Při dálkových nesvítí potkávací světla
- lolokec
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 01.02.2012 00:09
Při dálkových nesvítí potkávací světla
Ahoj, mám problém u vozu Ford Focus Combi 1.6 1999. Při zapnutí dálkových světel se mi vypnou potkávací světla. Když použiji světelnou houkačku (přidržím páčku, ale nesepnu) tak svítí potkávací i dálková současně tak jak by měla i při sepnutí. V čem může být problém? Díky za radu.
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1685
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Při dálkových nesvítí potkávací světla
Do r.v. cca 9/2001 měly Focusy světlomety standartně osazené žárovkami H4. Takže z principu svítí vždy jen jedno vlákno. Pokud někdo měnil za světla po FL (dvouparabolová), pak neupravil kabeláž tak, jak to má být.
U páčky pro přepínání světel je třeba překlenout kouskem kabelu pozici č.8 a č.9. To z důvodu aby nám při přepnuti na dálková světla svítila zároveň i potkávací.
U páčky pro přepínání světel je třeba překlenout kouskem kabelu pozici č.8 a č.9. To z důvodu aby nám při přepnuti na dálková světla svítila zároveň i potkávací.
- jirkaj
- Člen klubu
- Příspěvky: 865
- Registrován: 28.04.2013 20:47
- Bydliště: Vsetín
Re: Při dálkových nesvítí potkávací světla
Já bych řekl, že je to takv pořádku:
Osvětlení vozidel
§ 32
(1) Motorové vozidlo musí mít za jízdy rozsvícena obrysová světla a potkávací světla nebo světla pro denní svícení, pokud je jimi vybaveno podle zvláštního právního předpisu2). Tramvaj musí mít rozsvícena potkávací světla nebo světla pro denní svícení.
(2) Vozidlo musí mít za jízdy při snížené viditelnosti rozsvícena obrysová a potkávací nebo dálková světla, pokud je jimi vybaveno podle zvláštního právního předpisu2).
obrysová musí svítit vždy (mimo denní svícení) a s nima buď potkávací a nebo dálková
obrysová + potkávací
obrysová + dálková
denní svícení
ale schválně se ještě podívám, jak mi to svítí
Osvětlení vozidel
§ 32
(1) Motorové vozidlo musí mít za jízdy rozsvícena obrysová světla a potkávací světla nebo světla pro denní svícení, pokud je jimi vybaveno podle zvláštního právního předpisu2). Tramvaj musí mít rozsvícena potkávací světla nebo světla pro denní svícení.
(2) Vozidlo musí mít za jízdy při snížené viditelnosti rozsvícena obrysová a potkávací nebo dálková světla, pokud je jimi vybaveno podle zvláštního právního předpisu2).
obrysová musí svítit vždy (mimo denní svícení) a s nima buď potkávací a nebo dálková
obrysová + potkávací
obrysová + dálková
denní svícení
ale schválně se ještě podívám, jak mi to svítí

- lolokec
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 01.02.2012 00:09
Re: Při dálkových nesvítí potkávací světla
Jsou tam original světla před FL. Tzn. H4. Když problikávám, tak svítí obě vlákna. Když rožnu dálku, tak jen jedno. Vidím pak do dálky, ale 3 metry před sebou mám tmu. Proto se divím a ptám. Já jsem zvyklej na H7+H1. Tam je to jasny. 

- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při dálkových nesvítí potkávací světla
U H4 sviti vzdy jen jedno vlakno, jinak by hrozilo poskozeni plastove paraboly teplem.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1685
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Při dálkových nesvítí potkávací světla
Pokud máš H4, tak to funguje tak jak má. U H4 nemohou dlouhodobě svítit obě vlákna.
Jemar píše:Do r.v. cca 9/2001 měly Focusy světlomety standartně osazené žárovkami H4. Takže z principu svítí vždy jen jedno vlákno.
- lolokec
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 01.02.2012 00:09
Re: Při dálkových nesvítí potkávací světla
Děkuji za objasnění a za rychlé odpovědi. 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host