Ale 5 metrů nemá, tenhle cca 1 metr.
Světla pro denní svícení info na 1. strane
-
mobil-man
- Junior

- Příspěvky: 239
- Registrován: 07.05.2015 19:52
- Bydliště: Chrudimsko
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Dnes jsem nainstaloval odporový drát finis 1684288 a snížení svítivosti už je okem znatelné i ve dne (subjektivně klidně tech 20-25 % dolů, viz https://www.youtube.com/watch?v=CRTuSRb52qY a snížení svítivosti než zareaguje kamera). Však se ten drát výrazně víc zahřívá, než co jsem nainstaloval poprvé. Má kolem sebe bužírku s tkaninou, asi aby nepopálil okolí.
Ale 5 metrů nemá, tenhle cca 1 metr.
Ale 5 metrů nemá, tenhle cca 1 metr.
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
FLA: Kolko voltov das dole? 2V su uz dost vidiet.
- lucky.jack
- Test driver

- Příspěvky: 8464
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Další debatu stran odporových drátů prosím zde
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 10&t=26421
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =10&t=1945
TXH.
TXH.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Hugi_77
- Nováček

- Příspěvky: 5
- Registrován: 14.12.2009 17:41
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Ahoj,
vrátil jsem se zpátky k Fordu (Grand C-Max 2011, 2.0TDCi) a pořídil denní svícení s mlhovkama drlfog90 - nicméně mám problém se zapojením...
Mám xenony s automatickým rozsvícením a startování tlačítkem (Titanium), to co mě trápí je "kde najít lehce připojitelných +12V". Ideálně přímo v motorovém prostoru ať nemusím tahat kabel přes dělácí stěnu. V tuto chvíli mám jeden kabel na konektoru u pojistkové skříně před spolujezdcem (prostor nohou), ale tady se zase musí protáhnout dělící stěnou, což není taky nejjednodušší.
Nějaký tip?
Díky za radu....
Petr
vrátil jsem se zpátky k Fordu (Grand C-Max 2011, 2.0TDCi) a pořídil denní svícení s mlhovkama drlfog90 - nicméně mám problém se zapojením...
Mám xenony s automatickým rozsvícením a startování tlačítkem (Titanium), to co mě trápí je "kde najít lehce připojitelných +12V". Ideálně přímo v motorovém prostoru ať nemusím tahat kabel přes dělácí stěnu. V tuto chvíli mám jeden kabel na konektoru u pojistkové skříně před spolujezdcem (prostor nohou), ale tady se zase musí protáhnout dělící stěnou, což není taky nejjednodušší.
Nějaký tip?
Díky za radu....
Petr
Ford Grand C-Max Titanium, 2.0 TDCi 103 kW, rok 2011
- Andymaniac
- Junior

- Příspěvky: 480
- Registrován: 21.10.2011 10:42
- Bydliště: Praha 8
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Zdar pánové ! Podařilo se už někomu zapojit světla u FFII po FL tak, aby se rozsvěcely až poté co běží motor ? Kde mám najít těch "správných" 12V pro relé ?! Na klimatizaci jsem to nenašel ... 
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
-
erjan
- Nováček

- Příspěvky: 2
- Registrován: 19.03.2014 10:20
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
nepovolena inzerce
ZaQik
ZaQik
- Nepér
- Zkušený

- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Nepodařilo. Zdá se, že v motorovém prostoru takové, až s motorem spínané, napětí není. Jestli ti to nevadí už s klíčkem, tak takhle.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... start=2465
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... start=2465
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- Andymaniac
- Junior

- Příspěvky: 480
- Registrován: 21.10.2011 10:42
- Bydliště: Praha 8
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Nemuselo by to napětí být ani v motorovém prostoru. Stačí mi kdekoliv v autě. Pro jistotu jsem si posledně protáhnul asi tři rezervní dráty mezi kabinou a motorem, takže jeden rád obětuji 
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
-
Sisa
- Nováček

- Příspěvky: 3
- Registrován: 12.10.2015 20:30
- Bydliště: Ustecko
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Nevim, zda-li to v tomto vlakne neni nekde napsano, ale na starem Escort Cabriu jsem mel origo denni sviceni resene tak, ze "pro denni sviceni" se hlavni svetla zapojila SERIOVE a svitila obe defacto na polovicni vykon (mozna i ctvrtinovy, nechci to ted pocitat...).
Proste jedna parabola byla standardne ukostrena, druha mela prepinanou kostru bud na kostru,nebo do serie s tou prvni parabolou.
Proste jedna parabola byla standardne ukostrena, druha mela prepinanou kostru bud na kostru,nebo do serie s tou prvni parabolou.
Ford Focus Combi 1.6 16v 2003 4xAirbag, 2xEleokna, Manklima, OrigDO
- Nepér
- Zkušený

- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Předpokládám, že dálková světla.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
-
Sisa
- Nováček

- Příspěvky: 3
- Registrován: 12.10.2015 20:30
- Bydliště: Ustecko
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
To uz netusim. Auto jsem mel pred dlouhou dobou a ja stejne vesmes zapinam svetla "automaticky" vzdy kdyz jedu a i v dobe, kdy to jeste nebylo povinne. Nejak jsem nepozoroval ze by to melo nejaky vliv na zivotnost svetel ci zarovek.
Jedine, kam ted uvazuju o instalaci dennich svtel je do stare VW T2, a to spise z duvodu odlehceni tomu 30ti letemu alternatoru a kabelum
Ikdyz to zase poresi 100Wp solarni panel na strese...
Jedine, kam ted uvazuju o instalaci dennich svtel je do stare VW T2, a to spise z duvodu odlehceni tomu 30ti letemu alternatoru a kabelum
Ford Focus Combi 1.6 16v 2003 4xAirbag, 2xEleokna, Manklima, OrigDO
- Emil
- Junior

- Příspěvky: 244
- Registrován: 11.12.2014 01:57
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Vyborna tema, pozrel som aj par montazi (odkazy v zhrnuti na prvej strane), no mam specificky dotaz a odpoved som zatial nenasiel.
Rad by som zapojil DRL tak, aby sa zoplo len ked je vodic v aute. Ideal by bol mozno tlakovy spinac v sedadle (ak je u vodica vo FoFo MK2 po FL), menej idelane napr. pasy (niekedy clovek prejde par metrov aj bez pasov, na dvore, parkoviskiu). Pripadne by som tam dal normalny (rucny) spinac.
Otazka je, ako to zapojit tak, aby sa odpajalo/pripajalo zaroven vstavane originalne ovladanie svetiel?
(Prerusit niektoru poistu/vedenie tak, aby to nehadzalo chyby?)
Prepinac svetiel by potom mohol byt permanentne v polohe Auto.
Aby som to vysvetlil, auto startujem dialkovo (zohriatie motora, pripadne namrazy na sklach, odmlzenie, dalej zohriatie/vychladenie kabiny), vacsinou v garazi (v tme), kde by prepinac v polohe auto automaticky (a zbytocne) zapol kompletne osvetlenie vozidla hned po starte. Po otvoreni garaze a nastupeni by snimac zataze/rucny prepinac zapol len DRL a v pripade zhorsenia svetelnych podmienok automaticky zapol stretavacky (plus zadok a prepol DRL na obrysovky).
Rad by som zapojil DRL tak, aby sa zoplo len ked je vodic v aute. Ideal by bol mozno tlakovy spinac v sedadle (ak je u vodica vo FoFo MK2 po FL), menej idelane napr. pasy (niekedy clovek prejde par metrov aj bez pasov, na dvore, parkoviskiu). Pripadne by som tam dal normalny (rucny) spinac.
Otazka je, ako to zapojit tak, aby sa odpajalo/pripajalo zaroven vstavane originalne ovladanie svetiel?
(Prerusit niektoru poistu/vedenie tak, aby to nehadzalo chyby?)
Prepinac svetiel by potom mohol byt permanentne v polohe Auto.
Aby som to vysvetlil, auto startujem dialkovo (zohriatie motora, pripadne namrazy na sklach, odmlzenie, dalej zohriatie/vychladenie kabiny), vacsinou v garazi (v tme), kde by prepinac v polohe auto automaticky (a zbytocne) zapol kompletne osvetlenie vozidla hned po starte. Po otvoreni garaze a nastupeni by snimac zataze/rucny prepinac zapol len DRL a v pripade zhorsenia svetelnych podmienok automaticky zapol stretavacky (plus zadok a prepol DRL na obrysovky).
- C-Maxis
- Zkušený

- Příspěvky: 1865
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Tak krom ne úplně dobrého vlivu na motor (dlouho spuštěný studený motor na vonoběh) mi není trochu jasné, v čem je problém s rozsvícením DRL v garáži.
Pro el. soustavu vozidla to není téměř žádný problém a ani si nemyslím, že by LED měly problém s teplem.
Pro el. soustavu vozidla to není téměř žádný problém a ani si nemyslím, že by LED měly problém s teplem.
- Emil
- Junior

- Příspěvky: 244
- Registrován: 11.12.2014 01:57
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
DRL problem nieje, problem je spominana tma - tzn. svieti kompletne vsetko.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


