Vyčtené chyby z diagnostiky

Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 16989
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 15.05.2019 23:15

B0050 v IPC? ts ts tss
smaz je, budou to nejake starsi zaznamy (predpokladam, ze kontrolka airbagu nesviti)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Adow
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5942
Registrován: 20.05.2011 09:52
Bydliště: Kousek od Brna

Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Adow » 16.05.2019 08:50

Já mám to stejné - psal jsi, že je to upraveným FW v Conversech. Smazat to nejde, vždy se to objeví znovu. Tak jestli to v tomto případě není stejné..

Uživatelský avatar
321910336
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 902
Registrován: 21.01.2012 00:10
Bydliště: Přerov

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od 321910336 » 16.05.2019 15:41

V posledních dnech mě trápí tyto chybové hlášky:
U0001
P1260
U0140
U1900
U2012
U2510

Možná je jich víc, už jsem je jednou mazal a nepamatuju si, které tam byly.
Poprvé byl problém, když jsem nabral LPG u jedné benzínky v úplném zapadákově a asi 200 m po odjezdu vyskočila hláška acceleration reduced a auto skoro nezrychlovalo. Protože mi z auta tak různě odpadávají věci a unikají kapaliny, tak jsem zastavil, všechno zkontroloval, všechno OK. Další podezření padlo na šmejdké LPG. Po nastartování všechno OK a po pár kilometrech se začali propadat ručičky, třeba o 10 km/h a zase zpátky. Za chvilku hláška engine system fault a žlutá kontrolka motoru. Po vypnutí a zapnutí motoru opět OK, zůstala svítit jen kontrolka motoru a na benzín jsem dojel domů.
Vymazal jsem chybové hlášky, podle internetu chyba komunikace, tak jsem myslel, že někam zatekla voda, když už druhý den v kuse prší. Další den jsem bez problému dojel do práce a cestou zpátky zase engine system fault. Po restartu OK.
Včera cesta tam i zpět v pohodě, ale večer jsem jel do Olomouce, nabral jsem LPG a po asi 500m na kruháči zase fail, bez reakce na plyn a palubovka jak vánoční stromeček. Takže vypnout-zapnout a cesta zpátky zase v pohodě a vyčtené chyby viz výše.
Podle mě to s LPG nesouvisí, spíš s opakovaným startem zahřátého auta. Projel jsem fórum a nejvíc mi to sedí na špatné budíky, může to být něco jiného než do nich začnu hrabat?
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 16989
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 16.05.2019 22:06

U0001 je signal na budiky
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
321910336
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 902
Registrován: 21.01.2012 00:10
Bydliště: Přerov

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od 321910336 » 19.05.2019 19:18

Tak to byly asi opravdu budíky. V pátek zase nešly a naskočily po úderu do palubovky. Po přepájení konektoru se zatím problém neobjevil, jen se mi nedaří nastavit ručičku rychloměru.
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

Maslik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 22.05.2016 16:36

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Maslik » 24.05.2019 21:22

B0050 smazat nejde. Stále se objevuje. Jinak, jak jsem psal, nezaregistroval jsem nic, co by bylo při jízdě (před jízdou či po jízdě) špatně. Takže se bude jednat asi o chybu po přehráním FW v Converse.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 16989
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 25.05.2019 08:21

B0050 pokud mas neoriginalni fw v IPC, tak to byt muze ... ale o neoriginalnim fw jsi nepsal
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
jarod72pm
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 2209
Registrován: 18.05.2012 21:51
Bydliště: Otrokovice

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od jarod72pm » 09.06.2019 15:15

Trápí mě asi půl roku vyskakující chyby. (po smazání chvilku OK ale pak se projeví znova) Auto jede vcelku dobře ale sem tam jako by ztrácelo dynamiku při přidání plynu ,takové přidušené na chvilku ,ale pak zase chvilku jede a táhne normálně. Rozvody před 7 lety a najeto od nich 40000km měněny i variátory (kola VCT)
výpis diagnostiky + info :
===PCM DTC P000B-E1===
Kód: P000B - Pomalá odezva polohy výfukového vačkového hřídele (B) řada 1

Dodatečný příznak závady:
- Signál je nad maximální hodnotu

Stav:
- DTC přítomno v okamžiku požadavku
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru zapnutá

Jednotka: Řídící jednotka motoru

Detail kódu závady

Pomalá odezva polohy výfukového vačkového hřídele (B) řada 1

Toto DTC může být způsobeno :

Neopravitelný vačkový hřídel výfuku OCV

Vyměňte OCV vačkového hřídele výfuku.

Po výměně OCV vačkového hřídele vymažte DTC a proveďte příslušný test VCT, abyste se ujistili, že byla závada odstraněna.

Nesprávné časování vačkové hřídele

Podezření na element VCT výfuku

Pokud je tento DTC přítomný, činnost VCT bude znemožněna.

===END PCM DTC P000B-E1===

===PCM DTC P0691-62===
Kód: P0691 - Nízká hodnota řídicího obvodu ventilátoru 1

Dodatečný příznak závady:
- Signál je pod minimální hodnotu

Stav:
- DTC přítomno v okamžiku požadavku
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá

Jednotka: Řídící jednotka motoru

Detail kódu závady

Nízká hodnota řídicího obvodu ventilátoru 1

Toto DTC může být způsobeno :

Přerušený nebo uzemněný obvod.

===END PCM DTC P0691-62===

===PCM DTC P0300-A0===
Kód: P0300 - Detekováno nahodilé vynechávání

Stav:
- Uložené DTC - v okamžiku požadavku se nevyskytují
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru zapnutá

Jednotka: Řídící jednotka motoru

Detail kódu závady

Detekováno nahodilé vynechávání

Toto DTC může být způsobeno :

Systém zapalování

Palivový systém

Kontrolka rezervní zásoby paliva

Ucpané, zkroucené a zmačknuté palivové vedení

Palivo znečištěno

Chybné seřízení/poškození CKP senzoru 36 -1 ozubení kola.

===END PCM DTC P0300-A0===

===OBDII DTC P000B-C===
Kód: P000B - Pomalá odezva polohy výfukového vačkového hřídele (B) řada 1

Stav:
- Potvrzení - chyba je potvrzena

Jednotka: Diagnostika vozidla OBD II

Detail kódu závady

Pomalá odezva polohy výfukového vačkového hřídele (B) řada 1

Toto DTC může být způsobeno :

Neopravitelný vačkový hřídel výfuku OCV

Vyměňte OCV vačkového hřídele výfuku.

Po výměně OCV vačkového hřídele vymažte DTC a proveďte příslušný test VCT, abyste se ujistili, že byla závada odstraněna.

Nesprávné časování vačkové hřídele

Podezření na element VCT výfuku

Pokud je tento DTC přítomný, činnost VCT bude znemožněna.

===END OBDII DTC P000B-C===

===ABS DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby

Jednotka: Antiblokovací brzdový systém

===END ABS DTC Žádný===

===IC DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby

Jednotka: Přístrojová deska

===END IC DTC Žádný===

===RCM DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby

Jednotka: Řídící jednotka airbagů

===END RCM DTC Žádný===

===PAM DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby

Jednotka: Řídící jednotka parkovacího asistenta

===END PAM DTC Žádný===

===ACM DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby

Jednotka: Řídící jednotka audio systému

===END ACM DTC Žádný===

===GEM DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby

Jednotka: Řídící jednotka komfortu

===END GEM DTC Žádný===

Co je na autě nového (funkčnost ověřena na druhém vozidle) svíčky,zapalovací kabely,zapalovací cívka. Solenoid vačky výfuku.Škrtící klapka.Váha vzduchu.

Setkal se s tím už někdo? Kde hledat? Nebo slepě měnit postupně vše kde může být chyba? díky za info... To auto mám rád protože pracuje dobře jen občas má nějakou bolístku a tak mu chci dopřát apoň trochu slušný servis :nixw:
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi S
Trend Plus

Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i

Uživatelský avatar
hihi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 846
Registrován: 02.02.2008 04:18

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od hihi » 20.06.2019 00:32

Kamrád má Cmaxe s 1,6 80kW 2010 (cdpf).
Má tyto chyby: p0299, p1102, p1402, p2458
Má těsně po čištění dpf. Měl mj. uklepaný konektory k tlakovým čidlům (možná problém montáže).

Já odhaduji, že je třeba vyčistit egr a trubky od něj do sání (1402). Skouknout komplet sání, jestli někde není díra (0299). Vyčistit MAF (1102). Myslím, že motor nemá dost vzduchu a tak ani nemůže proběhnout regenerace (2458) a i turbo pak háže chybu (0299).

Tušíte někdo, kde má původ tahle čtveřice chyb?

Edit: Tady. Upadlé sání... Vyndal jsem trubku, která je vevnitř hadice a dělá pevný základ pro sponu, co je na fotce uprostřed. Netuším, proč se to, co teď po "opravě" chybí, nedá sehnat samotné. No, uříznu kus hadice vhodného průměru na turbo, nacpu do hadice na obrázku, kam vrátím tu kovovou trubku a bude opraveno.
Přílohy
IMG_20190620_180847.jpg
FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
MajklHe
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 796
Registrován: 16.05.2015 19:37
Bydliště: Humenné SR

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od MajklHe » 10.08.2019 17:55

Čaute, dnes do obedu všetko ôk, poobede sadnem do auta a po 200m motor vypol, po dlhom toceni naštartuje, 10s pobeží a zase vypne, zase točí 5s a dookola. Chyby tieto
Přílohy
IMG_20190810_175329.png

Uživatelský avatar
ScorpionSX
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 1311
Registrován: 29.01.2011 19:05
Bydliště: Trenčín, SR

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ScorpionSX » 10.08.2019 19:09

Palivový filter - nemenil si náhodou niekedy v poslednej dobe?
Alebo snímač tlaku paliva - dá sa na Forscane zapnúť real-time hodnota, len neviem aká má byť štandardná pre tvoj motor...

Mal som podobné - ak nie tie isté chyby - a bol zle založený palivový filter - tesnenie bolo až na ňom, hoci mal byť filter prestrčený cez neho a tým pádom sa mi do sústavy dostával vzduch...a tie isté príznaky ako ty...naštartoval som (ráno) a pri rozbehu po 10s skapal...a niekedy naštartoval, niekedy nie...väčšinou nie :cry:
Čerpadlo mi za ten vzduch asi doteraz ďakuje :wallbash:
Obrázek Roman_Ko211
Ford Focus MK2 2005 1.8TDCi - GALLERY

Uživatelský avatar
MajklHe
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 796
Registrován: 16.05.2015 19:37
Bydliště: Humenné SR

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od MajklHe » 10.08.2019 19:48

Ráno normálny štart, chodenie po meste bez problémov. Poobede normálny štart, na križovatke mi skoro zdochol motor pri rozbiehani, občas sa mi to stáva, malo plynu, klíma naplno, no a v zápätí motor zhasol a problém na svete. Filter som nemenil teraz, od čerpadlá sa ozýva zvuk hučí pri zapnutom zapaľovanie, ako keby ťahalo a nemá čo

Uživatelský avatar
MajklHe
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 796
Registrován: 16.05.2015 19:37
Bydliště: Humenné SR

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od MajklHe » 11.08.2019 20:10

Dnes demontáž regulátora paliva z čerpadlá, koli divne u bzucaniu, nahradený druhým z Peugeot motora, výsledok rovnaký. Po napojení kanistra s naftou priamo na čerpadlo, motor fungoval normalne... Žeby palivový filter? :nixw:

Uživatelský avatar
ScorpionSX
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 1311
Registrován: 29.01.2011 19:05
Bydliště: Trenčín, SR

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ScorpionSX » 12.08.2019 07:58

Skús aj ten filter...je to 10€ položka, prinajhoršom budeš mať do rezervy :wink:
Obrázek Roman_Ko211
Ford Focus MK2 2005 1.8TDCi - GALLERY

Uživatelský avatar
MajklHe
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 796
Registrován: 16.05.2015 19:37
Bydliště: Humenné SR

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od MajklHe » 12.08.2019 14:27

Filter stal 50€ ale nepomohlo, postupne som zapojil bandasku na prívod paliva nad rozvodmi, motor ide, vezmem do pusy prívod z nadrze, ťahám, nafta nejde, fukam a nie a nie ptefuknut, vzal som pumpu z detského kočiar, napumpoval som a povolilo, natiahol som naftu a cez hadičku z bandasku som videl ako ide špina, takže čistenie nadrze ma meminie, auto funguje zatiaľ, asi cez víkend sa do toho pustím. Robil to niekto? Čistil nádrž? Ak áno akým sposobom

Odpovědět

Zpět na „Diagnostika a SW“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host