opakujici se zavzdušnění TDCI
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: opakujici se zavzdušnění TDCI
Zkus si pročíst mé vlákna, taky to vypadalo na regulátor tlaku paliva.. měl jsem problémy se starty jen v zimě a ještě podle nálady, někdy v -15 na cuk a jindy na nule problém to natočit. Ve třech servisech nevěděli co s tím, neboť vždy to fungovalo perfektně i když to nechali vymrznout.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 25.02.2009 20:06
Re: opakujici se zavzdušnění TDCI
zdravim, měl jsem ten samý problém, fofo 74kw 2003 tdci, každý ráno zavzdušněný, prázdnej palivovej filtr, na roztažení to chytlo, páč to natlačilo naftu, žejo, tak jsem to vyřešil balonkem se zpětnou klapkou a zatím vyhráno, viz článek : Padá nafta.
-
- Nováček
- Příspěvky: 50
- Registrován: 11.02.2009 15:07
Re: opakujici se zavzdušnění TDCI
Vaše vlákna jsem početl. Vypadá to, že to mám podobný jako Mr.Zdeněk. Ruční pumpa mezi nádrž a palivový filtr bude asi můj poslední "hokus pokus focus"
V pátek jsem to měl u Frolík, Rataj a měl jsem zapsanou známou hlášku P2291 - nízký tlak paliva při startování motoru, příčiny dle diagnostiky:
- v nádrži není palivo - schválně jsem ve čtvrtek dočepoval plnou aby v pátek ráno nenastartovali jako já, ale bohužel jim po ránu naskočil
- ucpaný palivový filtr - dal jsem tam hned nový co to poprvé nenaskočilo
- ucpané, zkroucené a zmačknuté palivové vedení - kontrolováno 2 x
- zkontrolujte těsnost tlakové komory a souvisejících dílů - to asi dělali
- omezení mezi čerpadlem a palivovou nádrží - to by mohla řešit ruční pumpa
- kabel/ventil regulace dávkování paliva - kabel mi kontrolovali ,ale co zkusit vyměnit ten ventil ?
- vada vstřikovače
Ve fordu mi řekli, že to nejspíš bude čerpadlo. Vysvětlovali mi, že to bude asi tím, že se tam zasekne nějaký ventil na čerpadle (jestli si to dobře reprodukuju), že se to děje jen přes zimu, v létě to bude ok, stačí dát auto do tepla nebo fénovat čerpadlo cca 20 minut, pak to nastartuje i v zimě. Mám auto jen na letní sezonu
Že bych měl v čudu čerpadlo se mi nezdá. Před 100 tis. mi dávali ve ford hale uplně nové (asi nové, bylo to na faktuře ) Ještě bych mohl zkusit do třetice všeho dobrého a koupit další. Žhavení mi nezasvítilo ani jednou, než jsem kupoval nové, tak mi běžně zhasínal motor při 110 a předjíždění, žhavení problíkávalo. Teď jsem na R10 ve stoupání akceleroval na 180 jak nic, pak i na pětku totéž. Motor táhne jak divej a žhavení nic .
V pátek jsem to měl u Frolík, Rataj a měl jsem zapsanou známou hlášku P2291 - nízký tlak paliva při startování motoru, příčiny dle diagnostiky:
- v nádrži není palivo - schválně jsem ve čtvrtek dočepoval plnou aby v pátek ráno nenastartovali jako já, ale bohužel jim po ránu naskočil
- ucpaný palivový filtr - dal jsem tam hned nový co to poprvé nenaskočilo
- ucpané, zkroucené a zmačknuté palivové vedení - kontrolováno 2 x
- zkontrolujte těsnost tlakové komory a souvisejících dílů - to asi dělali
- omezení mezi čerpadlem a palivovou nádrží - to by mohla řešit ruční pumpa
- kabel/ventil regulace dávkování paliva - kabel mi kontrolovali ,ale co zkusit vyměnit ten ventil ?
- vada vstřikovače
Ve fordu mi řekli, že to nejspíš bude čerpadlo. Vysvětlovali mi, že to bude asi tím, že se tam zasekne nějaký ventil na čerpadle (jestli si to dobře reprodukuju), že se to děje jen přes zimu, v létě to bude ok, stačí dát auto do tepla nebo fénovat čerpadlo cca 20 minut, pak to nastartuje i v zimě. Mám auto jen na letní sezonu
Že bych měl v čudu čerpadlo se mi nezdá. Před 100 tis. mi dávali ve ford hale uplně nové (asi nové, bylo to na faktuře ) Ještě bych mohl zkusit do třetice všeho dobrého a koupit další. Žhavení mi nezasvítilo ani jednou, než jsem kupoval nové, tak mi běžně zhasínal motor při 110 a předjíždění, žhavení problíkávalo. Teď jsem na R10 ve stoupání akceleroval na 180 jak nic, pak i na pětku totéž. Motor táhne jak divej a žhavení nic .
TDCI 74, 2003 kombi, pocházím z nizozemských dálnic v čechách dožívám poklidné stáří s přetočeným tachometrem
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: opakujici se zavzdušnění TDCI
Já jsem na to neměl nervy, abych do toho začal cpát peníze, to jsem to raději poslal k čertu
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 50
- Registrován: 11.02.2009 15:07
Re: opakujici se zavzdušnění TDCI
Já na to nervy mám, skoro mi nic jiného nezbývá. Jakmile si koupim nové tak na mě skočí hydra, že můžu platit větší výživné. Jestli mi odklepnou střídavku , tak ho hned hodim ze skály. Spíš to vypadá, že to s ním budu muset vydržet cca 20 let. Aspon udělám rekord v pořízení nových čerpadel a možná i v nájezdu
TDCI 74, 2003 kombi, pocházím z nizozemských dálnic v čechách dožívám poklidné stáří s přetočeným tachometrem
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 25.02.2009 20:06
Re: opakujici se zavzdušnění TDCI
Ač jsem tam dal ruční pumpu, tak moje ježdění skončilo, že Fokus už nechce nastartovat. Je v háji čerpadlo nechce nasát a vytlačit a udělat potřebný tlak. Na drc to chytne, na starter točí a třeba i vytluču baterku tak nechytne. Asi tam odešel ventil co drží tlak z nízkotlaku do vysokotlaku. Takže zase další peníze poletí do pr.....
- premysl09
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 12.04.2010 18:05
- Kontaktovat uživatele:
Re: opakujici se zavzdušnění TDCI
Jak to dopadlo?
-
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 16.07.2012 12:42
- Bydliště: Pučery u Kolína
Re: opakujici se zavzdušnění TDCI
Dobrý den všem, mám podobný problém viditelné bublinky ve spátečce, auto ale nastartuje vždy na brk, jezdím a zaškube že bych vypadl ze sedačky takže musím na pár vteřin dát omezovač což je masakr já vím, a pak to zas chvilku jede normálně, když bych to neudělal bude škubat víc a víc až už chcipne a budu muset natahat naftu, jinak proběhla výměna přepadu od vstriku vedení v mot prostoru pal filter Bosch, regulační ventil čerpadla, jinak je to focus 1.6 tdci 80kw rv 05 s dpf najeto 330 000 km, já už nevím co s tím zrovna řeším úmrtí v rodině a musím jezdit, já se omlouvám že to píšu
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 610
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: opakujici se zavzdušnění TDCI
Obecně - bublinky za chodu = netěsnost na podtlakový části (před čerpadlem).. Tam předpokládám neni podávací čerpadlo přímo v nádrži.. (?) Tj. vedení od nádrže k čerpadlu - spoje, prorezlá dírka nebo něco takovýho a netěsností to přisává vzduch... Hledat asi nejlíp natlakovat a hledat místo úniku, ale může to taky na přetlak těsnit na podtlak ne, tak se to nemusí projevit...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm
-
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 16.07.2012 12:42
- Bydliště: Pučery u Kolína
Re: opakujici se zavzdušnění TDCI
NN podávaci tam není projdu vedení od čerpadla k nádrži děkuji za pomoc
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů