Kto vie, ako funguje dynamometer, ako sa tam davaju rozne koeficienty, tak vie, ze tam 10% hore-dole je nic. Preto sa aj upravy auta pred a po musia merat na presne tej istej brzde s tymi istymi koeficientami.
FFIII 1.0 ecoboost 125k
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
A hej. Neviem ako som k tomu prisiel 
Kto vie, ako funguje dynamometer, ako sa tam davaju rozne koeficienty, tak vie, ze tam 10% hore-dole je nic. Preto sa aj upravy auta pred a po musia merat na presne tej istej brzde s tymi istymi koeficientami.
Kto vie, ako funguje dynamometer, ako sa tam davaju rozne koeficienty, tak vie, ze tam 10% hore-dole je nic. Preto sa aj upravy auta pred a po musia merat na presne tej istej brzde s tymi istymi koeficientami.
- Nicco
- Zkušený

- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
ad vplym teploty u preplnovaneho motora. Je tam medzichladic (intercooler) takze teplota vzduchu do motora by mala byt konstantna za kazdych podmienok?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Intercooler je cim chladeny?
Preco sa pri poriadnom tuningu, vymene turrba a/alebo zvysovani plniaceho tlaku dava vacsi intercooler?
Ak bol nedostatocny ofuk masky, alebo fukal teply vzduch, intercooler nedokazal schladit stlaceny vzduch hnany do motora na pozadovanu teplotu.
Preco sa pri poriadnom tuningu, vymene turrba a/alebo zvysovani plniaceho tlaku dava vacsi intercooler?
Ak bol nedostatocny ofuk masky, alebo fukal teply vzduch, intercooler nedokazal schladit stlaceny vzduch hnany do motora na pozadovanu teplotu.
-
Tomiiiiiiiiiii
- Nováček

- Příspěvky: 48
- Registrován: 01.04.2011 09:39
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Priznám sa, včera som dostal cenovú ponuku na VW Golf 1,4 TSI 122k Comfortline + zopár vecí. Po zľave 1250 eur by ma to vyšlo 17215 eur. Ale dnes keď som uvidel nového Focusa v Košiciach, tak ma srdce silno ťahá k modrému oválu!!
Ford Focus MK3 1.0 92 kW rv. 2015
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
- Miri
- Test driver

- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tomiiii: tady je diskuse hlavně o motorech konkrétně 1.0 EB.
Ohledně koupě mrkni sem: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 7&start=75
Ostatní diskuse o novince FFIII po FL pak zde: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... start=2325
Ohledně koupě mrkni sem: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 7&start=75
Ostatní diskuse o novince FFIII po FL pak zde: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... start=2325
-
PapoS
- Junior

- Příspěvky: 470
- Registrován: 07.02.2013 20:04
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Este k tomu grafu pred tym, to co je za brzda, ked zacina merat vykon a krutiak od 2500 otacok ?
Vsetky vlastne zacinaju nejak vysoko, why ?
Vsetky vlastne zacinaju nejak vysoko, why ?
Ford Focus III hatchback 1,6 ecoboost 110kw
- Anduril
- Test driver

- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
A proc si ten clanek neprectes?
Merili to od 2500, protoze auto melo automat, ktery vzdy podrazoval a nechtel pustit motor nize.
-
PapoS
- Junior

- Příspěvky: 470
- Registrován: 07.02.2013 20:04
- redo
- Nováček

- Příspěvky: 40
- Registrován: 23.08.2014 16:38
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
1.0eb konečně dorazil. Aktuálně najeto 1tis. km. Pořád si to sedá, s každou stovkou km jede líp. Výkon už podává statečně a v širokým pásmu otáček.
Zatim mi vadí dvě věci. Omezený výkon na jedničku a mapování pedálu plynu, kdy pro plný výkon musí pedál na podlahu. Má servis možnost přes diagnostiku s tíhle něco udělat? Zrušit omezení jedničky a změnit mapování pedálu?
Zatim mi vadí dvě věci. Omezený výkon na jedničku a mapování pedálu plynu, kdy pro plný výkon musí pedál na podlahu. Má servis možnost přes diagnostiku s tíhle něco udělat? Zrušit omezení jedničky a změnit mapování pedálu?
-
C4R3W
- Pokročilý

- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Neco z toho bude efekt overboostu, kterej je sice plynulej, ale na 100% zrejme najede az s plynem na podlaze. Mapovani by zmenit slo, ale oficialne ti to servis neudela. Jen tak mimochodem, prvnich 1000km zabehu bych na plnej plyn nejezdil - tocit klidne, ale s nizsi zatezi.
Nemyslim si, ze vykon je na 1ku omezenej, na 1ku se pouze, pokud si dobre vzpominam, neaktivuje overboost - zrejme v zajmu ochrany dvouhmotovyho setrvacniku, kterej se neskutecne nici protacenim kol (hlavne na suchu). Ale treba ja to ani neregistruju, jezdim sice ostre, ale jednicku moc nehonim. Mezi ni a dvojkou je velkej preskok, coz je spolu s pomalejsim padanim otacek u tohohle motoru neprijemna kombinace...
Nemyslim si, ze vykon je na 1ku omezenej, na 1ku se pouze, pokud si dobre vzpominam, neaktivuje overboost - zrejme v zajmu ochrany dvouhmotovyho setrvacniku, kterej se neskutecne nici protacenim kol (hlavne na suchu). Ale treba ja to ani neregistruju, jezdim sice ostre, ale jednicku moc nehonim. Mezi ni a dvojkou je velkej preskok, coz je spolu s pomalejsim padanim otacek u tohohle motoru neprijemna kombinace...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- CaHY
- Zkušený

- Příspěvky: 1848
- Registrován: 18.07.2010 19:54
- Bydliště: Ústí nad Labem a Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
To je divny co, kdyz clovek chce letet plnej tak musi zaslapnout podlahu 
Focus ST300 - Bluefin Stage 3 4,5" Mongoose exhaust full system and sport CAT WRC IC Pro Alloy Induction kit od Dreamscience RS Clutch K Sport 8 piston Cosworth engine RS 19" RS rear spoiler KW3
-
C4R3W
- Pokročilý

- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- redo
- Nováček

- Příspěvky: 40
- Registrován: 23.08.2014 16:38
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
C4R3W: Neofiko flashovat nic nehci kvůli záruce. Jinak bych si s tim poradil. Nenapsal jsem, že se jedná o 100k verzi bez overboostu. Celý se to chová jak kick down u automatu. Jak kdyby prostředních 50% zdvihu plynu bylo zbytečých. Pro ježdění s nízkým zatížením stačí první třetina zdvihu, při potřebě většího výkonu člověk prošlápne dalších polovinu zdvihu aniž by se něco významě změnilo a až na podlaze motor zatáhne. Celkem mi ta nelinearita vadí, ovládání motoru neni díky tomu uplně příjemný.
-
C4R3W
- Pokročilý

- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Aha, tak to jo - ses asi prvni se slabsi verzi, takze budu zvedavej na naky podrobnejsi hodnoceni
Co se kalibrace pedalu tyce, je to kvuli soucasny ekohysterii. Tim, ze ma nelinearni charakteristiku, umoznuje i nemehlum citlive davkovat plyn pri defenzivni jizde. Je to problem vsech dnesnich aut a jina cesta nez neoficialni asi neexistuje - uz se vynorilo dost firem, co se zabejvaj exkluzivne tuningem plynovyho pedalu.
Mozna by k tomu neco rekli Foki nebo Zaqik...
Mozna by k tomu neco rekli Foki nebo Zaqik...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- redo
- Nováček

- Příspěvky: 40
- Registrován: 23.08.2014 16:38
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Jj tohle všechno je je mi známo. Tady mi to přijde hodně nekompromisní, jak kdyby pro plyn měly být na výbě mapy eco/normal/sport jen ten ovladač se nějak nedostavil a je tam defaultně eco varianta.
Četl jsem o poměrně dlouhým zajíždění ecoboostů, což se mi potvrzuje, tak závěry zatim nedělám, ale nějaký razantní zlepšení týhle mrzutosti už neočekávám.
Četl jsem o poměrně dlouhým zajíždění ecoboostů, což se mi potvrzuje, tak závěry zatim nedělám, ale nějaký razantní zlepšení týhle mrzutosti už neočekávám.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


