Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13459
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 29.07.2019 18:53

Stanley Provokuješ? Popichuješ? Vyvoláváš hádky? Bany už tu lítaly, takže... :nnou:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 29.07.2019 20:12

IvanST: ekologii jako důvod beru, ale mam spis dojem, ze o ni rozhodují lide, kteri ji nerozumeji. Ekologicke je i to, co ma dlouhou životnost a ne naopak.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 29.07.2019 20:19

Bany tu litaj dost pozde. Ti, co tu doopravdy urazi, tech si admin dlouho nevsimne a kdyz se pak lidi brani, tak se rozdaj bany vsem. Sorry jako, ale tohle neni zrovna fair pristup
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Jemar
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1692
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: čáslavsko

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Jemar » 29.07.2019 20:28

Ma.rt píše:IvanST: ekologii jako důvod beru, ale mam spis dojem, ze o ni rozhodují lide, kteri ji nerozumeji. Ekologicke je i to, co ma dlouhou životnost a ne naopak.
Ekologie je jen zájmový byznys. Co je ekologického na tom, že se nic neopravuje, vše se vyhazuje, následně recykluje za použití spousty energie, která by se nemusela vynakládat? Kolik % materiálů se skutečně vrací zpět do výroby? Jen tolik, aby to bylo ekonomické. Určitě by pomohlo kdyby výrobky byly vyvíjeny a vyráběny ne kvůli ceně, ale i kvůli životnosti.
To zase popudí ekonomy, protože by byli zklamaní z růstu HDP. Prostě lidstvo je sobecké a žije na úkor příštích generací a žvaní o ekologii, protože je to zrovna in. Milujeme své děti, obětujeme jim téměř cokoliv a na druhé straně jim odkazujeme planetu, která je evidentně v horším a horším stavu.

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5786
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 29.07.2019 20:43

miki21 píše:Stanley Provokuješ? Popichuješ? Vyvoláváš hádky? Bany už tu lítaly, takže... :nnou:
Tak se zase uklidnime jo. Nenapsal jsem nic, co by nebyla pravda. Můžeš použít funkci hledat, je to v menu nahoře cervene.

A jestli se nepletu, tahle sekce se jmenuje "Pokec".

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5786
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 29.07.2019 20:54

Ma.rt píše:Bany tu litaj dost pozde. Ti, co tu doopravdy urazi, tech si admin dlouho nevsimne a kdyz se pak lidi brani, tak se rozdaj bany vsem. Sorry jako, ale tohle neni zrovna fair pristup
No jasný. Ty správný kluci přece jezdí atmosférou a zbytek bych zabanoval. :totlsmile:

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 29.07.2019 20:59

Jemare ale takhle to právě je a to mnohem složitější. Automobilové odvětví a výroba ovlivňuje celý moderní svět. To tu ale můžeme rozjet filozofickou debatu na téma člověk celkově. Tohle nevyřešíš, stejně jako to nevyřeší oni. Proto se dělají tyhle berličky.

Ale bavíme se tu o autech, což sice v souvislostech ne, ale obecně může být snazší.
No vypadá to, že i přes některé odpůrce moderních motorů, zůstane moje otázka opět nezodpovězena :)
Ford Focus ST 2014

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 29.07.2019 21:02

Konecne si rozumíme :-D
Nemam problem, kdyz mi nekdo rekne, ze mam predpotopni mysleni, i kdyz bych radsi cetl vecne argumenty. Ale ja fakt, ze nekteri, a jsou to spise vyjimky, se chovaji jak cunata.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 29.07.2019 21:06

Ja vubec nejsem odpurce modernich veci. Zatim kazdy modernejsi motor, co jsem mel, jsem uvital. Ale temi TB uz si tolik jisty fakt nejsem. Potrebuju jezdit, jak to vyhovuje mne...ne se vyrazne omezovat, abych nahodou neco nepo...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 29.07.2019 21:10

Neboj, i moderní motor nerozbije každý blbec :wink:
Ford Focus ST 2014

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 29.07.2019 21:13

To nerikam, ale deje se to. 1.0 dejme tomu. 1.6 uz hitparada neni a to byla druha možnost u mondea. Takze tak..
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 29.07.2019 21:56

No a 1.5EB? Nebo ta je příliš nová a "nevyzkoušená"? Mně se aktuální Mondeo líbí celkově, i když ho někdo v galerii moc nevychválil a vrátil se ke staršímu modelu. Tohle auto si člověk nebude kupovat kvůli motoru, ani takový už nemá (možná ani neměl) v nabídce.
Ford Focus ST 2014

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 30.07.2019 08:28

Predpokladam, ze 1.5 bude snad lepsi, to se uvidi :)
Porad by ale se mnou nejspis trpel :) no neboj, on me trh k tb asi taky jednou donuti.
Skvele mondeo bylo mk3, do toho jak jsem sednul, tak mi to auto prislo super. Na mk4 jsem si zvykal chvili, ale je to vyborny auto. V mk5 jsem nejel.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od vita_k » 04.08.2019 05:39

Jsem na sluzebce v US a mam 2.5 atm, 188 koni v Nissanu Altima.. Hm tak jsem si rikal co motor. v mestskem provozu (i kdyz tu jsou vlastne dalnice ve meste prakticky) slusny odpich. spotreba kolem 29.5 mpg, tj 8l/100km.
Dnes po 300m vylete (kolem 500 km) to kleslo na 38.6 mpg, tj 6.1 litru na 100 km

To uz 1.6 EB strci do kapsy, pokud nedelam chybu nekde ve vypoctu.

emise co2 (at uz z jakehokoli duvodu proklinaneho...)
Nissan: Tons/yr of CO2 Emissions @ 15K mi/year : 5.5

nevim kolik EB ma..
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 04.08.2019 21:09

Tak to je slusny... to je automat?
Ja dnes jel Praha - Lovosice a zpět za 6.5. Po dalnici 120 na tachometru, to je takova prijemna pohodova rychlost pro ten dvoulitr.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti