Problém s otáčkami
- Specík
- Nováček

- Příspěvky: 135
- Registrován: 03.12.2013 22:36
- Bydliště: Šumavsko
Re: Problém s otáčkami
Např FOFOII 2.0 mi to už nedělá
u FOFO1 1.6 to byl očistec 
Focus II 2.0 16V 107kw Titanium+
Mazda Tribute 2.3 110kw
Mazda Tribute 2.3 110kw
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
no u vsech FFI je to vlastnost...mohu potvrdit ze 9 z 10 tim vysenim trpej..a mondeo 3 taky...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Johny181
- Junior

- Příspěvky: 418
- Registrován: 07.12.2013 22:13
- Bydliště: Klobouky u Brna
Re: Problém s otáčkami
u Mk2 už je to řízeno bez ventilu přes klapku ne?
FOFO 1.5 110kw
134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
-byl
9let sloužil bez zaváhání

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
9let sloužil bez zaváhání
- Cimi
- Zkušený

- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: Problém s otáčkami
nemá mk2 už elektronickou jako diesely?
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

- Johny181
- Junior

- Příspěvky: 418
- Registrován: 07.12.2013 22:13
- Bydliště: Klobouky u Brna
Re: Problém s otáčkami
Právě já myslím že jo, elktronicky řízená klapka přes kterou se reguluje i volnoběh ale na 100% si nejsem jistej.
FOFO 1.5 110kw
134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
-byl
9let sloužil bez zaváhání

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
9let sloužil bez zaváhání
-
mobil-man
- Junior

- Příspěvky: 239
- Registrován: 07.05.2015 19:52
- Bydliště: Chrudimsko
Re: Problém s otáčkami
Ano, FFII benzín má elektronickou klapku a ta si řídí volnoběh. Žádný volnoběžný ventil se nekoná.
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006
-
onedrisek
- Nováček

- Příspěvky: 10
- Registrován: 22.11.2015 09:14
stupajuce otacky za jazdy pri zoslapnuti spojky 1.6 2002
Ahojte,
dnes mi cistil mechanik volnobezny ventil a skrtiacu klapku a menil sviecky.
Uz pri nastartovani mi vyskocia otazky pomaly ku 2800ot/min. Pred cistenim vzdy pri starte vyskocili do 2000ot/min.
Pri radeni rychlosti napr z dvojky na jednotku tak namiesto aby otacky klesali stupali pomaly az k 3000ot/min a strasne pomaly klesali do normalu.
Ked som dochadzal na krizovatku a podradoval z 3 na 2 tak mi tiez vyskocili otacky ku 3000ot/min a mal som pocit ze mi nejde tocit volantom strasne tazko ako bez serva.
Otacky neklesaju tak rychlo a pred cistenim, vsetko je take spomalene.
Som trochu na nervy z toho, inak 2 tyzdne dozadu mi menili cidlo rychlosti lebo mi skakala rucicka tachometra ale taketo problemy som nemal ako teraz.
Pri starte v pohode az na tie vysoke otacky, ale uz po rozjazde sa i zda ze tie otacky su vyssie ako predtym a potom som spozoroval ked som brzdil a podradoval na zastavenie ze otacky neklesali ale stupali a motor hucal a ja u som s autom pomaly stal a takto to vlastne robi stale
Az po tomto cisteni volnobezneho ventilu a skrtiacej klapky nastali tieto problemy.
Je to velky problem ist pripadne s takymto problemom na velke vzdialenosti napr 500km? kedto takto robi, ak by sa nedoslo na to co to moze byt ta prava pricina?
dakujem za rady
onedrisek
dnes mi cistil mechanik volnobezny ventil a skrtiacu klapku a menil sviecky.
Uz pri nastartovani mi vyskocia otazky pomaly ku 2800ot/min. Pred cistenim vzdy pri starte vyskocili do 2000ot/min.
Pri radeni rychlosti napr z dvojky na jednotku tak namiesto aby otacky klesali stupali pomaly az k 3000ot/min a strasne pomaly klesali do normalu.
Ked som dochadzal na krizovatku a podradoval z 3 na 2 tak mi tiez vyskocili otacky ku 3000ot/min a mal som pocit ze mi nejde tocit volantom strasne tazko ako bez serva.
Otacky neklesaju tak rychlo a pred cistenim, vsetko je take spomalene.
Som trochu na nervy z toho, inak 2 tyzdne dozadu mi menili cidlo rychlosti lebo mi skakala rucicka tachometra ale taketo problemy som nemal ako teraz.
Pri starte v pohode az na tie vysoke otacky, ale uz po rozjazde sa i zda ze tie otacky su vyssie ako predtym a potom som spozoroval ked som brzdil a podradoval na zastavenie ze otacky neklesali ale stupali a motor hucal a ja u som s autom pomaly stal a takto to vlastne robi stale
Az po tomto cisteni volnobezneho ventilu a skrtiacej klapky nastali tieto problemy.
Je to velky problem ist pripadne s takymto problemom na velke vzdialenosti napr 500km? kedto takto robi, ak by sa nedoslo na to co to moze byt ta prava pricina?
dakujem za rady
onedrisek
Naposledy upravil(a) onedrisek dne 12.12.2015 10:42, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus 1.6 / 74kw / 3/2002
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5659
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: stupajuce otacky za jazdy radenie rychlosti zetec 1.6 2002
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
onedrisek
- Nováček

- Příspěvky: 10
- Registrován: 22.11.2015 09:14
Re: stupajuce otacky za jazdy radenie rychlosti zetec 1.6 2002
bol som este teraz auto prevetrat nez to zaveziem mechanikovi a ako na poruchy auta somn spozoroval nasledovne.
1 / nastartovanie na prvy sup - oatcky vyskocili na 2100 rpm
2 / vyjazd v pohode pomale rozbiehanie zaradenie 1 potom 2 a pri dochadzani ku krizovatke na 2-ke otacky OK ale ako som stlacil na spojku otacky stupali pomaly az 3000rpm, klesat neklesali az som dupol na brzdu v momente klesli do normalu.
3 / pri jazde mimo pri rychlosti 4 alebo 5 v pohode otacky som tazko nieco spozoroval aj ked som vyhodil rychlost do neutralu v pohode utacky kleslai myslim ako mali.
4 / vzdy pri stlaceni spojky za jazdy otacky stupali alebo sa drzali a neklesali, az po preradeni rychlosti boli ako mali.
5 / pri dochadzani na parkovisko na dvojke a preradovani na 1-tku otacky stupali zase velmi vysoko a to som siel pomaly ako slimak pri hladani volneho miesta.
6 / Cim mensia rychlost tym je ten problem vacsi a otacky stupaju rapidne.
Otazka, nemali by otacky klesat ked zoslapnem spojkupri akejkolvek rychlosti?
U mna sa to nedeje
Vsetko zacalo pri vycisteni volnobezneho ventilu a skrtiacej klapky. lebo bol problem zo startovanim tak mi to mechanik vycistil a vznikol opacny efekt otacky stupaju do vysin.
1 / nastartovanie na prvy sup - oatcky vyskocili na 2100 rpm
2 / vyjazd v pohode pomale rozbiehanie zaradenie 1 potom 2 a pri dochadzani ku krizovatke na 2-ke otacky OK ale ako som stlacil na spojku otacky stupali pomaly az 3000rpm, klesat neklesali az som dupol na brzdu v momente klesli do normalu.
3 / pri jazde mimo pri rychlosti 4 alebo 5 v pohode otacky som tazko nieco spozoroval aj ked som vyhodil rychlost do neutralu v pohode utacky kleslai myslim ako mali.
4 / vzdy pri stlaceni spojky za jazdy otacky stupali alebo sa drzali a neklesali, az po preradeni rychlosti boli ako mali.
5 / pri dochadzani na parkovisko na dvojke a preradovani na 1-tku otacky stupali zase velmi vysoko a to som siel pomaly ako slimak pri hladani volneho miesta.
6 / Cim mensia rychlost tym je ten problem vacsi a otacky stupaju rapidne.
Otazka, nemali by otacky klesat ked zoslapnem spojkupri akejkolvek rychlosti?
U mna sa to nedeje
Vsetko zacalo pri vycisteni volnobezneho ventilu a skrtiacej klapky. lebo bol problem zo startovanim tak mi to mechanik vycistil a vznikol opacny efekt otacky stupaju do vysin.
Ford Focus 1.6 / 74kw / 3/2002
- lucky.jack
- Test driver

- Příspěvky: 8464
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: stupajuce otacky za jazdy pri zoslapnuti spojky 1.6 2002
Sloučení 
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
onedrisek
- Nováček

- Příspěvky: 10
- Registrován: 22.11.2015 09:14
Re: Problém s otáčkami
Ale tento pripad plati skor pre tie problemy co maju probelmy s otackami pri starte, ze nemozu nastartovat alebo aj tych ako mna ze otacky pri preradovani za jazdy otacky neklesaju naopak stupaju pri zoslapnutej spojkepetulak píše:Když ho máš vyndaný,tak na té straně,kam zasunuješ svorkovnici s elektr. je uprostřed malá záslepka. Zalepená kytem, tu odstran,--odloupni--, pod ní je šroubek. Zašroubováním posouváš ve vnitř plunžr, a tím zmenšuješ mezeru mezi komorami vzduchu. Chce to dělat za běhu motoru. Musíš tam zalomit ruku s malým šroubováškem a s citem povolo. nebo utahovat. Tím dosáhneš ty otáčky. Mě se to povedlo.
Ford Focus 1.6 / 74kw / 3/2002
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5659
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problém s otáčkami
platí, pro oboje.
ten,"sajrajt" jste z klapky umyli,= tak,ti klapka už netěsní.
přitáhni šroubek na ventilu.
holt,laborace.

ten,"sajrajt" jste z klapky umyli,= tak,ti klapka už netěsní.
přitáhni šroubek na ventilu.
holt,laborace.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
..ale neni to chyba..je to vlastnost!
..a pritom staci ucpat volnobeznej kanal tak aby tam sel dostatek vzduchu na max 1100 ot(pro sitic) a je klid...se divim ze vas to resit porad bavi...mne by to nebavilo ja mam auto na jezdeni a ne na soustavne hrabani se v nem....
ale jak rikam-to je vlastnost tehle aut ...to neni chyba ..tak to urcite ten vecne zhulenej inzenyr ve fordu takhle planoval..
..a reseni je max jednoduche....
ale jak rikam-to je vlastnost tehle aut ...to neni chyba ..tak to urcite ten vecne zhulenej inzenyr ve fordu takhle planoval..
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
onedrisek
- Nováček

- Příspěvky: 10
- Registrován: 22.11.2015 09:14
Re: Problém s otáčkami
po neustavnom citani prispevkov okolo otaciek, a vasich nazorov tak to nebude asi problem tych hadic a netesnosti (snad) ked predtym vsetko fungovalo.petulak píše:platí, pro oboje.
ten,"sajrajt" jste z klapky umyli,= tak,ti klapka už netěsní.
přitáhni šroubek na ventilu.
holt,laborace.![]()
Mne sa zda aj po tom precisteni ventilu, klapky a vymene sviecok nastartuje auto okamzite ale otacky vyskocia vyrazne vyssie ako pred cistenim.
Otazka este je ci je bezpecne s tymto jazdit ak by to nebolo opravene alebo lepsie povedane vyladene.
diky
Ford Focus 1.6 / 74kw / 3/2002
- lucky.jack
- Test driver

- Příspěvky: 8464
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Problém s otáčkami
Není potřeba nějak nastavit klapku po demontáži?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

