Ztrata vykonu pri jizde

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jemar
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1666
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: čáslavsko

Re: chyba o0299 Focus II

Příspěvek od Jemar » 03.06.2022 13:35

Tato chyba (P0299) by měla mít některé z těchto symptomů:
Vadné turbo nebo kompresor včetně ovládání lopatek
Nízký tlak oleje v motoru
Závada v systému EGR
Únik nebo omezení vzduchu nebo sání
Vadný snímač plnicího tlaku

Valzon
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 18.12.2020 18:20

Re: chyba o0299 Focus II

Příspěvek od Valzon » 12.06.2022 21:03

Jemar píše: 03.06.2022 13:35 Tato chyba (P0299) by měla mít některé z těchto symptomů:
Vadné turbo nebo kompresor včetně ovládání lopatek
Nízký tlak oleje v motoru
Závada v systému EGR
Únik nebo omezení vzduchu nebo sání
Vadný snímač plnicího tlaku

Diky za vypis moznosti ,co jsem tak nasel zatim hadicky pod filtrem ,jsou tam dve tecka a jedna hadicka tak tak drzela , dal jsem nove
,dva dny to jezdilo a ted zase pada , dnes jsem mel ruku na tomto ventilu viz foto a neda se na nem udrzet ruka tak ze by bylo po nem ?
Přílohy
11142964_05.jpg

Uživatelský avatar
Abrc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 185
Registrován: 23.12.2011 17:35
Bydliště: Prostĕjov

1.8tdci nema silu

Příspěvek od Abrc » 04.10.2022 11:59

Zdravím, vím že ohledně 1.8tdci tu je randal vláken. Každopádně nikde jsem se nedocetl ohledně takového problému. Před 14 dny jsem zakoupil FF2 1.8 tdci 2008. Vše je ok, diag bez chyb. Každopádně auto do prudkého kopce má problém se rozjet do cca 1500ot jakdybych vůbec neslapal na plyn.zkousel jsem zda auto vůbec "podhrabne" ale spíš se pridusi. Dvorní mechanik tvrdí že to je slabým motorem. Mě se to i přes to nezdá. Zkoušel jsem zkontrolovat ventily pod autem +podtlakovky každopádně žádné ventily co o nich píši jsem zespod zezadu motoru nenašel. Nevím zda se to třeba ne týkalo 1.6tdci.jedine co jsem dočetl bylo že by do airboxu měla vyst jedna podtlakovka a tu tam nemám, ani nikde není vypadena. Ohledně tohodle motoru jsem úplně pozradnej nejsem mechanik vrtal jsem se max v 1.6 zetecu a případně 1.9d od Mazdy 🤣. Nenapadlo by někoho po čem zkusit v domacich podmínkách hrabnout? Nejlépe kdyby mi někdo zaslal schéma? Nájezdy doma mám. Děkuji za rady předem
byl : FF 1,6i 16v r.v 2000
je : FF2 1,8tdci r.v 2008

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9424
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8tdci nema silu

Příspěvek od phofy » 04.10.2022 15:55

Ovládání turba máš KO

Uživatelský avatar
Abrc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 185
Registrován: 23.12.2011 17:35
Bydliště: Prostĕjov

Re: 1.8tdci nema silu

Příspěvek od Abrc » 06.10.2022 00:49

Pokud se nepletu tak to je elektronické že? Je moznost to ověřit nějak?
byl : FF 1,6i 16v r.v 2000
je : FF2 1,8tdci r.v 2008

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9424
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8tdci nema silu

Příspěvek od phofy » 06.10.2022 07:46

Je elektronický. Koukneš se na jeho regulaci a když ti někdo otočí klíčkem, tak by se měla hýbat. Já ji měl kdysi vypadlou a auto fakt blbe jelo.

Uživatelský avatar
Abrc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 185
Registrován: 23.12.2011 17:35
Bydliště: Prostĕjov

Re: 1.8tdci nema silu

Příspěvek od Abrc » 06.10.2022 08:21

Tak regulace jako taková funguje. Nevím zda není třeba zatuhla, zkusim pohledat v diag zda nenajdu nějaké její hodnoty jak chodí.
byl : FF 1,6i 16v r.v 2000
je : FF2 1,8tdci r.v 2008

Uživatelský avatar
oscaar
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 829
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od oscaar » 06.10.2022 08:51

Výřivé klapky turba ovládá přímo PCM. Já bych rozpojil páčku ovládání klapek a zkusil jestli jdou otevřít a zavřít na max. A potom tu elektronickou část, jestli se sama pohybuje . Může to být i konektor do turba.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

Uživatelský avatar
Abrc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 185
Registrován: 23.12.2011 17:35
Bydliště: Prostĕjov

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od Abrc » 07.10.2022 19:24

Zítra po tom mrknu ,jen by me zajimalo tenhle ventil co je zmineny o x postů výš bych nasel kde ? ja ho za boha nikde nemuzu najit pokud bych ho vubec nasel u FF2 po fl.
byl : FF 1,6i 16v r.v 2000
je : FF2 1,8tdci r.v 2008

Uživatelský avatar
oscaar
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 829
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od oscaar » 07.10.2022 22:10

Je to solenoid ventil a najdeš ho na hlavě motoru. Zhruba uprostřed. Ovládá podtlak u chcípací klapky, která je na vstupu do sání hned před EGRem. Můj connect ji měl do roku 2006, potom po FL už jí nedávali.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

Uživatelský avatar
Abrc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 185
Registrován: 23.12.2011 17:35
Bydliště: Prostĕjov

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od Abrc » 07.10.2022 22:48

to by celkem davalo smysl proc ho u 2008 nemuzu najit, ze by tam take nebyl. nekde jsem prave cetl ze by mel vyst podtlak k zespod airboxu, a tam mi zadny nevede
byl : FF 1,6i 16v r.v 2000
je : FF2 1,8tdci r.v 2008

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9424
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od phofy » 08.10.2022 17:20

Ty to tam nemáš, máš černou krabičku na turbu a z toho jde pokud si dobře pamatuju tyčka co ovládá naklápěcí klapky v turbu. Spíš zajeď na diagnostiku a nech si změřit tlak v sání a hned budeš chytřejší jak na tom to tvoje turbo je. Další možnost je, že máš ucpanej katalyzátor.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8442
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od lucky.jack » 18.08.2023 09:36

Přidávám svou trochu do mlýnu. Snížený výkon, velká kouřivost.
Přílohy
IMG_20230817_153129.jpg
IMG_20230817_153123.jpg
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

michalborna
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 03.03.2022 09:41

Ztráta výkonu 1,6 tdci 80kw 2007

Příspěvek od michalborna » 24.08.2023 10:06

Dobrý den, nevěděl by někdo příčinu, auto přestalo táhnout, ford diagnostika nevyplivne ani jednu poruchu, je to jak kdyby přestalo táhnout turbo ale to si myslím ze by aspon vyhodilo nějakou chybu.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13178
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od stano. » 24.08.2023 10:19

Nemusi. Treba pozriet na tlak v sani. Ak nie je pri plyne na podlahe nejakych 220kPa, treba hladat dovod. Bud diera, alebo nefungujuci/rozsypany variabil.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů