chcípl motor za jízdy

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
bronis32
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: ČR-Vsetín

chcípl motor za jízdy

Příspěvek od bronis32 » 03.09.2007 23:11

Dnes mě při dobržďování chcípl motor a nevím proč nejdříve se rožla kontrolka baterky a pok čerpadla po opětovnám nastartování nešel tachometr a asi po 500 metrech to zdechlo opět na kruháči ale zase sám chytl po dalších asi 300m se rozjel tachometr a zatím jede normálně ale mám z toho docela lufty co bude následovat nevíte prosím co s tím může být???jedná se o motor 1.8 16v 85kw benzín
Naposledy upravil(a) bronis32 dne 03.09.2007 23:20, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 03.09.2007 23:17

Tezko ti nekdo odpovi, kdyz nevi, o jaky motor se to vlastne jedna. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
canndale
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1573
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Příspěvek od canndale » 04.09.2007 09:19

Dnes sa mi stal taky isty problem, dobrzdoval som slusne na krizovatku, potom isli otacku cca pod 600 (samozrejme od 2000 nizzsie som mal vyradenu rychlost) a rozsvietila sa ziarovka baterie.. potom som sa rozbehol a pri dalsom brzdeni mi motor urobil haluzu, ze isiel na 700 otacok, potom stupol na 1000 (v priebehu sekundy asi raz) a toto spravil 4x a potom uplne chcipol... nemate s tym niekto skusenost?
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 04.09.2007 09:23

tom moze byt celá kopa veci.... :idea:
zaneseny volnobezny ventil,opotrebene sviecky,zaneseny palivovy filter,natankované nekvalitne pohonne hmoty atd,atd :idea:

Uživatelský avatar
canndale
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1573
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Příspěvek od canndale » 04.09.2007 10:29

Oki skusim to hodit na nekvalitne palivo, tankovat nieco lepsie a pozorovat... zatial sa to stalo len raz tak dufam ze sa to nestane pravidlom
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW

Uživatelský avatar
maki
Nováček
Nováček
Příspěvky: 192
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od maki » 04.09.2007 11:28

Ten samý problém, dojíždění na semafor, chcípnutí, svícení kontrolky baterie. Nastartování a pohoda. Uvidíme jestli se to bude opakovat....

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od silverwolf » 04.09.2007 11:44

Taky byste mohli každý napsat, u jaké pumpy jste naposled tankovali. Třeba by z toho něco vylezlo :wink:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
canndale
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1573
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Příspěvek od canndale » 04.09.2007 12:20

silverwolf píše:Taky byste mohli každý napsat, u jaké pumpy jste naposled tankovali. Třeba by z toho něco vylezlo :wink:
Naposledy Jet, predtym Esso.. ale vzdy na nich tankujem, zatial som problem nemal... mozno smo tahal zo dna nadrze :)))
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW

Uživatelský avatar
StreetPro
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pha/CL/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od StreetPro » 04.09.2007 12:30

u jinych znacek tohle dela vaha vzduchu-diagnostika, vycistit-vymenit (litani otacek az do chcipnuti) na odchodu, pripadne zakarbonovany volnobezny ventil-vycistit, klidne preventivne (obcasne chcipnuti po prudkem vyrazeni do neutralu)
525dT&M3,0 ... když mě mamka nechá, můžu lítat v 03Fíkus1,6Obrázek

Uživatelský avatar
bronis32
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: ČR-Vsetín

Příspěvek od bronis32 » 04.09.2007 12:52

na posledy jsem tankoval 2x plnou nádrž benzínu shell V-power ta první byla v poho z té druhé je vyjetá asi půlkla a nastal tento problém že to prostě sprotě zdechne :? ale jelikož blbne i tachometr tak si myslím že benzínem by to být nemuselo... snad...

Radek 1.8 16V
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2651
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Radek 1.8 16V » 04.09.2007 13:26

Jestli ti blbne tachometr a chcípe na neutral, tak by to mělo být špatný čidlo (tachometru). http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... sc&start=0
Ford Focus 1.8i 16V Combi, r.v.00, Smoke Stone
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
UcuLeLembo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1646
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UcuLeLembo » 04.09.2007 13:30

Taky jsem měl tyhle problémy a od té doby co auto rozmazluji V-Powerem tak mám klid,třeba to pomůže i vám.
Mimochodem,jednou jsem z nouze načerpal za 300 u Benziny abych dojel domu a problém nastal pár km za benzínou.Takže nic než V-Power do toho už neleju :wink:
Obrázek
bylo fofo 1,8i 115k,r.v.99,5-dv.hb
je Kia Ceeď 1,4 cvvt

Uživatelský avatar
callete
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kladno

Příspěvek od callete » 04.09.2007 14:15

Mě to dělalo něco podobného a bylo to čidlo tachometru ono dává signál i do řídíci jednotky, když nešel tak to mělo tendenci chcípat při dobržďováni nebo řazení.

Uživatelský avatar
maki
Nováček
Nováček
Příspěvky: 192
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od maki » 04.09.2007 15:47

Kde se to čidlo tachometru nalézá, jde to vyměnit i doma nějakým jednoduchým způsobem nebo raději do servisu, jaká je cena?

Uživatelský avatar
E-man
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od E-man » 04.09.2007 16:07

Maki: čidlo seženeš ve Fordu tak za 1.200,-Kč.
Výměna by měla být legrace, ale u mě to tak nebylo.
Po snaze ho vytáhnout se rozpadnulo na půl a nastal problém.
Vrtačka to spravila:) Po výměně bez problémů...
Nejsem bohužel mechanik, naštěstí mám dobrého osobního strážce, ale co si vzpomínám, najdeš ho ve spodní části motoru cca před řidičem. Blízko něj by měl být konektor zpátečky.
Foto čidla najdeš ve starším fóru.
Zadej ukazatel rychlosti a máš to.
Ať šlape.
:P

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti