Signalizace probíhající regenerace DPF
-
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 08.02.2013 22:27
- Bydliště: Praha
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Také se hlásím na test - Praha,najeto 160t Dpf zatím funguje jak má.
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
- forstik
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 01.11.2013 16:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Chtěl bych se zeptat majitelů 100kW "dvoulitrů" zda jim při regeneraci DPF běží sahara ???
Mě osobně ani ťuk, regeneraci poznám jen při aktuální volnoběžné spotřebě, místo 0,5l/100km je to tak 0,8 - 0,9l/100km.
Díky
Mě osobně ani ťuk, regeneraci poznám jen při aktuální volnoběžné spotřebě, místo 0,5l/100km je to tak 0,8 - 0,9l/100km.
Díky
Ford Focus II kombi 2008 ghia/titanium 2.0 tdci 100kw - xenon - black met. - bylo
Ford Focus Mk4 Active - 1.5 Ecoblue 88kW
Ford Focus Mk4 Active - 1.5 Ecoblue 88kW
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5343
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
- forstik
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 01.11.2013 16:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Stanley - mohl bys to prosím při další regeneraci odpozorovat a dát mi potom vědět???
díky
díky
Ford Focus II kombi 2008 ghia/titanium 2.0 tdci 100kw - xenon - black met. - bylo
Ford Focus Mk4 Active - 1.5 Ecoblue 88kW
Ford Focus Mk4 Active - 1.5 Ecoblue 88kW
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Čaute, som laik, takže by som tiež ocenil niečo, aby som vedel, že práve prebieha regenerácia DPF, čo je také najlepšie nainštalovať do auta, aby som vedel, že teraz nemám motor vypínať??
Pretože mám teraz problémy so samotným DPF a absolútne som nemal potuchu, kedy prebieha a kedy neprebieha regenerácia... Niekedy po odstavení tam 5 minút ešte hučal nejaký ventilátor alebo čo to bolo, niekedy som prešiel po diaľnici 100 km a tiež to robilo a niekedy som tiež prešiel po diaľnici 100 km a vypol som a všetko sa pekne vyplo, nič tam už nehučalo...
Ďakujem
Pretože mám teraz problémy so samotným DPF a absolútne som nemal potuchu, kedy prebieha a kedy neprebieha regenerácia... Niekedy po odstavení tam 5 minút ešte hučal nejaký ventilátor alebo čo to bolo, niekedy som prešiel po diaľnici 100 km a tiež to robilo a niekedy som tiež prešiel po diaľnici 100 km a vypol som a všetko sa pekne vyplo, nič tam už nehučalo...
Ďakujem
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 03.02.2011 20:12
- Bydliště: Praha 5
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Ahoj klucí
Nenašli jste nějaký zpusob jak signalizovat probíhající regeneraci?
Díky Miloš
Nenašli jste nějaký zpusob jak signalizovat probíhající regeneraci?
Díky Miloš
Ford Focus II combi 11/2007, 1.6 TDCI 80 kW, průměr 5,3 l/100Km
- forstik
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 01.11.2013 16:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
No, za mě - poznám to jen na volnobeh, aktualni spotreba je misto 0.5l tak 0.7l - 0.9l/100km a zdola praská filtr, vysledek vyšší teploty.
Větrák neběží, ale asi to tak ty 2.0l mají....nevím, nikdo se tu na to s dvoulitrem moc nevyjádřil.
Za jízdy pri menších otáčkách začínající regeneraci poznám podle menšího škubnuti, náhlá ztráta výkonu, ale opravdu moment, pak jde jak má.
Při vyssich točkách to ani nepoznám...
Tak asi tak....
Větrák neběží, ale asi to tak ty 2.0l mají....nevím, nikdo se tu na to s dvoulitrem moc nevyjádřil.
Za jízdy pri menších otáčkách začínající regeneraci poznám podle menšího škubnuti, náhlá ztráta výkonu, ale opravdu moment, pak jde jak má.
Při vyssich točkách to ani nepoznám...
Tak asi tak....
Ford Focus II kombi 2008 ghia/titanium 2.0 tdci 100kw - xenon - black met. - bylo
Ford Focus Mk4 Active - 1.5 Ecoblue 88kW
Ford Focus Mk4 Active - 1.5 Ecoblue 88kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Tak jsem se dokopal k tomu, abych dal indikátoru probíhající regen. nějakou finalnější podobu. Při tom jsem byl nucen nějak ocejchovat stupnici a s "pomocí" Androidu jsem došel k "přesnějším" hodnotám (pokud mám měřák v toleranci):
350°C = 2,25V
400°C = 1,64V
450°C = 1,12V
500°C = 0,8V
550°C = 0,6V
měřeno na teplotním čidle DPF - mám napojeno až do "podpalubí". pokud to někomu k něčemu bude...
350°C = 2,25V
400°C = 1,64V
450°C = 1,12V
500°C = 0,8V
550°C = 0,6V
měřeno na teplotním čidle DPF - mám napojeno až do "podpalubí". pokud to někomu k něčemu bude...
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
- forstik
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 01.11.2013 16:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Tedy-kloubouk dolů, nevypadá to na těch budikach moc hezky, ale co se funkčnosti týče tak dávám 1.
Situovat to někam jinam, třeba pod ovládání klimy, mezi vyhrivani oken, tak to můžeš prodávat
Sakra proč když je to tak jednoduchý, proč to někam nedávají rovnou z výroby
Super !!
Situovat to někam jinam, třeba pod ovládání klimy, mezi vyhrivani oken, tak to můžeš prodávat
Sakra proč když je to tak jednoduchý, proč to někam nedávají rovnou z výroby
Super !!
Ford Focus II kombi 2008 ghia/titanium 2.0 tdci 100kw - xenon - black met. - bylo
Ford Focus Mk4 Active - 1.5 Ecoblue 88kW
Ford Focus Mk4 Active - 1.5 Ecoblue 88kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Ono když to není zrovna v zorném poli, tak si toho ani nevšimneš a regen. probíhá... Ještě jsem uvažoval o nějakém pípnutí, když to překročí konkrétní hranici tepl. ... to by ale zase nebylo tak jednoduché, .. a možná bylo - přemýšlím o tom...
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12944
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
za funkcionalitu. Za dizajn ti nedam hodnotenie (sice to nie je nejako pekne, ale vacsie prasaciny som videl).
Ako mas vyriesenu elektroniku za tym? Beries udaje z RJ cez OBD protokol, alebo inak? Ako ich dalej spracovavas?
Ako mas vyriesenu elektroniku za tym? Beries udaje z RJ cez OBD protokol, alebo inak? Ako ich dalej spracovavas?
-
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Jednoduše jsem se připojil na konektory u čidel, štrachat se u ŘJ je problematičtější.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12944
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Potom len A/D prevodnik a vysvecujes diody?
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
pred rokmi ledkovy system poriesili nap. rumunski súdruhovia pezotovi tu:
http://www.phones-direct.ro/public/faps ... ex-uk.html
(daju sa tam rozkliknut zaujimave veci)
pre mna to ma viac nedostatkov - za pomerne vela roboty
dostanem prilis malo informacii - prilis hruba indikacia teploty,
pri regene mimo mesta nevadi, ale v meste podla teploty a jej vyvoja
je mozne zasahovat tak aby teplota prilis neklesla...
okrem merania teploty je dolezita informacia - vzdialenost od poslednej regeneracie
co je dolezita hodnota pre informovanie o kondicii systemu filtra a sucasne
mi umoznuje pomerne presne ocakavat nastup regeny ...atd...
http://www.phones-direct.ro/public/faps ... ex-uk.html
(daju sa tam rozkliknut zaujimave veci)
pre mna to ma viac nedostatkov - za pomerne vela roboty
dostanem prilis malo informacii - prilis hruba indikacia teploty,
pri regene mimo mesta nevadi, ale v meste podla teploty a jej vyvoja
je mozne zasahovat tak aby teplota prilis neklesla...
okrem merania teploty je dolezita informacia - vzdialenost od poslednej regeneracie
co je dolezita hodnota pre informovanie o kondicii systemu filtra a sucasne
mi umoznuje pomerne presne ocakavat nastup regeny ...atd...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
-
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Je to pouze analog. řešení = na teplotu 4 komparátory (nastavitelné).. Nechtěl jsem to řešit nějak složitě (mikrochip). Samozřejmě Android je ve všem výhodnější (podrobnější a víc info), ale připojuj se pokaždé, když vlezeš do auta a všichni ostatní jsou "nedočkaví, proč se už nejede..." .
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů