Zdravím, mam problém při startování. Děje se to jen, když je studený motor. Více ve videu.
http://youtu.be/riJPVehweNI.
Chcípnuti po nastartování
-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11.02.2012 18:20
Chcípnuti po nastartování
Ford S-Max 2.0i benzin rok 2006. Rodina si přála větší.
Ford Focus II FL 1.6 16V 74kW combi 2010.Naftu už nee.Už není
Ford Focus II FL 1.6 16V 74kW combi 2010.Naftu už nee.Už není
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 458
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Chcípnuti po nastartování
Skoro rovnaky problem mal kolega a bol to vadny ERG
A diagnostika nehovory nic?
A diagnostika nehovory nic?
-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11.02.2012 18:20
Re: Chcípnuti po nastartování
Diagnostika ukazuje 0 chyb.
Ford S-Max 2.0i benzin rok 2006. Rodina si přála větší.
Ford Focus II FL 1.6 16V 74kW combi 2010.Naftu už nee.Už není
Ford Focus II FL 1.6 16V 74kW combi 2010.Naftu už nee.Už není
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Chcípnuti po nastartování
P1414 -
Dohledal jsem toto (plus info z diagnostiky elm327):
This code is related to the secondary air injection system which is active on vehicle start-up. Circuit voltage reading high could be caused by a relay in the system not operating or the air pump motor not operating. The system shuts down as soon as the oxygen sensors are hot enough to provide control of mixture via the PCM. You would need to locate the air pump assy and relay and run a few checks to determine the cause for it not operating.
Ale jsem z toho zmatenej (nejde o moje auto). Galaxy 2.0i/85kW, r.v.1996. Co to je "druhá pumpa vzduchu"? Kde to něco hledat? Díky za rady.
Dohledal jsem toto (plus info z diagnostiky elm327):
This code is related to the secondary air injection system which is active on vehicle start-up. Circuit voltage reading high could be caused by a relay in the system not operating or the air pump motor not operating. The system shuts down as soon as the oxygen sensors are hot enough to provide control of mixture via the PCM. You would need to locate the air pump assy and relay and run a few checks to determine the cause for it not operating.
Ale jsem z toho zmatenej (nejde o moje auto). Galaxy 2.0i/85kW, r.v.1996. Co to je "druhá pumpa vzduchu"? Kde to něco hledat? Díky za rady.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Chcípnuti po nastartování
secondary air pump jsem vydoloval. Rezavá věc. Rozebral jsem, co šlo (a jde dost), ještě oddělit turbínu od motoru, ale to už jen destruktivně.
Autu kolísají otáčky pořád (Galaxy 2.0i, rv 96, 85kW, benzín...
Autu kolísají otáčky pořád (Galaxy 2.0i, rv 96, 85kW, benzín...
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host