Ahoj, mám problém s motorem 1.5 Ecoboost 118kW, ubývá mi chladicí kapalina, motor někdy po nastartování běží na 3 válce, z výfuku jde po nastartování lehce bílý kouř...asi není co řešit, jde zřejmě o problém s praskajícími válci.
Zajímají mě reálně zkušenosti těch, co to opravili. Vydrželo to a jezdíte dloudobě pořád, má smysl to opravovat, nebo jsou s tím nějaké peripetie? A nebo jste se toho radši zbavili?
Našel jsem zatím 3 firmy/lidi, co se tím zabývají: Duratec rebuild Dobruška, Motormall Hradec Králové a GoMotory Ostrava.
Než se rozhodnu, sháním dostatek informací.
Díky moc všem za rady a zkušenosti.
Tomáš
Oprava/GO motoru 1.5/1.6 Ecoboost - zkušenosti
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 04.08.2022 12:09
- masterT
- Člen klubu
- Příspěvky: 394
- Registrován: 27.10.2009 12:33
- Bydliště: Severní Morava
Re: Oprava/GO motoru 1.5/1.6 Ecoboost - zkušenosti
Ahoj, byl jsem se svým EcoBoostem taky na GO, od té doby bez problému. Mám to od gomotory ostrava, cena repas cca 50tis, navíc se dělalo jestě turbo a pak práce, celkem okolo 70tis. Problém byl v mizejícím oleji.
Asi po pul roce ježdění se začala ztrácet voda a také bílý dým z výfuku, ale přišli na to, že je u turba nějaká netěsnost a tam se voda dostává, jelikož je turbo také chlazeno vodou.
Pak asi po roce ježdění jsem si začal všímat bílého dýmu z výfuku, už jsem si myslel, že je motor zase v háji (na repas je záruka), ale pak mechanik zjistil, že se kapalina dostává přes EGR. Taky mi řekl, ze s pánem z GOmotory mluvil, probíral s ním právě tu mizející vodu a případnou reklamaci a sám mu řekl, že žádné reklamace nemá a že má jít po EGR, že se to často stává.
To je moje zkušenost. Repas se dělal ve 130tis, teď mám 189tis.
Asi po pul roce ježdění se začala ztrácet voda a také bílý dým z výfuku, ale přišli na to, že je u turba nějaká netěsnost a tam se voda dostává, jelikož je turbo také chlazeno vodou.
Pak asi po roce ježdění jsem si začal všímat bílého dýmu z výfuku, už jsem si myslel, že je motor zase v háji (na repas je záruka), ale pak mechanik zjistil, že se kapalina dostává přes EGR. Taky mi řekl, ze s pánem z GOmotory mluvil, probíral s ním právě tu mizející vodu a případnou reklamaci a sám mu řekl, že žádné reklamace nemá a že má jít po EGR, že se to často stává.
To je moje zkušenost. Repas se dělal ve 130tis, teď mám 189tis.
Naposledy upravil(a) masterT dne 17.08.2022 16:48, celkem upraveno 1 x.
Ford Mondeo MK5 2.0 EcoBoost 176KW
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4028
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- masterT
- Člen klubu
- Příspěvky: 394
- Registrován: 27.10.2009 12:33
- Bydliště: Severní Morava
Re: Oprava/GO motoru 1.5/1.6 Ecoboost - zkušenosti
Jo, to je fakt, asi hovadina.
Ford Mondeo MK5 2.0 EcoBoost 176KW
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Oprava/GO motoru 1.5/1.6 Ecoboost - zkušenosti
Tam je to resene skrze casovani ventilu ne? Jakoze "vnitrni" egr ale klasicky ne.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů