Měl jsem stejný problém asi dva roky zpět.
Co jsem měl předtím porůznu půjčené všemožné typy, tak prázdné skáčou všechny. Nakonec to vyřešila moje máti s tím, že mi koupila 1/2 vozíku k narozkám s tím, že si ho párkrát do roka půjčí.
Pořídil se zde již zmiňovaný agados. Podlážka je z celkem odolné impregnované překližky či co to je a ani po dvou letech používání( dřevo,štěrk,cihly...) nejeví známky nějakého většího poškození. Plechové bočnice jsou na tom podobně. Jen mi kámoš poradil, že je třeba při každém naložení sypkým materiálem obepnout vozík před a za kopama dookola. Koupily se popruhy s ráčnou v ikei za pár korun. Pokud by se to neobeplo, tak jak se ten matroš za jízdy natřásá, tlačí se do stran a mohlo by ty bočnice vyboulit ven. Měl jsem na něm i tunu tvárnic a za jízdy byl stabilní, což se nedá říct o autě.
Oje do V mají snad všechny současné vozíky a limit 130 myslím taky. Nejvíc jsem s ním jel 110 a naloženo 200 kilo cementu a ani jsem nevěděl, že ho za sebou mám. Žehlička, když se vytluče, jde jednoduše vyměnit. Je to pár šroubů a stojí něco kolem 4 stovek.
Parkuju ho v přístřešku na stojato( přez prdel) a musel jsem si z desek vyrobit takové opěry, které zaháknu vzadu za bočnice a na nich to při postavení stojí. Jinak by to sedělo na světlech. Nahoru ho zvednu sám a spouštím ho přez kladku na zdi. Operace na 10 minut.
Jediné co bych mohl vytknout je absence kotvících bodů na vnějšku- jsou jen čtyři oka uvnitř v rozích.
Tolik vlastní zkušenost.