Nevím, jak dalece jsou ty motory rozdílné, ale myslí, že moc ne. I svíčky mají stejné.pkadecka píše:
Motor 1.6 v escortu je snad jiný než 1.6 ve focusu, ne? Z escorta pocházejí 1.8/2.0, ty by měly být stejné s focusem.
(Ale že pasuje cívka, to je klidně možné.)
Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13477
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Cimi
- Zkušený
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
focus motory vychází z escorta i 1.8 TDDi je vlastně starej escortáckej 1.8D a TD a zetec motory jak by smet
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

- Thomas_333
- Nováček
- Příspěvky: 109
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Tak cívka, kterou jsem dostal z shopu byla vadná... Takže když po výměně cívky jede auto trochu lépe či hůře, může to být opět ta cívka...
Ale hlavně, že už je vyřešeno a dokonce to nepatrně lépe táhne s novou cívkou..

Mondeo Combi Black/Chrom 2,0TDCI, Titanium 2008
Focus r.00, 1.6, 16v, 110PS, chip (od Němčourů..), 3dv., modrá metla.
Focus r.00, 1.6, 16v, 110PS, chip (od Němčourů..), 3dv., modrá metla.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Uz 3. krat sa otec stazoval, ze mu auto hlavne na dvojke v nizkych otackach pod plnym plynom velmi trha, skoro az zdochne. Prvy krat to bol olej okolo sviecok, to som vymenil tesnenie pod vekom. Potom som teda laboroval so systemom sviecky-kable-cievka. To stastie, ze tieto veci su medzi 1.8 a 1.4 do istej miery kompatibilne (kable z 1.8 na 1.4 sa daju dat, lebo su dlhsie, naopak to nejde; sviecky maju iny odtrh...). Menil som, prehadzoval som, skusal som, nemohol som prist na to, ktory kusok skladacky to robi. Ono to totizto od isteho momentu prestalo robit a ak som sa aj vratil o par krokov alebo inak zamenil diely, zas to nerobilo. Tak som to vratil vsetko naspat a zazrakom to netrhalo.
Takze co si myslim: Stale mu opakujem, nech ten motor z casu na cas prevetra. Tvrdil mi, ze to robi. Len az teraz som sa ho opytal ako - ze on ho vytoci az k 4000 otackam - zvyknuty z 8 ventilov, kde cez 3500otacok to len hucalo a neislo. No vravim, pekne, ale skus ist cez 5000.
Ja pri tom laborovani mu dam zabrat. Vytocim ho skoro k 6000 otackam, pod plnym plynom z nizkych atd. Pri tom sa asi vycisti spalovaci priestor, sviecky, vyhadze bordel zo zvodov. A auto zazracne ide. Na konci dokonca citelne lepsie tahalo (na tej istej rovinke som ho rozbehol k 130km/h, ked som isiel prvy krat to ledva stovku dalo).
Takze na sklbanie mozno staci poriadne prevetrat motor. Vytocit ho zopar krat po sebe. Ved obmedzovac je cez 6000otacok.
Takze co si myslim: Stale mu opakujem, nech ten motor z casu na cas prevetra. Tvrdil mi, ze to robi. Len az teraz som sa ho opytal ako - ze on ho vytoci az k 4000 otackam - zvyknuty z 8 ventilov, kde cez 3500otacok to len hucalo a neislo. No vravim, pekne, ale skus ist cez 5000.
Ja pri tom laborovani mu dam zabrat. Vytocim ho skoro k 6000 otackam, pod plnym plynom z nizkych atd. Pri tom sa asi vycisti spalovaci priestor, sviecky, vyhadze bordel zo zvodov. A auto zazracne ide. Na konci dokonca citelne lepsie tahalo (na tej istej rovinke som ho rozbehol k 130km/h, ked som isiel prvy krat to ledva stovku dalo).
Takze na sklbanie mozno staci poriadne prevetrat motor. Vytocit ho zopar krat po sebe. Ved obmedzovac je cez 6000otacok.
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Podle svíček usuzuješ, že to jsou stejné motory?miki21 píše:Nevím, jak dalece jsou ty motory rozdílné, ale myslí, že moc ne. I svíčky mají stejné.pkadecka píše: Motor 1.6 v escortu je snad jiný než 1.6 ve focusu, ne? Z escorta pocházejí 1.8/2.0, ty by měly být stejné s focusem.
(Ale že pasuje cívka, to je klidně možné.)

Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13477
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Motor je akorát stranově otočený, jinak tam rozdíly samo jsou, ale ne až tak markantní.
Kdybych vedle sebe postavil odstrojený motor z esca a z focuse, tak na první pohled nepoznáš který je který.
Pořád to je Z(m)ETEC
Kdybych vedle sebe postavil odstrojený motor z esca a z focuse, tak na první pohled nepoznáš který je který.

Pořád to je Z(m)ETEC

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
jj..to oznaceni souhlasi 

Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Stranově otočený? To znamená, že i rozvody jsou na druhé straně? Porovnej si to sám, u obou aut rozvody vlevo, zapalovací cívka vpravo, u focusu sání vpředu, výfuk vzadu, u escortu naopak:miki21 píše:Motor je akorát stranově otočený, jinak tam rozdíly samo jsou, ale ne až tak markantní. Kdybych vedle sebe postavil odstrojený motor z esca a z focuse, tak na první pohled nepoznáš který je který.
Focus 1.6 (74kW), r.v. 1999: Escort 1.6 / 16V (66kW), r.v. 1998:
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13477
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Fotky si umím najít taky, navíc jsem těch motorů už "pár" i viděl live.
Sání s výfukem jsou obráceně, jinak jsou si ty motory dost podobné.

Sání s výfukem jsou obráceně, jinak jsou si ty motory dost podobné.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Taky si uz videl?pkadecka píše:To znamená, že i rozvody jsou na druhé straně?
O tom pisal. Preto otoceny.pkadecka píše:u focusu sání vpředu, výfuk vzadu, u escortu naopak
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6880
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Tak se hlasim do klubu cukani.
Spatne pali 3 valec. Takze i po procteni tematu jsem z toho jelen, je lepsi vymenit rovnou vse(civka, kabely, svicky) nebo laborovat a zacat kabelem - svickou - civka? Motor se teprve zajel (44K) a ted tohle, to nam ten Novej rok pekne zacina, zna prosim nekdo kody dilu a soucasne ceny?

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
V prvni rade kouknout na svicku, jestli neni praskly izolator. Pak bych sel po civce.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
nové svíčky, už se jim stejně blíží interval, případně prohodit jestli bude chyba na stejném válci
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
a jak poznavate nad otevrenou kapotou kterej nejde? sluchem? no nevim....ja to zkousim vzdy vytazenim kabelu...budto ze svicky a nebo na inducce(to je jednodussi)...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
koukam na te jedne fotce jak je krasne na te 1.6ce motoru pristupnej altik na montaz...to i zavidim...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti