jaký motor do SMAXe
-
- Test driver
- Příspěvky: 4837
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaký motor do SMAXe
Vzal bych ten novější dvoulitr TDCI 10 let plus není dobrá perspektiva už s pohledu stáří a v dobrým stavu nebude z čeho vybírat.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5349
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: jaký motor do SMAXe
Já jen poupravím Mufina01, že 1.8 TDCi má v S-Maxu/Galaxy 6-ti kvalt. Tudíž na dálnici točí při 130 příjemných cca 2500 otáček.
Osobně bych šel do tohoto auta raději do TDCi (a klidně novější/mladší 2.0) než do 2.0i.
Osobně bych šel do tohoto auta raději do TDCi (a klidně novější/mladší 2.0) než do 2.0i.
- TomBaa
- Junior
- Příspěvky: 218
- Registrován: 28.06.2010 18:08
- Bydliště: JmK
Re: jaký motor do SMAXe
No uvidím jak to vše bude, ale asi bych se snažil sehnat co nejzachovalejší 1,8Tdci. Rozdíl v ceně je moc velký, za 80t můžu na dieselu dost opravit..
Pravda byl by to starší kus ale doteď používám 21 letý Focus s Tddi a nemůžu říct křivé slovo, stačí mě.
Pro můj menší nájezd je to myslím lepší než složitější 2,0 Tdci.
Jen otázka na závěr kolik si bere Ford servis za výměnu nebo repas DPF u motoru 2,0 Tdci (103-120kw).. má někdo zkušenost?
Pravda byl by to starší kus ale doteď používám 21 letý Focus s Tddi a nemůžu říct křivé slovo, stačí mě.
Pro můj menší nájezd je to myslím lepší než složitější 2,0 Tdci.
Jen otázka na závěr kolik si bere Ford servis za výměnu nebo repas DPF u motoru 2,0 Tdci (103-120kw).. má někdo zkušenost?
Focus mk.3 1,6 Ti_vct ; 2011 ; Panthera black
Focus mk. 1 1,6 Zetec ; 2003 ; Ink blue
Focus mk.1 Tddi ; 99 ; Panthera black
Focus mk. 1 1,6 Zetec ; 2003 ; Ink blue
Focus mk.1 Tddi ; 99 ; Panthera black
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: jaký motor do SMAXe
2.0i je dobrý motor, ale do S-Maxu nevím. Vůbec benzín (ať už atmošku nebo turbo) s těmito krabicemi udržet na rozumné spotřebě dá trochu práce. Asi bych spíš vzal naftu. Jinak S-Max má proti Mondeu u té 2.0i zkrácenou pětku, ono i u toho Mondea ta šestka by byla fajn.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Mufin01
- Test driver
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 04.10.2010 15:32
- Bydliště: štatl jak sviňa
Re: jaký motor do SMAXe
Ono nejvíc záleží, jaké trasy s tím člověk chce jezdit. Já jezdím hlavně město a v zimě jsem s tím 1,8 TDCi měl spotřebu klidně 7 litrů v menším a lehčím focusu. V s-maxu s benzinem ta spotřeba v zimě byla jen o 1-2 litry vyšší. A že jsem se v zimě v tom dýzlu na krátké trase zahřál jen díky přídavnému topení, o tom ani nebudu mluvit, ten motor se v mrazech ohřál klidně až po 15 km. Na dlouhých trasách asi není co řešit, tam je lepší diesel.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: jaký motor do SMAXe
Do města a na krátké trasy bude ta 2.0i nejvhodnější, i když v hustém provozu to něco vezme, ale jak píšeš, to ani nafta za 6 nepojede. Ono i ty dálnice se dají, ale na 160 to zpřevodovaný není, i když to jede bez problémů i mnohem rychleji
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Mufin01
- Test driver
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 04.10.2010 15:32
- Bydliště: štatl jak sviňa
Re: jaký motor do SMAXe
Ano jede rychleji, cestou z bazaru v Německu jsem s tím jel přes 220 Já od toho motoru moc nečekal, ale překvapilo mě, jak ve 140 při podřazení na 4. kvalt začal motor celkem rozumně zrychlovat. Když jsem to samé udělal na dálnici ve focusu s 1,8 TDCi, tak se nestalo vůbec nic
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: jaký motor do SMAXe
"při podřazení na 4. kvalt začal motor celkem rozumně zrychlovat. Když jsem to samé udělal na dálnici ve focusu s 1,8 TDCi, tak se nestalo vůbec nic " .....s dýzlem se musí podřadit o dva až tři kvalty jeden je málo
Kluci tak se dohodnětě jednomu 1.8D ve ff2 nejela a druhej je s tím v MPV spokojenej po dynamické stránce
Kluci tak se dohodnětě jednomu 1.8D ve ff2 nejela a druhej je s tím v MPV spokojenej po dynamické stránce
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: jaký motor do SMAXe
Tak ona ta 4ka pri 140 ma ve 2.0i cca tech 92kW, kde 1.8TDCi konci
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: jaký motor do SMAXe
Jenže pružné zrychlení nedělají KW, ale Nm. Tudíž 200Nm (2.0i) vs 320Nm (1.8d).
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: jaký motor do SMAXe
Nm, ale na kolech, ne na výstupu z motoru.
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3002
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: jaký motor do SMAXe
Sorry za offtopic, ale úplně se mi vybavila sluzebka s 1.6 TDi DSG. Režim sport při dálničních 130-140 km/h a potřebě zrychlení - předjetí, tj. plynu na podlahu znamenalo, že to dalo z 7° na 5°, začlo dělat kravál a jelo furt stejně
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: jaký motor do SMAXe
Sorry jako možná - doopravdy... vzdávám se je vás víc.
Takže přepočítávám...320Nm na brzdě jen motor, na kolech mnohem mnohem míň to platí pro diesely. Pro 2.0i a 200Nm tohle neplatí.
A pružné zrychlení dělá výkon za doprovodu podražení... OK je to tu Vaše
Jen proč to na silnicích vypadá jinak
Takže přepočítávám...320Nm na brzdě jen motor, na kolech mnohem mnohem míň to platí pro diesely. Pro 2.0i a 200Nm tohle neplatí.
A pružné zrychlení dělá výkon za doprovodu podražení... OK je to tu Vaše
Jen proč to na silnicích vypadá jinak
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3002
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: jaký motor do SMAXe
Tome jde přece o průběh momentu. Který diesel má dá větší moment při 4000 otáčkách než při 2000? Já nevím o žádném.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: jaký motor do SMAXe
jde o výkon. 400Nm při 2000 ot. je to samé jako 200Nm při 4000 ot. při stejné rychlosti. V ten moment mají motory stejný výkon a na kolech stejný moment. Můžeme se tu bavit o tom, že při vyšších otáčkách jsou vyšší mechanické ztráty, to je pravda. Ale diesel s 92kW pojede o něco hůř než 107kw v benzínu. Je to jiný průběh momentu/výkonu a každéme vyhovuje něco jiného.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů