Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
-
15578
- Nováček

- Příspěvky: 162
- Registrován: 09.09.2012 10:39
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Prosím Peris o prověření tohoto VIN WF0SXXGBWSAR83783.
http://auto.bazos.cz/inzerat/49993554/F ... TANIUM.php
Ještě otázka, jaktože má motor jen 85KW? Díky za info.
http://auto.bazos.cz/inzerat/49993554/F ... TANIUM.php
Ještě otázka, jaktože má motor jen 85KW? Díky za info.
Ford Galaxy 2.0 TDCi, 103kW, GHIA, r.v. 2011
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13648
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
..
Naposledy upravil(a) stano. dne 20.07.2015 00:04, celkem upraveno 1 x.
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
22.10.2012 80769km15578 píše:Prosím Peris o prověření tohoto VIN WF0SXXGBWSAR83783.
http://auto.bazos.cz/inzerat/49993554/F ... TANIUM.php
Ještě otázka, jaktože má motor jen 85KW? Díky za info.
40t rocne
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
15578
- Nováček

- Příspěvky: 162
- Registrován: 09.09.2012 10:39
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Sdružení sova ukazuje 19.2.2014 -147 131km
nyní majitel má od té doby k dnešnímu dni 156 000km
To nevypadá na stočenku, ikdyž možná to lehce opticky o 20tis. stočili, co myslíš Foki?
Dejmi prosím info, odkaz o tomto motoru. Má tento motor turbo?
nyní majitel má od té doby k dnešnímu dni 156 000km
To nevypadá na stočenku, ikdyž možná to lehce opticky o 20tis. stočili, co myslíš Foki?
Dejmi prosím info, odkaz o tomto motoru. Má tento motor turbo?
Ford Galaxy 2.0 TDCi, 103kW, GHIA, r.v. 2011
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
- enjoy
- Test driver

- Příspěvky: 5325
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Měl by to být 1,6TDCi 85kW. A trvalo mi to s pomocí googlu asi 2 sekundy.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- peris
- Člen klubu

- Příspěvky: 951
- Registrován: 20.02.2013 01:26
- Bydliště: D5 exit 34
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
15578 píše:Prosím Peris o prověření tohoto VIN WF0SXXGBWSAR83783.
http://auto.bazos.cz/inzerat/49993554/F ... TANIUM.php
Ještě otázka, jaktože má motor jen 85KW? Díky za info.
Jsou: Ford Mondeo MK5 kombi 2.0TDCi (132kW) ST-Line (MY2018)
Ford Focus MK4 kombi 1.5TDCi (70kW) Trend (MY2020)
Byly: Ford Focus MK3 kombi 1.6TDCi (85kW) (MY2011) + Ford Fusion 1.4i (59kW) EBONY (MY2008)
Ford Focus MK4 kombi 1.5TDCi (70kW) Trend (MY2020)
Byly: Ford Focus MK3 kombi 1.6TDCi (85kW) (MY2011) + Ford Fusion 1.4i (59kW) EBONY (MY2008)
-
15578
- Nováček

- Příspěvky: 162
- Registrován: 09.09.2012 10:39
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Když je to 2.0L tak to nemůže být 1.6 TDCIenjoy píše:Měl by to být 1,6TDCi 85kW. A trvalo mi to s pomocí googlu asi 2 sekundy.
Ford Galaxy 2.0 TDCi, 103kW, GHIA, r.v. 2011
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
- enjoy
- Test driver

- Příspěvky: 5325
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Ok, tak je to tedy 2.0 Tdci 85kW. Jak jiz z nazvu vypovida, turbo to ma.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
15578
- Nováček

- Příspěvky: 162
- Registrován: 09.09.2012 10:39
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Takže je to ten samý standartní motor TDCI, akorát to nemá chip pro vyšší výkon jako je 2.0 TDCI 96KW, 103KW nebo 120KW. Je to tak? Zajímavé je, že ford zóna neukazuje TDCI, ale 2.0 Duratorq DOHC DSL 115 k. Prosím o objasnění.
Ford Galaxy 2.0 TDCi, 103kW, GHIA, r.v. 2011
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
- peris
- Člen klubu

- Příspěvky: 951
- Registrován: 20.02.2013 01:26
- Bydliště: D5 exit 34
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Dle db je to přesně:15578 píše:Takže je to ten samý standartní motor TDCI, akorát to nemá chip pro vyšší výkon jako je 2.0 TDCI 96KW, 103KW nebo 120KW. Je to tak? Zajímavé je, že ford zóna neukazuje TDCI, ale 2.0 Duratorq DOHC DSL 115 k. Prosím o objasnění.
Engine: C/TY - PSA 2L DOHC DSL 115PS DW10C CR
Global Engine: E3120 - DW10 DIESEL I4 - SKEP
Engine Plant: EN31 - SKOVDE (VOLVO)
ENGINE Trace Full Number: EV100 2909100000857903 AV4Q 6007 CA
Jsou: Ford Mondeo MK5 kombi 2.0TDCi (132kW) ST-Line (MY2018)
Ford Focus MK4 kombi 1.5TDCi (70kW) Trend (MY2020)
Byly: Ford Focus MK3 kombi 1.6TDCi (85kW) (MY2011) + Ford Fusion 1.4i (59kW) EBONY (MY2008)
Ford Focus MK4 kombi 1.5TDCi (70kW) Trend (MY2020)
Byly: Ford Focus MK3 kombi 1.6TDCi (85kW) (MY2011) + Ford Fusion 1.4i (59kW) EBONY (MY2008)
-
15578
- Nováček

