To si mozes ist ty doguglit. Lebo sa tu odbavujes na krutaku a otackach. A dogugli si aj aky ma vplyv na zrychlenie a pruzne zrychlenie. Preco 1.0EB 92kW bude rychlejsi ako 1.8 atmo 92kWMa.rt píše: 17.01.2021 14:10 Btw kroutak ti sam o sobe řekne kulovy, protoze jde o vykon, tak si to bez dogooglit.
Atmosféra vs. downsizing motory
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4992
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ještě tu o tom jak jsou nový auta drahý,poruchový a můžeme to pro dnešek uzavřít 
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- enjoy
- Test driver

- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Marte
, jak tu pánové odkrývají svoje základní neznalosti fyziky základní školy, že? 
Ps: maxik , jestli jsi teplej a líbím se ti, tak to řekni rovnou a neotirej se tu pomalu o každý můj prízpěvek
Ps: maxik , jestli jsi teplej a líbím se ti, tak to řekni rovnou a neotirej se tu pomalu o každý můj prízpěvek
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- 321910336
- Zkušený

- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Vtip je v tom, že ty 80kw turbomotory mají ve skutečnosti taky cca těch 100 kw.enjoy píše: 17.01.2021 14:14 Přesné..
Baví mě, jak někdo třeba řekne, že jeho 80kw turbo natře 100kw atmosféru, protože má větší krouťák![]()
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ozrejmi to, mne sprostemu, pan znalecenjoy píše: 17.01.2021 15:09 Marte, jak tu pánové odkrývají svoje základní neznalosti fyziky základní školy, že?
![]()
Ked uz budes vysvetlovat tie grafy, tak nezabudni napriklad na urcity integral, a jeho hodnotu na grafe vykonu 1.0 eco vs. 1.8 atmo.
-
maxik25
- Nováček

- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale ty jeden ťuňťo dvoulitrovel starej, já raději turbíčka než nějaké staré vyklepané atmoššššky, muck muck ty staré "teplíčko v Mondííčku "enjoy píše: 17.01.2021 15:09 Ps: maxik , jestli jsi teplej a líbím se ti, tak to řekni rovnou a neotirej se tu pomalu o každý můj prízpěvek![]()
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- enjoy
- Test driver

- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tobě já nebudu vysvětlovat vůbec nic.
Za prvé je to látka základní školy a za druhé, tebe tu všichni moc dobře znají a každý ví, jak dopadají diskuse s tebou. A já se teď na internetovou paralympiadu vážně nechystám.
Ps: jdi na auto.cz, najdi si článek "výkon vs. Točivý moment" a dočti to vážně až do konce.
Jestli i potom budeš psát takové cypoviny jakože, 1.0eb 92kw je rychlejší než 1.8i 92kw, tak nad tebou definitivně lámu hůl.
Za prvé je to látka základní školy a za druhé, tebe tu všichni moc dobře znají a každý ví, jak dopadají diskuse s tebou. A já se teď na internetovou paralympiadu vážně nechystám.
Ps: jdi na auto.cz, najdi si článek "výkon vs. Točivý moment" a dočti to vážně až do konce.
Jestli i potom budeš psát takové cypoviny jakože, 1.0eb 92kw je rychlejší než 1.8i 92kw, tak nad tebou definitivně lámu hůl.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- smoula
- Test driver

- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jopík, z kapsy mi kouká hopík. Je to skutečně tak. Pak se nelze divit, že si to starou skoro 110kW atmošku namaže na chleba a jediné co borec uvidí, jsou zadní světla nového auta s turbomotorem
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A ja jsem porovnával nekde atmo 92 s turbem 92? Ty abys nevypadal jako jeste vetsi blbec, než ses predvedl, tak musis vymyslet lzi a podsouvat druhemu do ust, co nikdy nevyslovil.stano. píše: 17.01.2021 14:30To si mozes ist ty doguglit. Lebo sa tu odbavujes na krutaku a otackach. A dogugli si aj aky ma vplyv na zrychlenie a pruzne zrychlenie. Preco 1.0EB 92kW bude rychlejsi ako 1.8 atmo 92kWMa.rt píše: 17.01.2021 14:10 Btw kroutak ti sam o sobe řekne kulovy, protoze jde o vykon, tak si to bez dogooglit.![]()
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak jestli te bavi a prekvapuje te, ze vice oturbenych kW porazi mene kW atmosferickych, tak k tomu asi nemam co dodatmaxik25 píše: 17.01.2021 14:28 Mě baví ,když nějaká 1,0 EB to natře nějaké 1,6 atm. ,nebo nějaká 1,5 EB to natře 2,0 atm.![]()
a hlavně se nesmí zapomínat ,že motory stárnou a opotřebovávají se a když při koupi mají třeba 100 kW , tak po 10 letech už mají třeba jen 85 kW ,ale to tady odborníci určitě vědí![]()
![]()
Zrovna clanky s měřením jeteho 2.0 na brzde najdes na netu min.dva. Ani v jednom nebyl výsledek pod deklarovanymi 107kW. U jednoho bylo myslim dokonce 114. A novy motor pri koupi toho deklarovaneho vykonu mnohdy nedosahuje. A myslíš, ze vykon pada s casem? Nebo s km? Ubytek vykonu o 15% znamená nejakou vaznou poruchu, nebo motor pred GO. Ja treba mam 10 let staré auto a rozhodne nemam vykon na 85% deklarovaneho. Budes se asi divit, ale na 100% bych to poznal
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To jsou základní vědomosti fyziky a takových novodobých vědátorů přibude, jelikož již rok nechodí do školy. To se teprve dovíme věcí a jak je budou tvrdě obhajovat.

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A predtim je ve skole zaujal jen telocvik a skolni jidelna
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
maxik25
- Nováček

- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Až budeš jednou prodávat ten tvůj zázrak , dej vědětMa.rt píše: 17.01.2021 16:03
Tak jestli te bavi a prekvapuje te, ze vice oturbenych kW porazi mene kW atmosferickych, tak k tomu asi nemam co dodatjen říkám to co jsem napsal
a ty jsi jednou pokud se pamatuji psal , že tě dostala 1,5 EB na sprintu ,nebo že bych se pletl a přitom výkonově stejný
![]()
![]()
![]()
Zrovna clanky s měřením jeteho 2.0 na brzde najdes na netu min.dva. Ani v jednom nebyl výsledek pod deklarovanymi 107kW. U jednoho bylo myslim dokonce 114. A novy motor pri koupi toho deklarovaneho vykonu mnohdy nedosahuje. asi nečtem ty stejné články na netu a v časopisech, třeba ve SM před lety měřili nové auta na brzdě a měli všechny více kW než bylo udáno v TP A myslíš, ze vykon pada s casem? Nebo s km? HLAVNĚ S OPOTŘEBENÍM ,ale to ty víš Karle, to ty víšUbytek vykonu o 15% znamená nejakou vaznou poruchu, nebo motor pred GO. Ja treba mam 10 let staré auto a rozhodne nemam vykon na 85% deklarovaneho. Budes se asi divit, ale na 100% bych to poznal
někdo na měření výkonu potřebuje motorovou brzdu ,ale ty to dáš od oka
![]()
![]()
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4992
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A hlavně ve fyzice se učili na ZŠ,že slabší motor s menším krouťákem je ve skutečnosti silnější.No tady za to ta fyzika fakt nemůže 
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
maxik25:
Hele chytroline, o 1.5eb na sprintu jsem nikde nic nepsal, tak neplacej voloviny.
A to si představ, ze vykon se po zajeti jeste zvysi.
Ze vykon pada s opotrebenim, to ja vim, ty jsi tu vyblil nejakych 10 let. A dokonce na to nema vliv jen opotřebení. A nejsem Karel, to si me pletes nejspis s manželkou, kdyz tak vidim ten tvuj nick.
No na pokles výkonu o 15% fakt motorovou brzdu nepotřebuju. Az budes mit najeto aspon čtvrtinu co ja, poznas to taky.
Hele chytroline, o 1.5eb na sprintu jsem nikde nic nepsal, tak neplacej voloviny.
A to si představ, ze vykon se po zajeti jeste zvysi.
Ze vykon pada s opotrebenim, to ja vim, ty jsi tu vyblil nejakych 10 let. A dokonce na to nema vliv jen opotřebení. A nejsem Karel, to si me pletes nejspis s manželkou, kdyz tak vidim ten tvuj nick.
No na pokles výkonu o 15% fakt motorovou brzdu nepotřebuju. Az budes mit najeto aspon čtvrtinu co ja, poznas to taky.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: dusanlulka, Straces a 4 hosti


