Ze Tobe vadi, ze v atmosce je spatne slyset, jak mlada rve?smoula píše: 03.09.2020 13:43 A to je to o čem mluvímS turbobenzínem bys mohl jet mnohem rychleji a přítelkyně si bude chrochtat, nebo tě vzrušovat
![]()
Atmosféra vs. downsizing motory
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver

- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To jsou ti, co jim to pak zere olej 
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4993
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No ještě že ty doby hlučnejch motorů a hluku ve Focusu 2 jsou dávná hystorie,hlavně nafta to bylo utrpení hodné Zetoru,stejně jako poddimenzovaná spojka a rychlá zpátečka u rapidu 1,0 tsi,kterej se naštěstí už dva roky nevyrábí a nebylo to TURBOMOTOREM
a různé SW a porodní nemoci všech automobilek a můžeme se soustředit na světlé hybridní a elektrické tiché zítřky a budeme vzpomínat jak ty turba byly strašně hlučný a žraly pět litrů,když hybridy jezdí max za tři.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- pkadecka
- Test driver

- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No to když jsme se poznali a začal jsem ji vozit v mazdě, to byla úplně hotová, jak ten motor řve
Ale už si zvykla.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ty mas jeste tu mazdu nakratko zprevodovanou? To snad tocilo pres 4000 pri 130... jak HTP 
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Fofok: jenze ty hlučné atmosky taky nejsou motorem. Bohužel v dobe, kdy prisli na to, ze 6q s rychlou sestkou by mel byt standardem, uz bylo téměř po atmosferach.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- pkadecka
- Test driver

- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Mám jen 5-kvalt, jestli myslíš tohle. Jako chtěl jsem původně trochu novější (a ještě kombi), ale takhle byla top, s najetými blbými 109 000 km (a za poslední dva nebo tři roky, než jsem to koupil, najela asi 4000 km, bývalému majiteli častějc stála v garáži než jezdila - prostě leštěnka uloženka).
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jj...a byly jeste 5q fakt s krátkou petkou. Ale nevím, jestli to byl ještě rocnik, co mas Ty.
Jinak chapu, stav je nejdůležitější.
Jinak chapu, stav je nejdůležitější.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- jenikHK
- Moderátor

- Příspěvky: 3135
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Vy jste ale pamětníci
Ještě před atmosférama s krátkými převody byly aji atmosféry s dlouhými. Ale to byly ještě doby dvouventilu, většina ctyrventilu byla nahnana do otáček (aby využila výhod ctyrventilu).
Ona je to též otázka rozsahu převodovky, ne jen kolik má převodových stupňů.
Ještě před atmosférama s krátkými převody byly aji atmosféry s dlouhými. Ale to byly ještě doby dvouventilu, většina ctyrventilu byla nahnana do otáček (aby využila výhod ctyrventilu).
Ona je to též otázka rozsahu převodovky, ne jen kolik má převodových stupňů.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4993
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Hlučnost není daná převodovkou ani atmosférama
je to i konstrukcí a úsporou materiálu.Fofo 2 můžeš vycpávat čím chceš a stejně bude hlučnej a některý dneska už možná všechny auta ve 180 točej víc než fofo2 ve 130 a jsou tichý jak lví pšouk,že i přítelkyni slyšíš šeptat.Stejně tak některý dnešní tichý auta můžeš vycpat navíc čím chceš a maximálně tak zlepšíš akustiku rádia.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- TomFocus
- Test driver

- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To co za kravál dělá ff2 1.6i ve 120 nedělá moje auto ani ve 220
To není vynášení D do nebes, ale konstatování. Ale už tu palušu nechám bez reakce
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24901
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
neobouvej se do 1.6i v FF2
v FF3 je mnohem lip odhlucnena (a ma jinak prevody)
v FF3 je mnohem lip odhlucnena (a ma jinak prevody)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No zrovna escort 1.6/1.8 byl 16V s krasne dlouhymi kvalty... pri 130 km/h 3250 ot., paradajenikHK píše: 03.09.2020 16:01 Vy jste ale pamětníci![]()
Ještě před atmosférama s krátkými převody byly aji atmosféry s dlouhými. Ale to byly ještě doby dvouventilu, většina ctyrventilu byla nahnana do otáček (aby využila výhod ctyrventilu).
Ona je to též otázka rozsahu převodovky, ne jen kolik má převodových stupňů.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To sice ano, ale to resis tlumeni vozu v prubehu casu a to se opravdu zlepsuje. Ale pokud motor toci 4000 nebo 3000, bude to vzdy rozdil a to je dane vyhradne prevodovkou a charakterem motoru. Ono 3000 v dieselu je taky neco jineho nez v benzinu.fofok píše: 03.09.2020 16:13 Hlučnost není daná převodovkou ani atmosféramaje to i konstrukcí a úsporou materiálu.Fofo 2 můžeš vycpávat čím chceš a stejně bude hlučnej a některý dneska už možná všechny auta ve 180 točej víc než fofo2 ve 130 a jsou tichý jak lví pšouk,že i přítelkyni slyšíš šeptat.Stejně tak některý dnešní tichý auta můžeš vycpat navíc čím chceš a maximálně tak zlepšíš akustiku rádia.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

