Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
-
15578
- Nováček

- Příspěvky: 162
- Registrován: 09.09.2012 10:39
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Chlapi já vám rozumím, vám pojede auto stejně i při 300tis.km 
Ford Galaxy 2.0 TDCi, 103kW, GHIA, r.v. 2011
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
- kiblik
- Pokročilý

- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
No ale ja ti asi nerozumim? Ja mam ted na soucasnem aute 240 000km a jede porad stejne jako kdyz sem ho koupil...
Je to snad zazrak nebo se o nej jen staram tak jak se ma....
Je to snad zazrak nebo se o nej jen staram tak jak se ma....
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- lucky.jack
- Test driver

- Příspěvky: 8465
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Zpět k tématu! Jste hodně hodně OT!
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
15578
- Nováček

- Příspěvky: 162
- Registrován: 09.09.2012 10:39
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Máš diesel a ne benzínkiblik píše:No ale ja ti asi nerozumim? Ja mam ted na soucasnem aute 240 000km a jede porad stejne jako kdyz sem ho koupil...![]()
![]()
Je to snad zazrak nebo se o nej jen staram tak jak se ma....
Když jsem viděl benzíny přes 200tis.km, tak byly zpravidla určené k likvidaci. Motor totálně vylágrovaný, skuhral, kvílel, brečel dosti nahlas a prosil o milost, přitom péče o ně nebyla zanedbaná.
Jinak jsme opravdu mimo téma, omlouvám se.
Ford Galaxy 2.0 TDCi, 103kW, GHIA, r.v. 2011
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
jeste jedno OT , pravidelne jsem servisoval jednomu kamaradovi 1,6 za celou dobu co sem jezdil (od 40t do 220t ) se delaly 2x civka (cca 5t),1x rozvody(cca 12t bylo to VCT) , 2x lambda(jednou vrakoviste podruhe nova- 1,5t a 4t ) , 3x svicky (12x220kc ), 9x olej s filtrama (9x 2000) celkem 43t pri najezdu 180t km , kdyz ho ve 220 prodal tak novy majitel najel kolem 7t km za rok a opet jen olej a svicky . dynamiku jsem neposuzoval ale neprislo mi ze by to nejak zlenivelo . tak si myslim ze pokud dostane motor to co ma mit tak bude fungovat dalsich 200t . (dostal jen 5W30 formula F a vsechny dily jen original )
pak dalsiho s 1,8tdci a od 100t do 180t km , a menilo se EGR (15t) , altík(cca10t) , turbo(21t) , hadice od turba3,5t) ,4x olej (8t) nyni ho cekaji rozvody(nejaka levna varianta kolem 14t , normalne cca 24t ) a sertvak se spojkou (typnu si kolem 24t ). celkem 95t - 105t pri najezdu 80t km . a kdyz po servisu vzdy auto projizdim tak z toho tdci jsem posledni dobou mel divny pocit .
pak dalsiho s 1,8tdci a od 100t do 180t km , a menilo se EGR (15t) , altík(cca10t) , turbo(21t) , hadice od turba3,5t) ,4x olej (8t) nyni ho cekaji rozvody(nejaka levna varianta kolem 14t , normalne cca 24t ) a sertvak se spojkou (typnu si kolem 24t ). celkem 95t - 105t pri najezdu 80t km . a kdyz po servisu vzdy auto projizdim tak z toho tdci jsem posledni dobou mel divny pocit .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
quagaar
- Nováček

- Příspěvky: 5
- Registrován: 04.08.2015 23:16
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Dobrý den,
mohl bych poprosit o info o
WF0DXXGAJD5P18530
http://www.autokrs.cz/detail/?car_id=A175/15
Díky.
mohl bych poprosit o info o
WF0DXXGAJD5P18530
http://www.autokrs.cz/detail/?car_id=A175/15
Díky.
- peris
- Člen klubu

- Příspěvky: 951
- Registrován: 20.02.2013 01:26
- Bydliště: D5 exit 34
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
quagaar píše:Dobrý den,
mohl bych poprosit o info o
WF0DXXGAJD5P18530
http://www.autokrs.cz/detail/?car_id=A175/15
Díky.
Jsou: Ford Mondeo MK5 kombi 2.0TDCi (132kW) ST-Line (MY2018)
Ford Focus MK4 kombi 1.5TDCi (70kW) Trend (MY2020)
Byly: Ford Focus MK3 kombi 1.6TDCi (85kW) (MY2011) + Ford Fusion 1.4i (59kW) EBONY (MY2008)
Ford Focus MK4 kombi 1.5TDCi (70kW) Trend (MY2020)
Byly: Ford Focus MK3 kombi 1.6TDCi (85kW) (MY2011) + Ford Fusion 1.4i (59kW) EBONY (MY2008)
-
quagaar
- Nováček

- Příspěvky: 5
- Registrován: 04.08.2015 23:16
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Díky moc za rychlost, trochu mě překvapuje že je k dohledání jen první rok?peris píše:quagaar píše:Dobrý den,
mohl bych poprosit o info o
WF0DXXGAJD5P18530
http://www.autokrs.cz/detail/?car_id=A175/15
Díky.
- Adow
- Člen klubu

- Příspěvky: 6809
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Jsou tam jen garanční opravy, ne všechna údržba. Ale je to z origo německýho Forda a po důchodci - takže paráda

Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
A jako prvni majitel najel za rok 25t pak za 2 roky 15t a dalsi je uz v servisce 
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Wolodyjowsski
- Zkušený

- Příspěvky: 1258
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Jj, německej důchodce (der Rentner) je holt důchodce 
Ať ti nějakej kamarád ze Sudet brnkne do NDR servisu a budeš mít jasno.
Ať ti nějakej kamarád ze Sudet brnkne do NDR servisu a budeš mít jasno.
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Kolin asi v NDR nebyl
Ty jsi stara generace vy jste meli v zemepise NDR a pak jen kapitalistickou ameriku
Ty jsi stara generace vy jste meli v zemepise NDR a pak jen kapitalistickou ameriku
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
quagaar
- Nováček

- Příspěvky: 5
- Registrován: 04.08.2015 23:16
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Pls, prověříte mi ještě
http://auto.bazos.cz/inzerat/50536567/F ... KW-LPG.php
VIN: WF0DXXGAJD6L34431
Díky!
http://auto.bazos.cz/inzerat/50536567/F ... KW-LPG.php
VIN: WF0DXXGAJD6L34431
Díky!
- peris
- Člen klubu

- Příspěvky: 951
- Registrován: 20.02.2013 01:26
- Bydliště: D5 exit 34
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
quagaar píše:Pls, prověříte mi ještě
http://auto.bazos.cz/inzerat/50536567/F ... KW-LPG.php
VIN: WF0DXXGAJD6L34431
Díky!
Jsou: Ford Mondeo MK5 kombi 2.0TDCi (132kW) ST-Line (MY2018)
Ford Focus MK4 kombi 1.5TDCi (70kW) Trend (MY2020)
Byly: Ford Focus MK3 kombi 1.6TDCi (85kW) (MY2011) + Ford Fusion 1.4i (59kW) EBONY (MY2008)
Ford Focus MK4 kombi 1.5TDCi (70kW) Trend (MY2020)
Byly: Ford Focus MK3 kombi 1.6TDCi (85kW) (MY2011) + Ford Fusion 1.4i (59kW) EBONY (MY2008)
-
hamis76
- Nováček

- Příspěvky: 16
- Registrován: 31.07.2014 15:48
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Dobrý den mohl by mi prosím někdo prověřit toto win číslo WF0SXXGCDS9A07181 chtěl bych tento vuz koupit . děkuji za odpověd
Naposledy upravil(a) hamis76 dne 11.08.2015 10:04, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti

