Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Zamčeno
Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od spanel » 14.08.2011 19:54

paw píše:Na tohle video jsem nahodou narazil na netu. Je to dost podobny zvuk, ktery slysim i ja. Zajimave je, ze v popisu u videa je uvedeno, ze nakonec nebyl problem s turbem, ale s alternatorem
http://www.youtube.com/watch?v=iaLmtUCf ... re=related

Tak to je naprosto přesné. Začalo to zlobením EGR, údajně vadným vstřikem, načaté turbo a v podstatě to byl umírající alternátor s naprosto stejnými zvukovými projevy. Po repasi (ložiska. regulátor a diodový můstek) je to OK.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 14.08.2011 20:17

Ked si pozorne pozries to video a este pozornejsie budes pocuvat zistis, ze ten "sanitkovy" zvuk je priamo zavisly na otackach na budiku. Keby to bolo turbo, zvuk sireny by sa vzdy mierne oneskoroval, hlavne po ubrati plynu. Takze v tom videu bolo hned na 95% jasne, ze to turbo byt nemohlo. Ked som ho videl prvykrat, tiez som mal na jazyku verdikt - umierajuce turbo. No nieco mi na tom po vlastnej skusenosti nesedelo, opatovne pozretie a bolo to jasne.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Kain444
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 30.06.2011 18:25
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Kain444 » 24.08.2011 21:14

Zaujimalo by ma kolko ludi uz skusalo turbo z http://www.turboduchadlo.sk/site/ do 1,6 dtci 80kw (2005) ? Spokojnost?

skyjet
Nováček
Nováček
Příspěvky: 59
Registrován: 23.08.2010 18:07

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od skyjet » 25.08.2011 14:43

Ja mám odtiaľ turbo a zatiaľ som na ňom nabehal cca. 6000 km. Ide ako hodinky. Môžem len odporúčať.
Ford S-Max r.v. 2009 Titianium, 1,8TDCi 92kW
Bol:
Ford Focus II r.v. 2006 1,6TDCi 80kW, odstránený DPF

xbobcz
Junior
Junior
Příspěvky: 260
Registrován: 11.04.2011 21:16
Bydliště: Brno

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od xbobcz » 25.08.2011 16:29

Nahodu jsem narazil na vyborny dokument, ktery popisuje problemy tohodle motoru s odchazenim turba. Jsou tam fotky komplet rozdelaneho motoru
potom se v nem odeslo uz treti turbo. Je tam i kompletni popis co by se melo udelat, aby po vymene turba vydrzelo normalne fungovat.
Je to v anglictine cca 16MB PDF, ale z tech fotek motoru bude kazdemu jasno kde je problem.
http://www.assuredperformance.ie/assets ... issues.pdf
Focus II 1.8 TDCi

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 26.08.2011 06:24

Naaadherneee ! Kedze je motor popisovany v zmysle PSA predpokladam, ze jazdil na olej 5W-40. Co to asi potom robi s olejom podla specifikacie Ford 5W-30, ktory ma nizsiu tepelnu odolnost :?: :?: :?:

Takze vazeni, len dalej lejte do 1.6TDCI 66/80kW olej 5W-30 iba preto, lebo je to v manuale Ford :dih: Moja volba je 5W-40 A3/B3 (nemam DPF :hhura: ).
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

markkepi
.
.
Příspěvky: 2359
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smolenice

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od markkepi » 26.08.2011 08:12

Karbonu je tam az az....Bohaca :bebng:
Focus mk3 ST
Kuga 4x4

exMonDie 2,2 TDCi
ex Slivka 2.0i
exFord Focus II 1.6 66kW TDCi
exFord Focus I 1.4i

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 26.08.2011 13:39

fujtajx. Jak vidim ty fotky, tak mam chut zaslepit EGR - vstup do sani, a tu mlhu z odvzdusneni klikovky taky nejak zastavit. To je humus. Motor navyhozeni... To z toho nikdo nedostane.

Maj tam dobre napsany, ze je dobre urcit pricinu zniceni turba. Pekny dokument
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Fossa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 96
Registrován: 05.05.2011 20:27
Bydliště: JM kraj

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Fossa » 08.09.2011 05:39

Čau bando jedna fokusácká! Tak už mě ten můj fokajda konečně jezdí. Reklamaci turba po měsíci uznali :gott: (prý bylo špatně mazáno) a udělali ze sebe hodný hochy, že to teda uznávají, ale že je to naposled. Popravdě mechoš na ně hodně tlačil!!! Nakonec jsem se rozhodl pro nový (za repas mi dobrák mechanik účtoval 12600 :nunu: - řádně si přisadil a nový stojí v autokelly 14800). To repasovaný se ve skutečnosti zadřelo díky tomu prašivýmu halířovýmu sítku, který zapomněl vyměnit potažmo vydělat! Jinak když jsem viděl tady ten rozdělanej zakarbonovanej motor, tak mě braly mrákoty :dih: - to je teda humus co všechno se tam vytvoří za sajrajt.
Je: Ford focus II combi, Duratec HE 2.0 + LPG Prins VSI, 107 kw, r.v. 2006, Black panther
Byl: Ford focus II hathback, Duratorq 1.6 TDCi, 66 kw, r.v.2006, Jeans blue

podpolanec
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 05.02.2010 11:37

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od podpolanec » 08.09.2011 08:48

Ad. clanok
Citam ten clanok a beriem ho ako extrem. Necudujem sa ze je v nom tolko karbonu
ked prvy servis robili po 30 000 miles (cca. 48 000km) a druhy az po 60 000 miles (cca. 96 000km)
To ziadny olej v dislaku nemoze vydrzat. Jedine ten v kamione.

A to ze az potom presli na interval 15000 miles (24 000km)
uz ten motor nezachrani.

Ad. odvetranie cez PCV
Ja kazdych x mesiacov utieram zaolejovany MAF snimac a resetujem RJ.
A kolko je miest dalej v turbe, za turbom, medzichladici,
kde to utriet nedokazem a kde sa to vsetko zas.era.

Da sa teda nejako opravit, vylepsit, vymenit PCV ventil
aby neprepustal tolko bordelu do nasavania turba?

Vo forde na Zlatych na mna cumeli ako na debila ked som
chcel PCV ventil vymenit lebo prepusta bordel a nie len "vzduch".
Naposledy upravil(a) podpolanec dne 08.09.2011 10:50, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 08.09.2011 09:54

ahoj. ten olej tomu nejak vadi? Dyt kdyby jo, tak to dlouho nikomu nepojede. Nemyslim si, ze je to problem. navic olej neni karbon, co je videt na fotkach. Spali se bez problemu, ne?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

podpolanec
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 05.02.2010 11:37

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od podpolanec » 08.09.2011 11:10

Co viem tak MAF snimac meria prietok vzduchu
podla teploty jeho rebrovaneho pliesku (vylisku).
Termistor je viditelnym vedla pliesku volnym okom.

=> Cim vyssi prietok vzduchu, tym je teplota rebrovaneho pliesku snimaca mensia.
=> Cim nizsi prietok vzduchu, tym je teplota rebrovaneho pliesku snimaca vacsia.

A ak sa "pliesok" casom zas.era olejom, RJ dostava zo snimaca
cim dalej tym nerealnejsie udaje o prietoku vzduchu a kompenzuje to inde.
Spotreba nafty stupa.

Tak raz za x mesiacov pliesok utriem vatovou tycinkou,
resetnem RJ a spotreba mi vzdy klesne o cca. 3/4l,
lebo RJ dostava opat realnejsie udaje o mnozstve vzduchu vtekajuceho do motora.

Ak sa mýlim opravte ma.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 08.09.2011 12:59

plisek teda musi byt vyhrivany proudem. Jinak by se teplota nemenila pri ruznem proudu vzduchu. Je to tak? dik za info
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

podpolanec
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 05.02.2010 11:37

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od podpolanec » 08.09.2011 13:19

Ano

Uživatelský avatar
Dav
Nováček
Nováček
Příspěvky: 153
Registrován: 20.08.2009 07:23
Bydliště: Ostrava

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Dav » 08.09.2011 21:41

to Vita_K:
Cim dyl bude olej v motoru, tim vice se snizuje jeho mazaci schopnost, zvysuje se treni a prepaluje se, usazuji se v nem castecky sazi atd.., timto vznika karbon.
Pak je karbonu tolik, ze se usazuje v olejovem filtru a olej nedostatecne maze turbo, casti motoru atd...
Clanek je extrem, se divim, ze ten motor toho tolik vydrzel :palec_nahoru:
Ford Focus III FL kombi, Titanium, 1,5TDCi 88KW r.v. 5/2016 Obrázek
Byl Ford Focus II kombi, 1,6 TDCi 80KW, r.v.12/2005, Obrázek

Zamčeno

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti