Atmosféra vs. downsizing motory
- enjoy
- Test driver

- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Hlavně kvalitní a prémiový interiér

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Fiaty pred 20 rokmi nie su tie, co su to dnes. Takisto ako Skodovka nie je jedine auto, ktore ma zmysel a da sa kupit (okrem Volgy pre papalasov).enjoy píše: 08.01.2021 20:59 Myslíš?
Já osobně obdivuju lidi, kteří utratí 500+ tisíc za fiat, Renault, Citroen, Peugeot.
Připadá mi to jako s historií, člověk to ví, už viděl že to nebylo dobrý, ale udělá to stejně znovu.
Naopak lidi, kteří tuhle, ale i 2x až 3x vyšší částku utratí za koncern, ti jsou pro mě spíš k smíchu.
Zrovna dneska jsem viděl recenzi na Golf 1.5 R-Line. Necelý milion korun. VW, lidový vůz....
Ved to sam pises, kupil by si si za 500k Fiat Tipo alebo za 1.5mil Golfa? Nech je Golf lepsi, ale za 3 nasobnu cenu?
Keby dnes kupujes klasicke kombi benzin, tak potom:
VW koncern - nezmyselne drahe; Skoda penazi
Fiat, Renault, PSA Peugeot/Citroen - pises nie
Mazda ma 3ku, co nie je kombi a potom az 6ku, co je cenovo a triedou inde
Focus - len 1.0 eco, hejt 3valcov. Aspon u nas su 1.5eco len s automatom
Honda nema kombi.
BMW, Mercedes, Lexus, Jaguar, Volvo, Subaru su cenou inde.
Zostava Opel. Dacia
Ci som zabudol niekoho?
- finsa
- Pokročilý

- Příspěvky: 659
- Registrován: 22.01.2013 13:58
- Bydliště: KönigGratz
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Korejce bych nezatracoval, treba hnůjdaj i30 koupíš s atmosférickou 1.5 80kw se slušnou výbavou za 400. Nevypadá to špatně a ani když si sedneš dovnitř tak to dávno není jako korejec před 10 lety.
FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ja ich nezatracujem. Prave naopak, ako pises, urobili za posledne roky velky postup vpred. Kazdou generaciou sa posuvaju rychlejsie ako napr taky VW (lebo sa este maju kam posuvat
). A toto iste uvazovanie by som aplikoval aj na dalsie krcmove historky.
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4993
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Stano a spol vy jste hoši asi nikdy neseděli v doblu ani tipu
a ty cenový rozdíly nejsou zase takový strávil jsem různým hledáním přes půl roku a mám hromadu ceníků a naceněnejch skladovek od různejch automobilek.Vesměs je to všechno stejný v mainstreamu v nižší střední.Jen toho někde dostaneš víc a někde míň.Záleží co člověk preferuje.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
V doble som nesedel. Tipo len staticky, to ano. Ak je naprd, ok. Beriem. Ale nie kvoli tomu, ze pre 20 rokmi boli Fiaty zle. A je za tu cenu v rovnakej vybave nieco lepsie? Alebo je Tipo lacnejsie o nejaky kus voci konkurencii, co je dan za nizsiu kvalitu? Podobne ako napr. Dacia (inak tu by som tiez nezatracoval).
Z novsich Peugetov by som tiez nekupil. Ale nie kvoli krcmovym pravdam, ale kvoli tomu tabletu v strede a ovladaniu klimy a radiu len na nom. Jazdil som s 208 a 308 "zopar" km a urcite by som nekupil.
Za posledne 2 dni mam 1000km v O3 1.6TDi 85kW a... katastrofa. Skoda penazi.
Z novsich Peugetov by som tiez nekupil. Ale nie kvoli krcmovym pravdam, ale kvoli tomu tabletu v strede a ovladaniu klimy a radiu len na nom. Jazdil som s 208 a 308 "zopar" km a urcite by som nekupil.
Za posledne 2 dni mam 1000km v O3 1.6TDi 85kW a... katastrofa. Skoda penazi.
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
V o3 1.6 jezdim obcas v praci, 66-85kW. Kdyby takove auto stalo v rozumne vybave 400, tak dejme tomu. Radost z jizdy si v tom ale neuziju. Ale to uz jsme OT.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver

- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Radost z jízdy si v tom užiješ při pohledu na maxíka, kde se zobrazuje krásná spotřeba 
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak spotrebu teda nemám asociovanou s radosti z jizdy
A ta 66kW krute nejede, to je vyloženě za trest. Jednou mi ji dali do Bratislavy a na dálnici to bylo utrpeni.
A ta 66kW krute nejede, to je vyloženě za trest. Jednou mi ji dali do Bratislavy a na dálnici to bylo utrpeni.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24903
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Turbobabety, tak co pánové, v článku jsou určitě informace z hospodských povídaček.
Tak babetisti, z těch oblak úsporných a kvalitních motorů dolů





Tak co, měl jsem pravdu o slepé uličce?
Tak babetisti, z těch oblak úsporných a kvalitních motorů dolů
Tak co, měl jsem pravdu o slepé uličce?
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- 321910336
- Zkušený

- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nevšiml jsem si, že by můj motor při dálniční jízdě přestával fungovat, naopak tam mi ze všech režimů vychází nejlepší spotřeba.
- pbjun
- Test driver

- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já ti nevím. Já můžu hodnotit spotřebu akorát 1,0EB vs 1,6 74kW a tam byl pokles razantní. Klasická 1,6 (né E85) mi jezdila dlouhodobě s mojí nohou za 8/100. Ten 1,0 mi jezdí pod 6. Takže bych řekl, že přínos reálně je. Samozřejmě když s tím jezdím tady s mladým do školy a zpět tak to jezdí za 8,5. Fiesta s 1,3 to zvládne za 7,5. Ale zase je to menší auto že. Takže reálné srovnání třeba 1,0 vs třeba 1,6 tivct nemám. Jestli ta 1,6 dokáže jezdit za míň by bylo zajímavé zjištění, bohužel by to musel být stejný řidič a tím pádem někdo kdo ty auta má doma obě. Podle mého se s tím 1,0 motorem dá jezdit výrazně za méně než s 1,6 atmosférou při stejném stylu jízdy - to je má zkušenost za těch cca 13tis km co to máme doma. To nic nemění na tom, že bych tam raději 2,0 bez turba (není) klidně za daleko vyšší spotřebu, spotřeba je jedna z posledních věcí co mě na autě zajímá.
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
.....336 že to není pravda, musíš napsat autoru článku, jak mně jednou zdejší člen nabádal ohledně zmanipulovaných hodnot dílů , po rozebrání motoru ve114 tisících.
Tam dokonce nabyl průměr pístních čepů o dvě stovky.


Tam dokonce nabyl průměr pístních čepů o dvě stovky.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- 321910336
- Zkušený

- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Na jiných webech občas napíšu svůj pohled, jenže to by Autožumpa nesměla zrušit diskuze, asi všichni víme proč.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů


