Něco k baterii: Překopírováno ze zdejšího fora - viz
viewtopic.php?f=242&t=39330&p=1175627#p1175627
"Přesně tak, jak píše ACEMajky. Vyndal jsem pojistku F22, kdy mým cílem bylo deaktivovat inteligentní dobíjení. Takže po vytažení pojistky F22 inteligentní dobíjení bylo deaktivováno a ani kontrolka baterie se mi proti očekávání nerozsvítila. Následně jsem zjistil, že byl současně deaktivován i systém start-stop.
Před tím jsem naměřil vždy na baterii v klidovém stavu (po několika hodinách) 12,1V, což je stav nenabité (spíše vybité) baterie.
Nyní po vytažení pojistky F22 (deaktivaci inteligentního dobíjení) má baterie za stejných podmínek 12,5V.
Takže maximální spokojenost a 2 mouchy jednou ranou.
Je možné, že u jiného auta to bude jinak, a vytažením pojistky F22 nebude deaktivován systém start-stop, ale za zkoušku nic nedáte. Hlavní přínos vytažení pojistky F22 vidím v tom, že se deaktivuje inteligentní dobíjení, které tak nemůže týrat baterii. Samotné vyndání pojistky bylo jednoduché, protože jsem to jako naprostý amatér zvládl i já."
FORD KUGA II (DM2), rok výroby 2017, 2.0 TDCi 4x4 (1997ccm\110kW\150HP), motor T7MA