benzin. Zrazu je naftovych aut na cestach 70% - nakladne, dodavky, osobne a uz to je problem.
K tomu chiptuningu 1.6ky, som si teraz spomnul na Peugeot v 24 hodin LeMans, kde nasadili ten ich myslim ze V12 HDI s FAP filtrom. Naladili to na vykon X, len preto, ze ak tam dali este o 10% tak by upchali ten FAP za par sekund.
K tomu chiptuningu 1.6ky, som si teraz spomnul na Peugeot v 24 hodin LeMans, kde nasadili ten ich myslim ze V12 HDI s FAP filtrom. Naladili to na vykon X, len preto, ze ak tam dali este o 10% tak by upchali ten FAP za par sekund.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- zdenek34
- Junior
- Příspěvky: 218
- Registrován: 14.03.2010 16:27
- Bydliště: Jeseník
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Nicco, a když jsou některé emisní limity přísnější pro nafťáky, bereš to taky jako zvýhodnění benzíňáku?
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
To su ktore?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9494
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- zdenek34
- Junior
- Příspěvky: 218
- Registrován: 14.03.2010 16:27
- Bydliště: Jeseník
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
CO, pro které má benzín dvojnásobný limit a CO2, který se pro změnu neměří vůbecNicco píše:To su ktore?

- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
CO2 sa meria meria pri homologacii. CO je pomerne netabilny plyn, ktory hned reaguje s kyslikom O2 v atmosfere a vytvara zase len CO2, ktory je zdraviu neskodny a ktory premienaju rastliny na O2. Je to kompropis lebo aj DPF spaluje uhlik C a vznika zese len CO2, takze aj z toho vypliva, ze CO2 je menej skodlivy, nez C (pevne castice).
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host