Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 28.09.2014 22:35

Přesně tak, je tam ještě přibližně 5l pod nulu. Jenže pak zaparkuješ ve svahu a nejedeš :wink:
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
Blackhawk
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3862
Registrován: 24.07.2009 15:02
Bydliště: Sereď

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Blackhawk » 29.09.2014 14:25

Ja som pri tohtorocnom vylete do CB a Prahy "delal machra" a potom som musel s nulovym dojazdom hladat benzinku. Vtedy som natankoval 51,13l. :twisted:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 02.10.2014 07:09

MK2 :
Ako si urobil taky pekny screenshot z Torque ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
froxic
Nováček
Nováček
Příspěvky: 94
Registrován: 06.08.2014 12:47
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od froxic » 02.10.2014 08:28

Stačí podržet VOLUME DOWN + POWER. Podmínka je Android 4.0 a vyšší. U nižších verzí ja nutná podpora ze strany SW (záleží na výrobci, CUSTOM ROM atd.), obecně se to dá vyřešit aplikací třetí strany (nezávisle na verzi Androidu).
Focus II 1.6 Ti-VCT (85kW), 2005, 5dv. hatchback, Ghia, Machine silver, K&N filtr,
SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění

Obrázek

Uživatelský avatar
nomis
Junior
Junior
Příspěvky: 205
Registrován: 26.04.2014 22:58
Bydliště: SN - SR

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od nomis » 02.10.2014 09:15

ja mam normalne v menu Zdielat Screenshot

minule som to len tak narychlo skusal, ale pod 14s som sa nedostal (mam obyc 1.6);
musim este nastudovat, kedy optimalne radit.
Ford Focus II Turnier 1,6 Trend 2006 LPG
Daewoo Nexia 1,5 1999
ex Mazda 323F 1,5 1998
ex Skoda Favorit 136L 1988

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 02.10.2014 09:31

Treba radit tesne pod obmedzovacom, aby si donho nenarazil. A velmi zalezi od stavu spojky, ako rychlo po pusteni dokaze zabrat naplno. Ked je uz opotrebovana, plny zaber dosiahne aj po 2, 3 desatinkach sekundy. BTW, Fabia II TSI 63kW da 0-100 za cca 11.5 sekundy, 77kW verzia 10.3 s. Mam osobne otestovane.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Blackhawk
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3862
Registrován: 24.07.2009 15:02
Bydliště: Sereď

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Blackhawk » 02.10.2014 11:46

MK2 píše:Před nějakým časem jsem testoval zrychlení z 0-100 km/h a podařilo se mi dosáhnout papírových hodnot.

Včera jsem ještě trochu potrápil spojku a dostal jsem se o destinku pod oficiální udaj výrobce :D
Možná pomohl studenější vzduch (asi 12°C) a otevřený fitrbox - má to pak takový hrubší zvuk :cooler:
A kruci, o 0,002 s rychlejsie ako moj pokus (kedysi davno)

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host