tak uz i v nemecku
http://www.mobile.de/magazin/ratgeber/k ... ecken.html
a google preklad
V Používá se vždy skrývá nebezpečí tacho padělání - protože zločinci podvodu je hračka. V poslední době, iniciativa nyní bojuje o lepší, aby byla přijata ochranná opatření. Je tu jen jeden problém 25 září 2014 Zločin může být tak jednoduché: Návrat na kilometrový výkon vozu, který je bohužel velmi snadné. Snadno na internetu, klíčová slova "tachometr nastavit" do vyhledávače, a spěšně ji vyplivne stovky adres. Odborníci také domácí návštěvy. S několika odbočkami na dotykové obrazovce vykouzlit zpět pětiletá auto ojeté vozy let. "Rotate" golfového nákladů z 80 EUR. Dokonce i zbrusu nové modely, které přišly až v roce 2013 na trh, může být již přestavěn. Úžasné, jak bezostyšně je tato služba nabízena na internetu - i když je to jedinečný čin. Ale pachatelé zřejmě nemají strach, že by policie mohla přijít na návštěvu. FOTOGALERIE (6 obrázků) Tacho manipulace stěží detekovatelné "Podvodné prodejce bohužel ne," říká Arnulf Thiemel ADAC. Sdružení pracuje již nějakou dobu, aby zajistily, že auta jsou lépe chráněni proti manipulaci. Žádný model vozu je chráněna před zásahy. Podle ADAC, automobilový průmysl dělá příliš málo. Zdá se, že přístup přes OBD (On Board Diagnosis), rozhraní je stodoly pro každého, kdo má pouze vhodný prostředek a nějaké znalosti. A také manipulační zařízení stojí několik set eur.Drobná oprava probíhá v sekundách a zanechává za sebou žádné stopy většinou - takže je zřídka možné odhalit rychloměru podvody samotného softwaru. Obvyklá rada pro ojetý vůz kupující obvykle nepomohou, říká Arnulf Thiemel: "Opatrně zločinci obnovit pedálu pryže a potahy sedadel, čerstvé opotřebované kožené volanty zpět a manipulovat se všemi příslušnými ovládacími zařízeními." Prodejce inzeruje jasně na to hrdý, stejně celá "87 ECU" se přepsat. Vysoký kilometrový výkon není vidět 2011 se ujal bavorský Státní úřad kriminální výpady, na rozruch: 120 lidí bylo zatčeno, zadrženo mnoho vozidel, včetně zmanipulovaných dokumentů. To by mohlo fungovat jen proto, že starší dvanácti měsíců nespočetné telefonáty byly zachyceny v několika cizích jazycích. Mezi čtyřkolové důkaz byl také BMW řady 5 Stav tachometru 130000 km. "Byl to doklad o koupi našel poté, co byl vůz zakoupen v Itálii s 700.000 km na tachometru," říká expert ADAC. Člověka vozidla byl tak zručný, že i po objevení nikdo podvodu se zobrazit BMW tento vysoký kilometrový výkon. Kde je podvod zejména za Most stojí za podvádění ve sportovním autě: V případě, že rychloměr od 150.000 do 50000km naprogramován, může hodnota vozidla zvýšit o více než 12.000 eur - má vozidlo technický institut (CTI) v nedávné době stanovena. Pro malé auto, reset již mnohem nižší: Tato plní podobnou akci pouze k méně než 500 apreciace eura. Zvláště atraktivní kilometrů závrať je v leasingu vrací: Velký služebních automobilů, které cestují na velké vzdálenosti v krátkém čase, viz navenek stále velmi nový; tady, omlazení padá na nejméně. Jeden ze tří vozů ovlivněn Opravdu, pro vozy s relativně vysoký kilometrový výkon podvodu riziko nejvyšší: o všech třídách po celé manipulace stojí tam nejvíce; jsou v průměru necelých 5000 eur za několik sekund hacking to. V kontrastu, na polovinu z 100.000 na tachometru 50000 km trvá podstatně méně.Vyčištění najeto 150.000 na pouhých 100000km přináší jen kolem 2000 eur. Škody na průměry vozidel kolem 3000 eur. Po vyšetřování v místní LKA Bayern Odhaduje se, že každý třetí auto vlastnil falešné Kilometry v Německu. Ne opravdu zájem výrobci ochrany Podle odborníků CTI elektronické podvádění je nezjistitelné. Pečlivé zkoumání historie vozidla, ale je jisté, šance je převést na podvodníky: Opravte dílenské faktury, záznamy v servisní knize, výměnu oleje a servisním štítku v motorovém prostoru a HU-certifikátů vždy obsahovat kilometrový výkon a datum, takže již pomocí 3-4 těchto údajů důvěryhodnosti (či nejistoty), můžete zkontrolovat biografii vozidla je docela dobře.Kontakt s předchozími vlastníky (k dispozici v osvědčení o registraci), by neměl být ušetřen. Ale proč by to změna Kilometry vůbec potom? Výrobci tvrdí se ztrátou a výměny zařízení, nový rychloměr bude muset být na své staré úroveň. ADAC má ochranný nárok. Spíše rozhraní slouží k odložení nových vozů pracovat delší zkušební jízdy zpět na "nulu". Také, mnoho výrobců prodává použité speedos vyřazených vozidel po přípravě a nulové pozici opět náhradních dílů; tento obchod nechtěli nechat ujít. Součet summarum: Ani výrobce, ani pojišťovny se zajímají o účinnou ochranu, neboť nepředložila žádný měřitelný poškození. Iniciativa proti manipulaci tachometru e.V. "Škoda opět ty, kteří již mají málo peněz," řekl Thiemel ADAC. Konkrétně, ojetý vůz kupujících. Chcete-li umístit stíny průmyslu řemeslo, "Iniciativa proti manipulaci rychloměru" eV založil. Jeden z jejich výchozích bodů: zákonodárce. On nařídí dokumentaci ujetých kilometrů. Vzhledem k tomu, zatím to není vyžadováno zákonem v Německu ušetřit najetých kilometrů a dalších vozidel údaje a zpřístupnit ji jako kupující. V USA, například, shromažďuje službu Carfax pro let na žádost majitele vozidla, vozidla z jeho údajů a dát je k dispozici za poplatek potenciální kupce. Nejlepším příkladem je Belgie, "je místo, kde klesl o 90%, neboť právní požadavku na pravidelné zachycení Kilometry podíl nepravdivých informací kilometrů", který je dostupný na internetových stránkách iniciativy. Se zabývá příliš dobré, aby to byla pravda Jedním z jeho zakladatelů je motorista klub AVD. On dokonce vytvořil před několika roky databázi s údaji o vozidle, které lze použít na základě dobrovolnosti. ADAC udržuje takové databáze, nicméně problematické, "Co když je již nastaven falešné údaje," říká Arnulf Thiemel. Navíc, mnoho databází shromažďovat informace pouze s prvním HU, který bude projednáván v Německu po třech letech. V této době, leasing vozidel, ale jsou většinou již vrácené zákazníkem, padělatelé jsou často již v práci pak. Drž se dál od podezřelých obchodů Kteří se nemohou opřít o dokumenty, které pomáhají jen chladnou kalkulaci: Průměrný německý auto je cestování 12.000 km za rok; Městské vozy výrazně nižší vyšší třídy osobní automobily s dieselovým motorem podstatně více. Pokud auto má podstatně jiný najetých kilometrů, měli byste být podezřelé. Pokud není rozumné vysvětlení, musí být závěr: nabídka je příliš atraktivní, že je to pravda. Ruce pryč!