 
 To jen tak naokraj.

 
 








pri studem startu je vstrikovano 4x tolik paliva a 75% konci zkondenzovane na povrchu valce, kde redi olejovou napln a spolu s olejem je stazeno do motoru.jarod72pm píše:Ta kondenzace paliva které je navíc vysoce těkavé(benzín) je sice zajímavá myšlenka ale asi nereálná.Pochybuji že se při nastartování kdy už prakticky vše po pát vteřinách se začíná vytěsňovat a lícovat bude se strácet palivo kudy? Snad né přes pístní kroužky nebo před vstřikovači.Takové auto je zralé na generálku.



Hele, to je divny i mne. Kazdopadne mne v benzinu vzdy fungovalvita_k píše:Ne, spíš pozastavení nad tím, že fordi olej funguje ve všech motorech od Forda bez rozdílu typu paliva a generace.
Uznávám úplně zbytečný příspěvek


 
   
   
  
  
   
  
  

 ,jezdím teĎ na A3 ale budu tam dávat A5 a už mi bylo vyhrožováno že ten motor zničím ,co teĎ ?
  ,jezdím teĎ na A3 ale budu tam dávat A5 a už mi bylo vyhrožováno že ten motor zničím ,co teĎ ? 

petulak píše:už, bude konec?? tohoto vlákna??


žena, tady peče, a to je samý máslo,olej,atd.
až, mě přijde dát ochutnat, tak jí snad řeknu, že na 5w-60, by to chutnalo líp.

je, to sice OT. ale sranda musí být.
 
   
   
  
   
   
  
   
   
  
   
  
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti