
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Přesně tak, je tam ještě přibližně 5l pod nulu. Jenže pak zaparkuješ ve svahu a nejedeš 

Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3862
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ja som pri tohtorocnom vylete do CB a Prahy "delal machra" a potom som musel s nulovym dojazdom hladat benzinku. Vtedy som natankoval 51,13l. 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
MK2 :
Ako si urobil taky pekny screenshot z Torque ?
Ako si urobil taky pekny screenshot z Torque ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- froxic
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 06.08.2014 12:47
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Stačí podržet VOLUME DOWN + POWER. Podmínka je Android 4.0 a vyšší. U nižších verzí ja nutná podpora ze strany SW (záleží na výrobci, CUSTOM ROM atd.), obecně se to dá vyřešit aplikací třetí strany (nezávisle na verzi Androidu).
Focus II 1.6 Ti-VCT (85kW), 2005, 5dv. hatchback, Ghia, Machine silver, K&N filtr,
SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění

SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění

- nomis
- Junior
- Příspěvky: 205
- Registrován: 26.04.2014 22:58
- Bydliště: SN - SR
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ja mam normalne v menu Zdielat Screenshot
minule som to len tak narychlo skusal, ale pod 14s som sa nedostal (mam obyc 1.6);
musim este nastudovat, kedy optimalne radit.
minule som to len tak narychlo skusal, ale pod 14s som sa nedostal (mam obyc 1.6);
musim este nastudovat, kedy optimalne radit.
Ford Focus II Turnier 1,6 Trend 2006 LPG
Daewoo Nexia 1,5 1999
ex Mazda 323F 1,5 1998
ex Skoda Favorit 136L 1988
Daewoo Nexia 1,5 1999
ex Mazda 323F 1,5 1998
ex Skoda Favorit 136L 1988
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Treba radit tesne pod obmedzovacom, aby si donho nenarazil. A velmi zalezi od stavu spojky, ako rychlo po pusteni dokaze zabrat naplno. Ked je uz opotrebovana, plny zaber dosiahne aj po 2, 3 desatinkach sekundy. BTW, Fabia II TSI 63kW da 0-100 za cca 11.5 sekundy, 77kW verzia 10.3 s. Mam osobne otestovane.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3862
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
A kruci, o 0,002 s rychlejsie ako moj pokus (kedysi davno)MK2 píše:Před nějakým časem jsem testoval zrychlení z 0-100 km/h a podařilo se mi dosáhnout papírových hodnot.
Včera jsem ještě trochu potrápil spojku a dostal jsem se o destinku pod oficiální udaj výrobce![]()
Možná pomohl studenější vzduch (asi 12°C) a otevřený fitrbox - má to pak takový hrubší zvuk
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host