Příspěvek
od C4R3W » 14.09.2015 22:53
Toz to ozivime - od konce srpna jsem stastnym uzivatelem mondea v Titaniu (+ Audio 5, Keyfree, adaptivni LED svetla a naky dalsi kravinky). Volba motorizace byla jasna - diesely nemam prilis v lasce, u 1.0 jsem narazel na jeho hranice i ve focusu a dvoulitr by svadel k az prilisnymu praseni (navic se dela pouze s automatem), takze pod kapotou tluce 1.5 EB 118 kW.
Motorizace me celkem prekvapila, byl jsem trochu skeptickej hlavne kvuli absenci overboostu, ale zkusenost zatim veskrze pozitivni. Uz na predvadecce jsem si vsimnul chuti do otacek, po par dlouhejch dalnicnich cestach se svym (najeto uz skoro 6 tkm

) jsem ocenil chut do zivota i pri preletech Nemecka stylem "180 na tempomat" - v kopcich nezpomaluje ani ve ctyrech lidech a nema problem se na nastavenou rychlost znovu rozjet, pokud me zbrzdi fabiatik.
Spotreba o neco vyssi, ale stale v mezich ocekavani - s FF3 1.0 EB dlouhodobej prumer 7.2, mondeo 8.2 (Praha a dalnice 9, okresky to samozrejme stahnou dolu).
Protoze jsem cet par "vlaznejch" recenzi na tuhle motorizaci, zajimaly by me postrehy vas ostatnich. Na vykon jsem celkem narocnej, jezdim svizne, ale ne jako blazen, presto mi prijde dynamika odpovidajici. Brutalni zatlaceni do sedacky se prirozene nekona, ale ani bych to necekal od 15 metraku vaziciho auta se 160ti konma, obutyho na 235kovejch 17kach

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi