
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Nonevim, hele. Já jsem nějakou dobu zkoušel jezdit na N98 a nic moc jsem nepoznal. 

Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
zázraky nečekejte
http://www.auto.cz/vysokooktanove-benzi ... ejte-82674
http://www.auto.cz/vysokooktanove-benzi ... ejte-82674
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- froxic
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 06.08.2014 12:47
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ahoj lidi.. jsem čerstvým majitelem FFII 1.6 Ti-VCT, najeto 128 000, auto dovezené na zakázku z Německa. Jezdím cca týden bez problémů, ale dnes se mi na palubce rozsvítila žlutá kontrolka motoru, přes servisní menu jsem zjistil jednu chybu - dtc #1 d900. Co jsem našel na netu, tak je to údajně spojené s komunikací po sběrnici a tuto chybu a ještě nějaké další způsobuje málo nabitá baterie.
Z diskusních fór co jsem prošel:
Nicméně mě zarazila jedna věc v servisním menu, a to položka ENGINE TEMP, což by dle názvu měla být teplota motoru. Ta mi ukazovala okolo 73 °C při odstaveném autě (jel jsem asi před 5 hodinami) a klidně i 137 °C během jízdy. Není ta hodnota nějak mimo? Auto jinak jede v pořádku, spotřeba ukázková a na palubce je přitom teplota chladící kapaliny OK (ručička max. v půlce).
Můžete se tedy kouknout do servisního menu a říci, jaké hodnoty vám to ukazuje? Díky moc
Z diskusních fór co jsem prošel:
D900 = U1900 = CAN Communication Bus Fault - Receive Error B902
D900 is a tampering register, it indicates that at some point the PAT's lost comm's with the IC and/or ECU.
Baterie byla opravdu už KO, tak jsem dal novou. Kontrola stále svítí, po víkendu to hodím raději na diagnostiku - pokud tam nebude nic dohledatelného, tak zkusím smazat.If you have a Ford with a message center and it drops into test mode by itself, (usually in cold weather) most Ford technicians can't even tell you why or what the error codes E013, 9352, A659, 9318 or D900 mean, but the fix is to replace your battery.
Nicméně mě zarazila jedna věc v servisním menu, a to položka ENGINE TEMP, což by dle názvu měla být teplota motoru. Ta mi ukazovala okolo 73 °C při odstaveném autě (jel jsem asi před 5 hodinami) a klidně i 137 °C během jízdy. Není ta hodnota nějak mimo? Auto jinak jede v pořádku, spotřeba ukázková a na palubce je přitom teplota chladící kapaliny OK (ručička max. v půlce).
Můžete se tedy kouknout do servisního menu a říci, jaké hodnoty vám to ukazuje? Díky moc

Focus II 1.6 Ti-VCT (85kW), 2005, 5dv. hatchback, Ghia, Machine silver, K&N filtr,
SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění

SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění

- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Jo, ta teplota je mimo, studený auto, ale ukazuje docela teplo.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- froxic
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 06.08.2014 12:47
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Tzn to teď musí jezdit na chudší směs ne (čidlo hlásí vysokou teplotu, reálně je nízká)? Příští týden mám v plánu měnit svíčky (AYFS 22CB), tak bych se na to čidlo podíval v jakém je stavu. Jinak, kdyby se motor přehříval, tak musí zákonitě být i vyšší teplota chladící kapaliny ne? A jinak, když mi teď svítí žlutá kontrolka motoru, tak to běží na safe mode nebo to s tímto nesouvisí? Že by to jelo hůře jsem si totiž nevšiml.
Focus II 1.6 Ti-VCT (85kW), 2005, 5dv. hatchback, Ghia, Machine silver, K&N filtr,
SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění

SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění

- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
zluta kontrolka - potrebujes vycist chybu z ridici jednotky motoru a ne z budiku
teplota - budik standardne ukazuje vypoctenou a ne realnou teplotu (hledej, uz to tu je popsane!)
teplota - budik standardne ukazuje vypoctenou a ne realnou teplotu (hledej, uz to tu je popsane!)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 17.08.2013 12:02
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Mně se teplota Engine temp standardně pohybuje od 85 do 95°C při zahřátém autě v závislosti na jízdě.
Ford Focus 2017 1.6. Duratec Ti-VCT 77 kW
- froxic
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 06.08.2014 12:47
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Díky za info.
@ch4ser: já to teď měřil na 12 hodin odstaveném autě a 57°C pod stříškou (stín, venku tak 18 °C), což je úplná kravina (alespoň dle mě). Jenom by mě jako laika zajímalo, zda se motor nemůže poškodit, když s tím teď budu jezdit dokud to neopravím.
ZaQik: o tom, že se čistí chyba z ECU vím. Jinak jsem zkoušel i hledat a ohledně teploty jsem nenašel nic co by mi mohlo pomoci. Jestli teda dokážeš lépe nasměrovat, případně poradit, tak ti budu mockrát vděčný. Hodilo by se i číslo dílu.
@ch4ser: já to teď měřil na 12 hodin odstaveném autě a 57°C pod stříškou (stín, venku tak 18 °C), což je úplná kravina (alespoň dle mě). Jenom by mě jako laika zajímalo, zda se motor nemůže poškodit, když s tím teď budu jezdit dokud to neopravím.
ZaQik: o tom, že se čistí chyba z ECU vím. Jinak jsem zkoušel i hledat a ohledně teploty jsem nenašel nic co by mi mohlo pomoci. Jestli teda dokážeš lépe nasměrovat, případně poradit, tak ti budu mockrát vděčný. Hodilo by se i číslo dílu.
Focus II 1.6 Ti-VCT (85kW), 2005, 5dv. hatchback, Ghia, Machine silver, K&N filtr,
SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění

SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění

- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
vycti chyby z motoru
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- froxic
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 06.08.2014 12:47
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Diagnostika mi dorazí až v PO/UT. Do té doby vím jenom DTC #1 D900, což je velmi obecné.
Focus II 1.6 Ti-VCT (85kW), 2005, 5dv. hatchback, Ghia, Machine silver, K&N filtr,
SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění

SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění

- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
V tom test módu budíků mi to taky ukazuje vysokou teplotu, jako tobě. Ručička ale funguje normálně. Myslím tedy, že je to normální, bůhví, jestli jsou to °C.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- froxic
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 06.08.2014 12:47
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Teplota co je na budíku je teplota vody, tzn. úplně jiné čidlo. Pokud je tomu jinak, tak mě prosím opravte.
Focus II 1.6 Ti-VCT (85kW), 2005, 5dv. hatchback, Ghia, Machine silver, K&N filtr,
SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění

SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
a kolik je tam cidel na teplotu ?froxic píše:Teplota co je na budíku je teplota vody, tzn. úplně jiné čidlo. Pokud je tomu jinak, tak mě prosím opravte.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
na VCT jsou CYFS-12VN4 finis 1787829froxic píše: Příští týden mám v plánu měnit svíčky (AYFS 22CB)
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host