Příspěvek
od ballu » 08.05.2019 12:57
Nejsem proti vývoji nových motorů, ale proti tomu, jakým způsobem jsou zadaný papírové hodnoty co musí splňovat. Vše, i motory musí projít určitým vývojem, a ten dnešní, jak se říká, je jen od prkna. Hlavní slovo má PC, a konstruktér, který tam zadává různé varianty, až něco vyplivne. Na nějaké testy v závodních motorech , to je hudba minulosti. Zatím nevím o žádné oturbované babetě v závoďáku. Ten motor by se tam rozpadl již na volnoběh, než by se zahřál na pracovní teplotu.
Spíše budoucnost vidím v klasické atmosféře v obsahu dle max. váhy vozů, využitím nejnovějších poznatků třeba v časování rozvodů, ale ne tlakem oleje, ale jemné ladění elektromotorkem. Zapalovací soustava s čidly pro každý válec zvlášť. To samé i mazání přes elektročerpadlo, kdy tlak bude stejný, nebude závislý na otáčkách motoru. Ikdyž nemám rád automaty, tak v tomto případě ano, posazený do optimálního naladění motoru.......atd.
Jde to, ale toto není na pořadu dne, ani v zájmu automobilek, musí přeci výrábět "spotřebák" a ne držáky a to dle taktovky ekoteroristů Bruselu.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V