Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13477
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od miki21 » 13.05.2014 23:30

pkadecka píše:
Motor 1.6 v escortu je snad jiný než 1.6 ve focusu, ne? Z escorta pocházejí 1.8/2.0, ty by měly být stejné s focusem.

(Ale že pasuje cívka, to je klidně možné.)
Nevím, jak dalece jsou ty motory rozdílné, ale myslí, že moc ne. I svíčky mají stejné.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Cimi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1073
Registrován: 23.03.2013 11:15
Bydliště: Křemže/Plzeň

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od Cimi » 13.05.2014 23:44

focus motory vychází z escorta i 1.8 TDDi je vlastně starej escortáckej 1.8D a TD a zetec motory jak by smet
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Obrázek

Uživatelský avatar
Thomas_333
Nováček
Nováček
Příspěvky: 109
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od Thomas_333 » 14.05.2014 21:16

Tak cívka, kterou jsem dostal z shopu byla vadná... Takže když po výměně cívky jede auto trochu lépe či hůře, může to být opět ta cívka... :wallbash: Ale hlavně, že už je vyřešeno a dokonce to nepatrně lépe táhne s novou cívkou..
Mondeo Combi Black/Chrom 2,0TDCI, Titanium 2008
Focus r.00, 1.6, 16v, 110PS, chip (od Němčourů..), 3dv., modrá metla.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od stano. » 08.06.2014 09:51

Uz 3. krat sa otec stazoval, ze mu auto hlavne na dvojke v nizkych otackach pod plnym plynom velmi trha, skoro az zdochne. Prvy krat to bol olej okolo sviecok, to som vymenil tesnenie pod vekom. Potom som teda laboroval so systemom sviecky-kable-cievka. To stastie, ze tieto veci su medzi 1.8 a 1.4 do istej miery kompatibilne (kable z 1.8 na 1.4 sa daju dat, lebo su dlhsie, naopak to nejde; sviecky maju iny odtrh...). Menil som, prehadzoval som, skusal som, nemohol som prist na to, ktory kusok skladacky to robi. Ono to totizto od isteho momentu prestalo robit a ak som sa aj vratil o par krokov alebo inak zamenil diely, zas to nerobilo. Tak som to vratil vsetko naspat a zazrakom to netrhalo.

Takze co si myslim: Stale mu opakujem, nech ten motor z casu na cas prevetra. Tvrdil mi, ze to robi. Len az teraz som sa ho opytal ako - ze on ho vytoci az k 4000 otackam - zvyknuty z 8 ventilov, kde cez 3500otacok to len hucalo a neislo. No vravim, pekne, ale skus ist cez 5000.
Ja pri tom laborovani mu dam zabrat. Vytocim ho skoro k 6000 otackam, pod plnym plynom z nizkych atd. Pri tom sa asi vycisti spalovaci priestor, sviecky, vyhadze bordel zo zvodov. A auto zazracne ide. Na konci dokonca citelne lepsie tahalo (na tej istej rovinke som ho rozbehol k 130km/h, ked som isiel prvy krat to ledva stovku dalo).


Takze na sklbanie mozno staci poriadne prevetrat motor. Vytocit ho zopar krat po sebe. Ved obmedzovac je cez 6000otacok.

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od pkadecka » 17.06.2014 11:18

miki21 píše:
pkadecka píše: Motor 1.6 v escortu je snad jiný než 1.6 ve focusu, ne? Z escorta pocházejí 1.8/2.0, ty by měly být stejné s focusem.
(Ale že pasuje cívka, to je klidně možné.)
Nevím, jak dalece jsou ty motory rozdílné, ale myslí, že moc ne. I svíčky mají stejné.
Podle svíček usuzuješ, že to jsou stejné motory? :lol: 1.6 v escortu je jiná 1.6 než ta ve focusu. Stačí si najít pár fotek na tipcars - motor 1.6 v escortu má sání vzadu a výfuk vepředu (= u nárazníku), 1.6 ve focusu přesně naopak.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13477
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od miki21 » 17.06.2014 18:40

Motor je akorát stranově otočený, jinak tam rozdíly samo jsou, ale ne až tak markantní.
Kdybych vedle sebe postavil odstrojený motor z esca a z focuse, tak na první pohled nepoznáš který je který. :wink:
Pořád to je Z(m)ETEC :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od vitr73 » 17.06.2014 18:45

jj..to oznaceni souhlasi :D
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od pkadecka » 18.06.2014 11:05

miki21 píše:Motor je akorát stranově otočený, jinak tam rozdíly samo jsou, ale ne až tak markantní. Kdybych vedle sebe postavil odstrojený motor z esca a z focuse, tak na první pohled nepoznáš který je který. :wink:
Stranově otočený? To znamená, že i rozvody jsou na druhé straně? Porovnej si to sám, u obou aut rozvody vlevo, zapalovací cívka vpravo, u focusu sání vpředu, výfuk vzadu, u escortu naopak:

Focus 1.6 (74kW), r.v. 1999:
focus 1.6 resize.png
Escort 1.6 / 16V (66kW), r.v. 1998:
escort 1.6 resize.png
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13477
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od miki21 » 18.06.2014 11:51

Fotky si umím najít taky, navíc jsem těch motorů už "pár" i viděl live. :wink:
Sání s výfukem jsou obráceně, jinak jsou si ty motory dost podobné.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od stano. » 18.06.2014 11:56

pkadecka píše:To znamená, že i rozvody jsou na druhé straně?
Taky si uz videl?
pkadecka píše:u focusu sání vpředu, výfuk vzadu, u escortu naopak
O tom pisal. Preto otoceny.

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6880
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od Karel2 » 02.01.2015 17:37

Tak se hlasim do klubu cukani. :dih: Spatne pali 3 valec. Takze i po procteni tematu jsem z toho jelen, je lepsi vymenit rovnou vse(civka, kabely, svicky) nebo laborovat a zacat kabelem - svickou - civka? Motor se teprve zajel (44K) a ted tohle, to nam ten Novej rok pekne zacina, zna prosim nekdo kody dilu a soucasne ceny?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od enjoy » 02.01.2015 17:44

V prvni rade kouknout na svicku, jestli neni praskly izolator. Pak bych sel po civce.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od 321910336 » 02.01.2015 18:59

nové svíčky, už se jim stejně blíží interval, případně prohodit jestli bude chyba na stejném válci
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od vitr73 » 02.01.2015 19:39

a jak poznavate nad otevrenou kapotou kterej nejde? sluchem? no nevim....ja to zkousim vzdy vytazenim kabelu...budto ze svicky a nebo na inducce(to je jednodussi)...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od vitr73 » 02.01.2015 19:42

koukam na te jedne fotce jak je krasne na te 1.6ce motoru pristupnej altik na montaz...to i zavidim...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti