Trhani za jizdy pri vysokych rychlostech

Odpovědět
koldaj8192
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 09.01.2015 21:16

Trhani za jizdy pri vysokych rychlostech

Příspěvek od koldaj8192 » 09.01.2015 21:38

Ahoj,
mam focus kombi r.v. 2006, 85kv., DPF verzi. Posledni dobou se mi stava, ze pri jizde po dalnici ve 130km po ujeti tak 30Km auto zacne ztracet vykon, cukat. Pokles je tak o 20km/h na cca. 10s. Pokud seslapnu spojku vse se vrati do normalu. Otacky jsou porad stejne. To same se zopakuje po ujeti dalsich cca. 10-20km. Pak je jizda zase v pohode a stane se to napr. za dalsich 300km. Deje se to jen v rychlosti kolem 130km a jen takto vyjimecne. Na palubovce apod. nikde nic nesviti.
Byl jsem s tim v servisu kde mi uz vymenili EGR, klapku sani, naftovy filtr ale deje se to porad. Vypada to na souvislost se spoustenim DPF filtru, ktery se ale menil pred 20tis. km. Soucasne rikaji ze na diagnostice nic nevidi.

Nevite cim by to mohlo byt? Popr. o nekom kdo by byl schopny se na toto podivat v rozumne vzdalenosti od Prahy?

Predem diky za jakoukoli radu
Ford focus kombi - 1.6TDci - r.v.2006 - 85kw. - najeto 185tis.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19258
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Trhani za jizdy pri vysokych rychlostech

Příspěvek od foki » 09.01.2015 22:32

na diagnostiku a projizdet a kontrolovat data co se deje kdyz to zacne skubat
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

koldaj8192
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 09.01.2015 21:16

Re: Trhani za jizdy pri vysokych rychlostech

Příspěvek od koldaj8192 » 10.01.2015 08:41

No diagnostiku nemam, v servisu kde jsem to mel a kde mi naposledy menili palivovy filtr, tak to byli projet a stale se jim to take. Ale z jejich vyjadreni jsem pochopil, ze to na tu diagnostiku pripojili az nasledne a to tam nic nevideli.

Da se nejak ta regenerace nacasovat aby bylo "jiste", ze se pri te jizde spusti? (tak moc to chovani sposteni neznam)
Ford focus kombi - 1.6TDci - r.v.2006 - 85kw. - najeto 185tis.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19258
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Trhani za jizdy pri vysokych rychlostech

Příspěvek od foki » 10.01.2015 08:48

spousti se to po dosazeni urcite teploty , pri urcitem zaneseni fitru , spravne funkci EGR , myslim ze tam je x faktoru . kdysi jse jezdil s jednim autem a kdyz mi zacala jit teplota filtru nahoru ( zacal se pripravovat na regeneraci ) tak auto pozdeji reagovalo na plyn a moc netahlo nebo spis ne jako pri normalni teplote , navic regeneraci doprovazi bezici sahara i pri vypnute klime , protoze teplota pred filtrem leze az k 600*C
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 11.01.2015 21:41

Stačí si pořídit elm 327 a třeba torque pro Android.potom se dá teplota před DPF sledovat. Podle toho poznáš zda se jedná o regeneraci. Dával jsem tu už popis jak na to. Pokud nenajdeš, tak se ozvi třeba na email :-)
Tipuji že jde o regeneraci.proc ji ale motor nezvládá se dá jen těžko hádat, nevzpomínám, že by na to někdo přišel. Je to tu poměrně častý problém.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Trhani za jizdy pri vysokych rychlostech

Příspěvek od V12 » 12.01.2015 12:40

Preco ju nezvlada ? Na to je jednoducha odpoved - dolietany diesel ma uz tak mizerne prechodny DPF, ze na pozadovanu regeneraciu potrebuje x nasobne dlhsi cas, ako s filtrom novym. Novy DPF to s velkou pravdepodobnostou vyriesi...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

koldaj8192
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 09.01.2015 21:16

Re: Trhani za jizdy pri vysokych rychlostech

Příspěvek od koldaj8192 » 12.01.2015 13:52

Ahoj,

diky vsem za informace. Dneska problem vygradoval. Rano jsem prisel k autu a po nastartovani kolisaji otacky okolo 800 az auto chcipne. Plynule se neda pridavat plyn - opet kolisani otacek. Objednal jsem to do servisu a napisu az budu neco vedet co to bylo, treba se to pak bude nekdy hodit.

(Co se tyce toho DPF filtru, tak je mi divne, ze by tak rychle odesel. Menil jsem jej pri 160tis. a ted mam najeto 185tis. To chovani co jsem psal na zacatku zacalo cca. posledni 2tis. km)
Ford focus kombi - 1.6TDci - r.v.2006 - 85kw. - najeto 185tis.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 12.01.2015 18:43

Byl to originální nebo druhovyroba? Pokud není originální, tak to ještě nemusí být tim. Jeste to může být vstrikama nebo regulatorem podtlaku turba, senzorem tlaku v railu. Nebo kombinace těchto všech možností.
Ještě že jsem to řešil jinak...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

koldaj
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 21.02.2010 08:59

Re: Trhani za jizdy pri vysokych rychlostech

Příspěvek od koldaj » 12.01.2015 18:55

Uplne novy to nebyl, byl to ten repas co dava primo ford.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 12.01.2015 19:18

Tak filtr bych teda skoro vyloučil... Důvod kolisální otáček volnobehu můžou být vstriky, paliv filtr, čerpadlo KO, zhavice. Čert ví. Začal bych u elm327. Starty jsou OK?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Trhani za jizdy pri vysokych rychlostech

Příspěvek od V12 » 13.01.2015 12:26

Vadne vstrekovace dokazu zasvinit DPF velmi rychlo...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 13.01.2015 18:31

Jo kdyby mně odešly vstriky, tak to hned poznám :-) ale fakt bych začal s elm327
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host