- Příspěvky: 162
- Registrován: 09.09.2012 10:39
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Takže TDCI je motor Ford a Duratorq DOHC je od PSA, asi ne, když mám na svém Focusu 1.6 TDCI a je od PSA. Který motor je lepší nebo to výjde na stejno? Prosím zkušeného o vysvětlení a rozdíl mezi motory nebo to je jak jsem psal výše nachipováním.
Jinak k tomu VIN bych prosil názor, zda je to stočenka nebo ne.
Jinak k tomu VIN bych prosil názor, zda je to stočenka nebo ne.
Ford Galaxy 2.0 TDCi, 103kW, GHIA, r.v. 2011
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
do dovezeni do cr to stocene nebylo ale nechapu proc si nekdo koupi takove auto aby najel za rok a pul 9000 nebo jak jsi psal jezdil a umotal , ale to jsou jen spekulace .
zajimave je ze to je motor od volva jak nekdo postoval vyse cili asi ani nepujde jednoduse prehrat na silnejsi ( 96. ,103 , 120kw jsou PSA motory ) a nevim jak je to treba s dilama aby to bylo shodne ( aby to nebyla rarita jako mondeo mk3 s DPF kde je vse jine a nic se nedela v replice - DPF , EGR a stoji vse raketu .)
a posledni - sice clovek rekne ze neni zavodnik ze na skoro 2tunove auto bude 85kw stacit ale kdyz bude kobyly ( treba pri predjeti ) a nebudou tak toho clovek muze litovat . i to muze byt duvod prodeje a schova se to za rodinne duvody .
zajimave je ze to je motor od volva jak nekdo postoval vyse cili asi ani nepujde jednoduse prehrat na silnejsi ( 96. ,103 , 120kw jsou PSA motory ) a nevim jak je to treba s dilama aby to bylo shodne ( aby to nebyla rarita jako mondeo mk3 s DPF kde je vse jine a nic se nedela v replice - DPF , EGR a stoji vse raketu .)
a posledni - sice clovek rekne ze neni zavodnik ze na skoro 2tunove auto bude 85kw stacit ale kdyz bude kobyly ( treba pri predjeti ) a nebudou tak toho clovek muze litovat . i to muze byt duvod prodeje a schova se to za rodinne duvody .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
15578
- Nováček

- Příspěvky: 162
- Registrován: 09.09.2012 10:39
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Já si ho chci taky koupit, ikdyž vím, že mám roční nájezd asi 8tis.km. Potřebuji prostě rodinné prostorné auto alespoň se 6-ti místy, on jich má 7
Filtr DPF stojí replika 8500,-
http://www.evyfuk.cz/doplnky/filtry-pev ... 5201028-3/
rozvodová sada
http://www.autotwin.cz/zbozi/266941/ROZ ... -0-TDC.htm
s dílama nebude problém, ještě jsem psal jedné firmě ohledně nachipování tohoto motoru, tak jsem zvědav co odpoví, dám vědět. A co se týče motoru od Volva, tak by to měla být kvalita, nebo se pletu?
Filtr DPF stojí replika 8500,-
http://www.evyfuk.cz/doplnky/filtry-pev ... 5201028-3/
rozvodová sada
http://www.autotwin.cz/zbozi/266941/ROZ ... -0-TDC.htm
s dílama nebude problém, ještě jsem psal jedné firmě ohledně nachipování tohoto motoru, tak jsem zvědav co odpoví, dám vědět. A co se týče motoru od Volva, tak by to měla být kvalita, nebo se pletu?
Ford Galaxy 2.0 TDCi, 103kW, GHIA, r.v. 2011
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
nevim proc ale na 2,0TDCI 115PS je od 3/2010 jina rozvodova sada nez na predchoziho
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
15578
- Nováček

- Příspěvky: 162
- Registrován: 09.09.2012 10:39
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Když nebudu řešit díly, jak bys hodnotil tento motor, kultivovanost, hlučnost, poruchovos atd.foki píše:nevim proc ale na 2,0TDCI 115PS je od 3/2010 jina rozvodova sada nez na predchoziho
Ford Galaxy 2.0 TDCi, 103kW, GHIA, r.v. 2011
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

