 
 No každopádně dobrý tipy na co se zaměřit nejdřív.
Zítra to začnu řešit a dam vědět


 
 



Kdyť si tady dával fotku jak ti drží motor normálně zvýšené otáčky za studena tak jak má a že při ohřáti zase klesnou tam kam mají.Takhle jak si to teď popsal to s vyřazeným volnoběžným ventilem bude držet pořád stejné otáčky jak za studena tak ohřáté přeci ne?A při startování to nedělá problém?Tuším že ventil zůstává na plno otevřený při startu a potom začne teprve kmitat.Myslím jestli to blbě nechytá, jestli třeba nemusíš šlapat na plyn?Jinak bych do té úpravy šel asi taky.petulak píše:ventil, šroubkem přiškrcen, zbytek, šroubek na klapce. a, 3 roky klid.
 134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact
 134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact
 -byl
 -byl

 ...
  ... 





 
 
 ), funguje to, ale jak píšeš, jak je to studený a chci vyrazit, tak musím dát majzla při rozjezdu, jakoby spadnou otáčky. Přisuzoval bych to u mě tomu, že jsem vůbec nehýbal volnoběžným ventilem(šroubkem). Možná by to ještě chtělo doladit.
 ), funguje to, ale jak píšeš, jak je to studený a chci vyrazit, tak musím dát majzla při rozjezdu, jakoby spadnou otáčky. Přisuzoval bych to u mě tomu, že jsem vůbec nehýbal volnoběžným ventilem(šroubkem). Možná by to ještě chtělo doladit.


 ).No a pak ještě to padání otáček, taky je to o zvyku a dá se s tím normálně jezdit ale.Pokud se točí do 3tis tak je to bez problémů.Nad 3 tis ot. je tam určitý jakoby mezera v odezvě mezi uvolnění plynu a reakcí motoru na toto uvolnění.Prostě otáčky po uvolnění plynu nějakou 1-2 sekundy drží otáčky tam kde jsou než začnou padat.A to omezuje rychlost řazení když se chce člověk trochu projet, protože pokud během té 1-2 sekund člověk ještě sešlápne spojku a chce řadit, tak mají otáčky tendenci držet ještě déle a už párkrát se mi stalo že jsem to vzal přes zuby hlavně při točení 3ky a řazení 4. ve vysokých otáčkách.Takže na synchrony to není taky nic moc a já si na tu 4ku musím už dávat pozor když to hodně točím a řadit ju spíš pomaleji.A tohle všechno dle mé teorie přisuzuji pomalé odezvě volnoběžného ventilu.Protože když se přidá plyn tak je ventil otevřený na plno a po uvolnění a přechodu na volnoběh musí zase začít kmitat potřebnou frekvencí pokud se nepletu ne?Takže pokud bude ještě otevřený ve chvíli kdy už by měl kmitat nebo být zavřený, (teď nwm jak to má být, jestli se zavře a měl by začít kmitat a udržovat otáčky až klesnou a danou hranici, nebo hned kmitá jen třeba jinou ferkvencí nebo co nwm jak to ve Fordu (ne)vymysleli
 ).No a pak ještě to padání otáček, taky je to o zvyku a dá se s tím normálně jezdit ale.Pokud se točí do 3tis tak je to bez problémů.Nad 3 tis ot. je tam určitý jakoby mezera v odezvě mezi uvolnění plynu a reakcí motoru na toto uvolnění.Prostě otáčky po uvolnění plynu nějakou 1-2 sekundy drží otáčky tam kde jsou než začnou padat.A to omezuje rychlost řazení když se chce člověk trochu projet, protože pokud během té 1-2 sekund člověk ještě sešlápne spojku a chce řadit, tak mají otáčky tendenci držet ještě déle a už párkrát se mi stalo že jsem to vzal přes zuby hlavně při točení 3ky a řazení 4. ve vysokých otáčkách.Takže na synchrony to není taky nic moc a já si na tu 4ku musím už dávat pozor když to hodně točím a řadit ju spíš pomaleji.A tohle všechno dle mé teorie přisuzuji pomalé odezvě volnoběžného ventilu.Protože když se přidá plyn tak je ventil otevřený na plno a po uvolnění a přechodu na volnoběh musí zase začít kmitat potřebnou frekvencí pokud se nepletu ne?Takže pokud bude ještě otevřený ve chvíli kdy už by měl kmitat nebo být zavřený, (teď nwm jak to má být, jestli se zavře a měl by začít kmitat a udržovat otáčky až klesnou a danou hranici, nebo hned kmitá jen třeba jinou ferkvencí nebo co nwm jak to ve Fordu (ne)vymysleli  ) tak tam půjde víc vzduchu a otáčky se budou držet,pomaleji padat, nebo se dokonce v některých případech i zvyšovat.
 ) tak tam půjde víc vzduchu a otáčky se budou držet,pomaleji padat, nebo se dokonce v některých případech i zvyšovat. 134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact
 134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact
 -byl
 -byl

 Nedohánět to klapkou a podobně.,. Studený drží otáčky vždy o 200-300 výše díky obohacení směsi.
 Nedohánět to klapkou a podobně.,. Studený drží otáčky vždy o 200-300 výše díky obohacení směsi.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host