1,8 92kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 05.09.2022 12:33
Re: 1,8 92kw
Zdravím. Mám Focus C-max s týmto motorom 1.8 16v 92kw. Mám problém so studeným štartom. Auto naštartuje úplne v pohode ale po pridaní plynu sa dusí. Cca po 30s už je všetko v pohode. Za jazdy nieje absolutne žiaden problém. Aj teplý štart je bez problémov. Vyčistil som klapku, egr, sviečky, skontroloval všetky hadičky, tlak paliva je 3,5 atm. Diagnostika je čistá. Načo sa ďalej zamerať?
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3098
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: 1,8 92kw
Problém po studeném startu by měla řešit aktualizace FW v ŘJ motoru.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 05.09.2022 12:33
Re: 1,8 92kw
Aj to u niekoho vyriešila? 

- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3098
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: 1,8 92kw
Jo, konkrétně u našeho auta na to byla ještě v záruce reklamace 
Jakou máš verzi?

Jakou máš verzi?
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 05.09.2022 12:33
Re: 1,8 92kw
Motor je QQDA, rok výroby 2004. Verziu sw bohužial neviem ale podla vin by sa malo dať zistiť či bola nejaká zvolávačka nie?
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3098
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: 1,8 92kw
Svolávácí akce na to nebyla, přehrávali to svého času tomu, kdo si stěžoval.
Poslední verze FW, které problém řeší, jsou z roku 2012 nicméně pro motory QQDB.
Ideálně se domluvit s někým z tvého okolí, kdo má ELM config a umí s ním náležitě zacházet, aby zjistil stav přehrál FW (pokud je k dispozici) a nebo (samozřejmě za nemalý poplatek) ve Fordu.
Poslední verze FW, které problém řeší, jsou z roku 2012 nicméně pro motory QQDB.
Ideálně se domluvit s někým z tvého okolí, kdo má ELM config a umí s ním náležitě zacházet, aby zjistil stav přehrál FW (pokud je k dispozici) a nebo (samozřejmě za nemalý poplatek) ve Fordu.
Naposledy upravil(a) jenikHK dne 23.10.2022 22:14, celkem upraveno 1 x.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 05.09.2022 12:33
Re: 1,8 92kw
Takže som bol prehrať sw. Mám tam najnovšiu verziu pre môj motor. Tak isto reset adap. hodnôt. Žiadna zmena. Nejaké iné rady?
- servisman
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 06.08.2017 12:14
- Bydliště: Č.Budějovice
Re: 1,8 92kw
Mohu se zeptat jaká je poslední verze ? motor QQDB ?
FORD FOCUS MKII TURNIER 5/2006 , 1.8 16V 92Kw ,
-
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 05.09.2022 12:33
Re: 1,8 92kw
Netuším ale pre QQDA je z 2006 a nič novšie vo forde nechcú nahrať. Budem teda zháňať chiptuningovú firmu aby my upravili palivovú mapu
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3098
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: 1,8 92kw
V autě máme 7M51-12A650-AH - (červenec 2010)

Nejnovější ale je 7M51-12A650-AJ z února 2012.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 21.05.2013 10:44
- Bydliště: Vyškov
Re: 1,8 92kw
Ahoj, nevíte kde samostatně sehnat snímač polohy škrtící klapky (TPS) VP4F9U-9E928-AB? Vždy to najdu k prodeji jen jako celou klapku s OEM 1537636. Ta chyba s prvních chcípnutím a vysokým volnoběhem musí být prostě tam..
EDIT: tak ne.. klapku jsme vyndal, vyčistil, rozebral, elektroniku proměřil, vrátil zpátky, prakticky vyzkoušel a chodí jak má.. jen projevy jsou pořád stejné..
už mi zbývá asi jen jedna možnost.. je to prostě SW, jehož oprava ale na 1.8 Flexifuel kvůli Quizzeru nikdy nevyšla.. 
EDIT: tak ne.. klapku jsme vyndal, vyčistil, rozebral, elektroniku proměřil, vrátil zpátky, prakticky vyzkoušel a chodí jak má.. jen projevy jsou pořád stejné..


Ford Mondeo Mk4 Kombi (10/2007) | 1.8 TDCi - Lynx 74 kW (MAN 5kvalt) | Trend Panther Black
Ford Focus Mk2 Kombi (02/2008) | 1.8 16V - Flexifuel 92 kW (MAN 5kvalt) | Ghia Titanium Tango
Ford Focus Mk2 Kombi (02/2008) | 1.8 16V - Flexifuel 92 kW (MAN 5kvalt) | Ghia Titanium Tango
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24508
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: 1,8 92kw
tomu nerozumim - to jako, ze myslis, ze by mel ford upravit fw? nebo ze ho upravil a Ty ho nemuzes nahrat?Fers píše: 21.01.2024 10:23 ... je to prostě SW, jehož oprava ale na 1.8 Flexifuel kvůli Quizzeru nikdy nevyšla
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 21.05.2013 10:44
- Bydliště: Vyškov
Re: 1,8 92kw
Spíše to první - myslím to tak, že Ford vydal verzi nového SW kvůli těmto problémům u všech benzínových modelů až na Flexifuel verzi, protože tam je navíc Quizzer kvůli různých směsím paliva (E85/benzín) a s tím se asi nikomu nechtělo dělat.. takže ten problém v SW u Flexifuel motorů zůstal, i když je tam nahraná poslední verze.
Celkem by mě zajímalo, jestli je tu někdo s motorem 1.8 92kW Flexifuel, kdo ten problém s chcípnutím motoru při 1. startování v zimě a vysokými otáčkami na volnoběh nemá, protože já už nemám jiné vysvětlení.. na tom autě jsem zkontroloval snad všechno co by mohlo daný problém způsobovat, a vše je ok..
Celkem by mě zajímalo, jestli je tu někdo s motorem 1.8 92kW Flexifuel, kdo ten problém s chcípnutím motoru při 1. startování v zimě a vysokými otáčkami na volnoběh nemá, protože já už nemám jiné vysvětlení.. na tom autě jsem zkontroloval snad všechno co by mohlo daný problém způsobovat, a vše je ok..

Ford Mondeo Mk4 Kombi (10/2007) | 1.8 TDCi - Lynx 74 kW (MAN 5kvalt) | Trend Panther Black
Ford Focus Mk2 Kombi (02/2008) | 1.8 16V - Flexifuel 92 kW (MAN 5kvalt) | Ghia Titanium Tango
Ford Focus Mk2 Kombi (02/2008) | 1.8 16V - Flexifuel 92 kW (MAN 5kvalt) | Ghia Titanium Tango
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3098
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: 1,8 92kw
Mě napadla taková odvážná myšlenka - jelikož to trápí akorát Flexi Fuel - co vyměnit PCM za normální ne-flexi? Stejně se už E85 pár let neprodává a ztratilo to smysl.
Vycházím z toho, že naše 1.8 a i 2.0 Duratec v Mk4 Mondeu kolegy tímhle netrpí.
Vycházím z toho, že naše 1.8 a i 2.0 Duratec v Mk4 Mondeu kolegy tímhle netrpí.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1,8 92kw
A treba PCM menit? Nestaci len prehrat soft?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host