U mého původního 1,6 TDCI bylo odvodnění palivového filtru snadné, u nového 1,5 je filtr jakoby komplikovanější a částečně zaplechovaný, odvodňuje se také? A případně jak? Po kolika se filtr mění?
Tankuju různě, kde zrovna jsem, důsledně dávám VIF.
Díky za informaci !
Auto je bezporuchové, 31tkm, za celou dobu 4,6 a to jedu občas i s vozíkem.
odvodnění palivového filtru 1,5TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 23.10.2008 20:37
Re: odvodnění palivového filtru 1,5TDCI
Ty blaho a já jezdím za 6
Nevím co znamená to odvodnění ale výměna je velmi jednoduchá a filtr se narozdíl od 1.6 TDCi nemusí plnit manuálně ale naplnis ho čerpadlem tím že párkrát otočíš klíčkem do druhé polohy.
Výměna je podle Fordu po 60k km. Kdyžtak na YouTube je video jak na to.
Já to dělal na jaře a nastartoval sem z první dobry po výměně.

Nevím co znamená to odvodnění ale výměna je velmi jednoduchá a filtr se narozdíl od 1.6 TDCi nemusí plnit manuálně ale naplnis ho čerpadlem tím že párkrát otočíš klíčkem do druhé polohy.
Výměna je podle Fordu po 60k km. Kdyžtak na YouTube je video jak na to.
Já to dělal na jaře a nastartoval sem z první dobry po výměně.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: odvodnění palivového filtru 1,5TDCI
Jak píše kolega, ...to by jsi ,,musel,, odvodňovat i nádrž, aby jsi to měl ťipťop.
Já to mám rád ťip a xxx tak tankuji nej naftu a dávám VIF ten váže i H2O tudíž nic odvodňovat nemusím.
Co tak sleduji motory 1.6 - 1.5 tdci, určitě bych měnil a já měním naft. filtr dříve cca nejpozději 40k km. Dost často se uvnitř zbortí a zneprůchodní. A filtr určitě buď origo nebo origo tady nešetřit.
Já to mám rád ťip a xxx tak tankuji nej naftu a dávám VIF ten váže i H2O tudíž nic odvodňovat nemusím.
Co tak sleduji motory 1.6 - 1.5 tdci, určitě bych měnil a já měním naft. filtr dříve cca nejpozději 40k km. Dost často se uvnitř zbortí a zneprůchodní. A filtr určitě buď origo nebo origo tady nešetřit.
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 23.10.2008 20:37
Re: odvodnění palivového filtru 1,5TDCI
Díky pánové za info. Jezdíme v zimě do Alp a zatím bohudík nebyl problém ráno nastartovat. V -25 šel líp jak benziňáky. Kolega s 1,6 TDCI ujel 2km a auto mu zastavilo, než jsme pro něj dojeli, spravilo se to samo. Starší motor měl pod filtrem výpusť na plastový šroubek, tak jsem myslel jestli to tady taky není. Tady je filtr určitě vyhřívaný, myslím, že v zimě tohle řešení nemá chybu. Dám na vás, nebudu to řešit a filtr radši vyměním trochu dřive.
Se spotřebou nekecám, jezdím svižně a plynule. Mám 70kW motor a s tím divočit nemá ani moc cenu. Fantasticky táhne absolutně od spodu, ale při pořádném roztočení se už nic moc neděje. Není tam žádná špička. Pocitově jízdně je daleko příjemnější než motory od VW a navíc velmi tichej a bez dunění. Máme v práci TDI 2.0. Ty sice při roztočení trhají asfalt ale mimo dálnici stále jen řadíš. Pod 2000 ot. bída. Má to sílu tam, kde ji potřebuješ jen občas. U 1,5 je k dispozici přesně tam, kde ji nejvíc potřebuju stále.
Přeji mnoho šťastých km a mějte se.
Se spotřebou nekecám, jezdím svižně a plynule. Mám 70kW motor a s tím divočit nemá ani moc cenu. Fantasticky táhne absolutně od spodu, ale při pořádném roztočení se už nic moc neděje. Není tam žádná špička. Pocitově jízdně je daleko příjemnější než motory od VW a navíc velmi tichej a bez dunění. Máme v práci TDI 2.0. Ty sice při roztočení trhají asfalt ale mimo dálnici stále jen řadíš. Pod 2000 ot. bída. Má to sílu tam, kde ji potřebuješ jen občas. U 1,5 je k dispozici přesně tam, kde ji nejvíc potřebuju stále.
Přeji mnoho šťastých km a mějte se.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů