paw píše:Na tohle video jsem nahodou narazil na netu. Je to dost podobny zvuk, ktery slysim i ja. Zajimave je, ze v popisu u videa je uvedeno, ze nakonec nebyl problem s turbem, ale s alternatorem
http://www.youtube.com/watch?v=iaLmtUCf ... re=related
Tak to je naprosto přesné. Začalo to zlobením EGR, údajně vadným vstřikem, načaté turbo a v podstatě to byl umírající alternátor s naprosto stejnými zvukovými projevy. Po repasi (ložiska. regulátor a diodový můstek) je to OK.








 
   Moja volba je 5W-40 A3/B3 (nemam DPF
 Moja volba je 5W-40 A3/B3 (nemam DPF   ).
 ).



 (prý bylo špatně mazáno) a udělali ze sebe hodný hochy, že to teda uznávají, ale že je to naposled. Popravdě mechoš na ně hodně tlačil!!! Nakonec jsem se rozhodl pro nový (za repas mi dobrák mechanik účtoval 12600
 (prý bylo špatně mazáno) a udělali ze sebe hodný hochy, že to teda uznávají, ale že je to naposled. Popravdě mechoš na ně hodně tlačil!!! Nakonec jsem se rozhodl pro nový (za repas mi dobrák mechanik účtoval 12600   - řádně si přisadil a nový stojí v autokelly 14800). To repasovaný se ve skutečnosti zadřelo díky tomu prašivýmu halířovýmu sítku, který zapomněl vyměnit potažmo vydělat! Jinak když jsem viděl tady ten rozdělanej zakarbonovanej motor, tak mě braly mrákoty
  - řádně si přisadil a nový stojí v autokelly 14800). To repasovaný se ve skutečnosti zadřelo díky tomu prašivýmu halířovýmu sítku, který zapomněl vyměnit potažmo vydělat! Jinak když jsem viděl tady ten rozdělanej zakarbonovanej motor, tak mě braly mrákoty  


