Motor nenaskoci
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor nenaskoci
Nužkama na plech nemáš šanci je to sakra pevný,jinak bejt tam otvor tak pak to jde dobře.
..to by ty nuzky na plech tedy museli mit uz hodne za sebou aby neustrihli 0.7 mm plech...

Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- petr ST200
- Nováček

- Příspěvky: 140
- Registrován: 24.05.2011 18:58
- Bydliště: terezin
Re: Motor nenaskoci
Má omluva pánové 
Je: Alfa Romeo 156SW 2,4JTD 200HP 500NM R5 LOKOMOTIVA
Bylo:Ford Mondeo ST200 r.v2000 nikdy nezapomenu na V6
Bylo:Ford Mondeo MK1 4X4 2,0i r.v1996
Bylo:Ford Focus 1,6i r.v2001
Bylo:Ford Mondeo ST200 r.v2000 nikdy nezapomenu na V6
Bylo:Ford Mondeo MK1 4X4 2,0i r.v1996
Bylo:Ford Focus 1,6i r.v2001
- petr ST200
- Nováček

- Příspěvky: 140
- Registrován: 24.05.2011 18:58
- Bydliště: terezin
Re: Motor nenaskoci
Já sundaval celou nádrž,šlo to dobře. Měl sem zato že je tam nějaký pevný plech a ne nějaký bláto. No holt nikdo není dokonalý. 
Je: Alfa Romeo 156SW 2,4JTD 200HP 500NM R5 LOKOMOTIVA
Bylo:Ford Mondeo ST200 r.v2000 nikdy nezapomenu na V6
Bylo:Ford Mondeo MK1 4X4 2,0i r.v1996
Bylo:Ford Focus 1,6i r.v2001
Bylo:Ford Mondeo ST200 r.v2000 nikdy nezapomenu na V6
Bylo:Ford Mondeo MK1 4X4 2,0i r.v1996
Bylo:Ford Focus 1,6i r.v2001
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor nenaskoci
to se nemusis omlouvat vubec...co blbnes? ale neni to zadnej nosnik ale akorad kus plechu aby dovnitr nefoukalo a mneli sedadla na cem lezet....zesilene to je jen v miste uchytu pasu....to je vse
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Peli
- Nováček

- Příspěvky: 9
- Registrován: 25.07.2015 15:15
Re: Motor nenaskoci
Ten otvor, co tam mají je teda pod zadním sedadlem na prostředku pod tím gumovým "utěsněním"(abych neudělal otvor někde jinde
)? Pod tou gumou je krytka na konektory a pak už jen čerpadlo, který se odpojí od konektorů a nějak lehce vytáhne? Musím se zeptat na polopatickej postup, abych nemusel improvizovat

Život je moc krátkej na to, aby si tancoval s tlustejma holkama.
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5659
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Motor nenaskoci
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor nenaskoci
na sprostaka vystrihni diru tak velikou aby tim do kabiny prolezl ten bilej bazmek co je v nem cerpadlo..hlavne bacha na hadice!!! at uz pri strihani a nebo pri vyndavani....hlavne bacha na gumicky....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13594
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Motor nenaskoci
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 2#p1019572
Staci citat, co je tu uz napisane!
Staci citat, co je tu uz napisane!
- PetrB
- Nováček

- Příspěvky: 29
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor nenaskoci
tak u mě závada vzřešena dělala to řídící jednotka - vyměněna a vše OK 
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor nenaskoci
i to se hold stava...a je to dan za technickej pokrok....kdyz uz nestaci na rizeni motoru obyc karbec ale musi to ridit pocitac....
ale reknu vam ze znamej ma focuse 2.0 bez papiru s ramem jen na hobby zavody do vrchu...misto vstrikovani tam ma 4 karburatory z motorky....a to jede uplne jinak o dost brutalneji nez se vstrikovanim....a jede to taky
..řj tam nechal kvuli zapalovani akorad misto vstriku tam jsou jen odpory a krmej to karburatory...lambda tam samo taky neni ....
ale reknu vam ze znamej ma focuse 2.0 bez papiru s ramem jen na hobby zavody do vrchu...misto vstrikovani tam ma 4 karburatory z motorky....a to jede uplne jinak o dost brutalneji nez se vstrikovanim....a jede to taky
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- pkadecka
- Test driver

- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Motor nenaskoci
To má na každej válec jeden karburátor?
Vstřikování se začalo používat u aut kvůli spotřebě a emisím. Další výhoda je, že to nemá sytič (resp. se o to stará ŘJ), takže se takový auto jednodušejc startuje. S karbecem musíš tahat za páčku sytiče a po zahřátí ji dát zpátky - nebo je tam nějaká automatika, která když nefunguje, tak je to radost. Měl jsem favorita, kterej se musel nastartovat a pak hned odjet. Pokud jsem to studený natočil a nechal kuckat na místě, tak to za chvíli chcíplo a už to nešlo natočit nebo hodně blbě. (Ta automatika je nějakej bimetal, kterej tam je místo tý páčky, co byla u stodvacítek. Za studena je v pozici jako ta páčka, tj. sytič naplno otevřenej, pak je tam myslím elektrický ohřev, kterej ten sytič postupně přivírá, přibližně stejně, jako se ohřívá motor. V tom mým autě se zřejmě zavřel dřív než se motor zahřál a pak to zdechlo a už nechtělo chytnout.)
Vstřikování se začalo používat u aut kvůli spotřebě a emisím. Další výhoda je, že to nemá sytič (resp. se o to stará ŘJ), takže se takový auto jednodušejc startuje. S karbecem musíš tahat za páčku sytiče a po zahřátí ji dát zpátky - nebo je tam nějaká automatika, která když nefunguje, tak je to radost. Měl jsem favorita, kterej se musel nastartovat a pak hned odjet. Pokud jsem to studený natočil a nechal kuckat na místě, tak to za chvíli chcíplo a už to nešlo natočit nebo hodně blbě. (Ta automatika je nějakej bimetal, kterej tam je místo tý páčky, co byla u stodvacítek. Za studena je v pozici jako ta páčka, tj. sytič naplno otevřenej, pak je tam myslím elektrický ohřev, kterej ten sytič postupně přivírá, přibližně stejně, jako se ohřívá motor. V tom mým autě se zřejmě zavřel dřív než se motor zahřál a pak to zdechlo a už nechtělo chytnout.)
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5659
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Motor nenaskoci
bimetal-sytič měli první 1000MB. ohřívala ho spirála ve sběrném potrubí. 
http://skoda-mb.prekladys.com/images/BST23_3.jpg
http://skoda-mb.prekladys.com/images/BST23_3.jpg
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor nenaskoci
jj..na kazdej valec jeden karburator...z nejake japonske motorky...Kaihin nebo tak nejak se jmenujou..
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

