Po GO hlavy motor zakopává(cuka)
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 01.11.2020 15:18
Po GO hlavy motor zakopává(cuka)
Focus 1.8 16v mk1 .....Po generálce hlavy motor cuka (zakopava)ventily seřízené,sací 0,18 výfukové 0,30...uz nevím co stim....Nad 2 tis.otacek auto jede bez problémů, je i živé...
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13399
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)
Rozvody nastaveny správně?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 640
- Registrován: 09.01.2013 21:02
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)
Taková blbost jako svíčky, kabely, cívka? Když už jsi v koncích.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 01.11.2020 15:18
Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)
Kluci na rozvody mam přípravky komprese je vpohode měřil jsem hned ..kabely nové a svíčky cca 2tis. Km najeto
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)
A ta cívka?
Chová se motor stejně teplý i studený?
Chová se motor stejně teplý i studený?
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 01.11.2020 15:18
Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)
Za studena je to horší.....
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 01.11.2020 15:18
Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)
Tak hurá uz je to vyřešené uz nikdy vic Bosch svíčky......Dal jsem originální a jedeme..... 

- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13399
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)
To, že si ford rozumí jen s origo svíčkami, je tu napsáno už mockrát. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)
Jo, se svíčkama, co jsou v krabičce "ford motorcraft", ale uvnitř je NGK nebo Bosch. Někdy mají na sobě logo Ford, ale označení typu stejné jako NGK nebo Bosch. Tady je o tom 22 stránek diskuze
viewtopic.php?f=9&t=3586

Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- Hoffis
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 21.05.2020 15:58
Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)
100x omylana lež se stane pak pravdou..
.
tenhle mýtus se traduje i mezi mechaniky a jen proto, že nejsou schopni tam dát ty správné "neoriginální". Nacpou tam svíčky, které jsou v katalogu, jenže ten často nesouhlasí.
Ford je sice citlivý na svíčky, ale pokud je použita správná specifikace, tak určitě nemusí být origo..
Jak bylo napsáno je to jen krabička ford a uvnitř většinou NGK.

tenhle mýtus se traduje i mezi mechaniky a jen proto, že nejsou schopni tam dát ty správné "neoriginální". Nacpou tam svíčky, které jsou v katalogu, jenže ten často nesouhlasí.
Ford je sice citlivý na svíčky, ale pokud je použita správná specifikace, tak určitě nemusí být origo..
Jak bylo napsáno je to jen krabička ford a uvnitř většinou NGK.
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)
Najezdil jsem s focusem 40 tisíc km na svíčky NGK než auto začalo zlobit (při prudkém přidání plynu z volnoběhu se nedalo rozjet, jakoby se to uchlastávalo), protože už měly moc najeto. Vlastně nevím kolik, protože mi v servisu měnili motor za jiný z vrakáče. Každopádně to na nich bylo vidět, opálené elektrody. Pak jsem dal svíčky Eyquem (= naprosto neznámý výrobce) a zmenšil na nich odtrh na 1,1mm (z 1,3). Jezdil jsem úplně v pohodě pár tisíc km a auto jsem tak i prodal.
Někdo mi tady tehdy radil, že by to mohlo být cívkou, ale to jsem už nevyzkoušel, pokud byla načatá a odešla, tak novému majiteli auta.
A ještě ke svíčkám, původně jsem na focusu měl ty fordí, ale odtrh jsem na nich zmenšoval taky, protože v jednom specifickým případě mi to s nima cukalo. A to když jsem projel kaluží a namočil se a proklouznul řemen na alternátoru.
Někdo mi tady tehdy radil, že by to mohlo být cívkou, ale to jsem už nevyzkoušel, pokud byla načatá a odešla, tak novému majiteli auta.
A ještě ke svíčkám, původně jsem na focusu měl ty fordí, ale odtrh jsem na nich zmenšoval taky, protože v jednom specifickým případě mi to s nima cukalo. A to když jsem projel kaluží a namočil se a proklouznul řemen na alternátoru.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6855
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)
origo ci neorigo, pamatuju uz na escort foru dost lidi co laborovalo se svickama, pri cene svicek bych se tim ani nezabyval a dal predepsany 

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 17.08.2016 12:56
- Bydliště: Příbram
Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)
Eyquem nejsou vubec neznamy, je to sto let stara znacka, ale znama spis pro majitele francouzskych aut - PSA je dava do peugeotu a citroenu v prvovyrobe casto. Ted jsou soucasti Beru
Focus Tournier r.v. 3/2006 - Duratorq 1,6TDCi 80kW alias peugeotí DV6TED4 FAP
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 640
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)
Tak třeba pro 1,6 74 kW předepsaný AYFS22CB už nekoupíš a je jen náhrada, navíc i ty origo je lepší sklepnout na 1,1mm - horší cívka větší odtrh nedá, pak to někde probíjí a je slabší jiskra.. Mmch. origo jsou výroba Bosch nebo NGK, Ford si nechává vyrábět. Je otázka jestli jsou shodný s podobnýma nebo Ford zadává extra parametry pro sebe... Ale měl jsem Bosch a byly bez problému, měnil jsem preventivně po 60kkm a vypadaly pořád dobře..
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host